Gå til innhold

Ødeleggende facebook


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kjæresten min har sendt sex meldinger med tre forskjellige damer på facebook. Jeg fant ut av det og gjorde det slutt. Han klarte å prate meg tilbake og slettet damene han hadde pratet med fra fb. Vi bor ikke sammen, men han er stort sett hos meg når han ikke har barna.

Nå er vi i en situasjon som gjør at han kommer til å være mindre hos meg fremover. Jeg klarer ikke å stole på han enda. Og når han er alene hos seg selv så sitter han utrolig mye på facebook. Hvor han har flere ex`er, flørter på listen sin.

Jeg kjenner det knyter seg i magen hver gang han er på facebook. Det er jo VELDIG enkelt å chatte med en ny på listen...

Jeg vet at enten må jeg stole på han eller så må jeg gjøre det slutt. Men det er så vanskelig. Ønsker egentlig at han holder seg unna facebook fordi det skaper så stor usikkerhet, men kan jo ikke kreve det heller. Noen råd? :-(



Anonymous poster hash: c7528...f8e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest constance90

Slå opp du. En ting er visst han hadde pratet med en jente så kan han angre. Men å prate med tre er rett og slett en bevisst handling. Du får det mye bedre med deg selv hvis du kan slippe å bekymre deg for dette.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tillit og kommunikasjon... Er det deres felles barn?



Anonymous poster hash: c6f05...5f7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du dumper ham. Det er en grunn til at han har ulike jenter og exer blant kontakter og chatter med dem.

Har han gjort seg fortjent til din tillit? Nei.



Anonymous poster hash: 05105...a08
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er bare å komme seg vekk. Det der er IKKE greit. Uff.



Anonymous poster hash: 4b45d...689
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, slik har jeg også hatt det! Kjenner meg veldig igjen her, spesielt i dette.

Og når han er alene hos seg selv så sitter han utrolig mye på facebook. Hvor han har flere ex`er, flørter på listen sin.

Jeg kjenner det knyter seg i magen hver gang han er på facebook. Det er jo VELDIG enkelt å chatte med en ny på listen...

Det hadde skjedd ting som gjorde at jeg hadde litt vanskelig for å stole på ham lenger, og jeg synes det var slitsomt at han brukte så mye tid på Facebook, når jeg synes noe av det han hadde lagt ut (og lagt til) var tvilsomt.

Selv var jeg ikke aktiv på Facebook i det hele tatt, og det ble veldig tærende at Facebook ble til slutt prioritert foran forholdet.



Anonymous poster hash: 54a38...8cc
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...