Gå til innhold

Delta på familiesammenkomst


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

I min inngiftede familie (altså på min manss side) er det en person jeg går svært dårlig overens med.

Når det er middag ol. vil jeg rett og slett ikke være med. Personen forsurer livet mitt. Føler meg ikke velkommen er heller. Jeg tror nok ikke jeg blir savnet og det er bedre for alle at jeg ikke kommer.

Neste gang kommer jeg til å si nei til mannen min. Han blir sikkert sur, men det får bare være. Da tenker jeg at vi henger jo ikke sammen. Han kan reise alene på noe. Vi trenger ikke å sitte oppå hverandre hele tiden.

Hører gjerne fra noen i liknende situasjon. Hvordan har dere løst det?



Anonymous poster hash: 3caeb...3b8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du kan ikke regne med at forholdet ditt til denne personen og svigerfamilien din for øvrig blir noe bedre av å holde deg vekk fra sammenkomster heller. Snakk heller ut med personen det gjelder.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan ikke regne med at forholdet ditt til denne personen og svigerfamilien din for øvrig blir noe bedre av å holde deg vekk fra sammenkomster heller. Snakk heller ut med personen det gjelder.

Vel, det har jeg prøvd i flere år nå, men det nytter ikke. Dette er også noe mannen min og andre familiemedlemmer helt klar over. De vet også hvor vanskelig og spesiell denne personen er. Det er ikke bare jeg som velger å unngå han. Jeg har hittill ikke unngått det, men nå syns jeg det har pågått for lenge og vil ikke plage meg selv med det mer.

Anonymous poster hash: 3caeb...3b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...