Gå til innhold

"Puleforelsket"?


moma01021

Anbefalte innlegg

Møtte en fyr på festival i sommer (felles venner og bekjente), synes han var kjekk og at det var noe spesielt med han fra første stund, men så på han som "uoppnåelig", så tenkte ikke noe mer på han. Vi snakket heller ikke så mye sammen denne helgen. Ca en mnd senere traff vi hverandre igjen da vi var på samme fest, og fant tonen umiddelbart. Det endte med at vi hadde sex, og det føltes veldig riktig. Snakket litt sammen på FB etter dette, og jeg hadde konstant sommerfugler i magen når vi snakket sammen. Akkurat som at jeg var dødsforelska i han, uten å egentlig kjenne han så veldig godt.

Jeg har tenkt på han konstant etter vi hadde sex første gang, men har vært redd for å virke for ivrig og masete, så har bevisst holdt litt tilbake. Vi har møttes to ganger etter dette, sist i helgen. Og begge gangene har vi hatt sex.

Jeg liker han skremmende mye, og føler at jeg er forelsket i han? På en annen måte føler jeg at jeg ikke kjenner han.. Det er veldig frustrerende, for jeg har ikke peiling på hva han vil med meg. Det er vel jeg som har tatt mest intinativ til videre kontakt, men han har vist ganske tydelig interesse tilbake, og det har vært han som har tatt intinativ til å møtes.

Han er veldig vanskelig å lese (ikke bare jeg som ser dette, men også venninner av meg), og virker som en ganske lukket person. Derfor er det vanskelig for meg å vite hvor jeg har han. Tar jeg ikke kontakt, tar han sjeldent kontakt selv. Men når jeg først tar kontakt, virker det som han blir kjempeglad, og spør om jeg vil komme til han osv (da har vi sex).. Han har ikke gitt meg noen tegn til at han ikke er interessert, men han har ikke gitt meg noen veldig tydelige tegn på at han er interesset (i noe mer enn sex) heller. Han og fetteren min (som er som en bror for meg) er bestekompiser og bor sammen, og det kan også være derfor han bevisst ikke vil være for ivrig, siden han vet at fetteren min ikke liker at vi har sex.

Hvordan kan jeg vite hva han vil? Noe jeg kan "teste" han med? Jeg føler at jeg spiller litt på sex, siden jeg vet at han vil ha meg på den måten hvertfall. Og jeg føler det er veldig riktig å ha sex med han, selv om jeg kanskje vil noe mer også. Ønsker bare en slags bekreftelse på at han liker meg. Og er han ikke intressert i noe mer enn sex, men fortsatt vil ha sex med meg, så slår jeg meg på en måte til ro med at jeg hvertfall er bra nok for han på det området. Vi har fantastisk sex og det er ikke noe jeg ville avslutte uansett omstendigheter. Og han vet nok akkurat hvor han har meg på det området også. Men tror ikke han vet at jeg er interessert i å virkelig bli kjent med han, finne på andre ting osv.

Jeg vet det riktige er å være ærlig og spørre han rett ut, men jeg tør ikke. Er så redd for å skremme han vekk og virke paranoid. Han er min definisjon av "drømmegutten" og jeg vil virkelig ikke ødelegge for meg selv.

Flere vil sikkert si det er riktig å ikke ha sex med han igjen før jeg vet mer, men som sagt spiller jeg bevisst på sex fordi jeg vet at jeg HAR han der, og jeg er redd for at jeg skal miste han hvis jeg trekker meg unna. Han har kanskje ikke de samme følelsene for meg nå, selv om det noen ganger kan virke sånn, men er det helt umulig at de oppstår fra hans side også, hvis vi bare fortsetter som nå? Møtes for å ha sex, snakker hverdagslig sammen på facebook/snapchat i ny og ne osv..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er jo selvfølgelig ikke umulig, men du bør vel kanskje snakke med han



Anonymous poster hash: ed263...296
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...