Gå til innhold

Redd for å gå på do, pga. samboer


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vi hadde dette problemet tidlig i forholdet. Vi synes fortsatt det er litt flaut (kanskje ikke direkte flaut, men litt små-ekkelt med høye lyder). Nå sier vi i fra når vi har vondt i magen og må på do, så setter den ene på musikk så de ikke hører lydene. Det fungerer flotters for oss! Dette ble vi enige om da vi begge til slutt innrømte at vi holdte oss lenge pga. redsel om lyder og lukter. :)

Høres ufattelig slitsomt ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Når jeg er hos kjæresten setter han seg på pc-rommet sitt med musikk, men han har forståelse for det.
Må inn og høre på musikk om han må og :P
Hvis nøden byr seg hos mine eller hans foreldre så må det bare stå til i så fall - ikke hatt det tilfelle enda, men kommer nok..



Anonymous poster hash: b25df...8c1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med mindre det er du som starter alle disse trådene, så finnes det utrolig mange som deg på kg. Get over it, normale folk står ikke og lytter ved baderomsdøra.

Anonymous poster hash: 3f0eb...23c

Det er faktisk ikke meg. TS

Anonymous poster hash: e662f...f37

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså det er virkelig ekkelt når folk promper og fikser.. uansett om det er en dame eller mann..

Men damer uff.. det er nok verre.!!!



Anonymous poster hash: e662f...f37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelarve

Høres ufattelig slitsomt ut.

Vi bæsjer ikke ti ganger om dagen, så er ikke så slitsomt som det høres ut :) Dette skjer uansett veldig sjeldent pga. at vi ikke har vondt i magen så ofte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi bæsjer ikke ti ganger om dagen, så er ikke så slitsomt som det høres ut :) Dette skjer uansett veldig sjeldent pga. at vi ikke har vondt i magen så ofte.

Så bra at dere ikke at vondt i magen ofte. Jeg siktet riktinok ikke til at det er slitsomt fysisk, men at det virker trasig å ha et såpass anstrengt forhold til noe som er veldig naturlig.

Er dere veldig unge, eller har dere kanskje ikke vært sammen så lenge?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lillelarve

Så bra at dere ikke at vondt i magen ofte. Jeg siktet riktinok ikke til at det er slitsomt fysisk, men at det virker trasig å ha et såpass anstrengt forhold til noe som er veldig naturlig.

Er dere veldig unge, eller har dere kanskje ikke vært sammen så lenge?

Sånn er det for noen, ja :) Har selv aldri vært komfortabel med promping og bæsjing, fra jeg var liten av. Selv om det er det mest naturlige i verden... vet ikke hvorfor. Det er nok derfor.

Vært sammen i tre år, begge unge voksne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner deg, TS. Har bodd sammen med min kjære i flere år nå, og jeg greier ikke å fise i nærheten av han, og kmmer det en ved et uhell så håper jeg han ikke hørte det. Han kan slippe en uten å bli flau.

Jeg er mest redd for lukta som kan komme når jeg fiser. Så derfor fiser jeg aldri i nærheten av han.

Gå på do å bæsje var et problem i begynnelsen. Gjorde det helst når han var ute. Eller før jeg skulle dusje for at lukta skulle være vekke.

Synes det er enda flaut, men nå går jeg på do om han er hjemme, men jeg legger papir i do så det ikke skal hørest.

Ikke så lenge siden han spurte meg " fiser du aldri du?" Da svarte jeg alle fiser, men jeg gjør det alene :P



Anonymous poster hash: a8aac...a00
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest The damned

Det er vel ikke snakk om å latterliggjøre noen, men at man må jo gå på do når man må det.

Har jo lest tidligere her inne om folk som reiser ut når de skal på do, for de er så redd for å bli hørt. Da har man et problem.

Jeg pleier å gjøre som andre her i tråden:papir som lyddemper og litt papir i skåla. Spesielt når man er på hotellrom hvor de har papirtynne vegger.

Gidder ikke styre med å dusje hver gang jeg skal bæsje, men nå har ikke jeg et problem med det heller og noen dager kan jeg måtte bæsje mer enn en gang om dagen.

Men ellers er vi blitt vant til at det kan stinke på do og at vi kan prompe i søvne. Det er uunngåelig at man får vite slike ting etter å ha vært sammen i mange år :)

Kanskje det også blir litt lettere hvis du snakker med han om det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror minsanten det er blitt noe unormalt å gå på do og lage tilhørende lyder/lukter jeg ? Vi er mennesker...så vidt jeg vet fortsatt, eller? kanskje ikke?

Anonymous poster hash: ed268...2c4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn var jeg også, til dagen jeg fikk akutt diare i en 40kvm stor leilighet, hahah

Haha, er redd noe lignende skal skje med meg også. VI bor jo i en 40 kvm. leilighet. :-O TS

Anonymous poster hash: e662f...f37

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, er redd noe lignende skal skje med meg også. VI bor jo i en 40 kvm. leilighet. :-O TS

Anonymous poster hash: e662f...f37

Haha! Det var grusomt der og da, satt på doen og prøvde virkelig å holde igjen, men hadde ikke sjangs! Kom jo det verste orkesteret ut av ræva mi😂 han tok det med ett smil da, evt ti. Når det først var gjort var det liksom greit, da fantes det ikke noe i hele verden som kunne gjøre meg flau ovenfor han. Vi er jo bare mennesker😌

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du må nok dessverre bare holde deg resten av livet.



Anonymous poster hash: a3e9b...d89
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skaff deg radio på do !

Jeg har det og hver gang typen er på besøk så setter begge på den når vi går på do ;)



Anonymous poster hash: dde77...e7a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...