Gå til innhold

Redd for å gå på do, pga. samboer


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Mrs. Random Nick

Jeg spør pent om ikke samboeren kan stille seg på verandaen i 2 min om jeg er skikkelig dårlig i magen og VET at det kommer til å lage lyd. I motsetning til de andre i tråden her så liker jeg å holde fiselydene for meg selv.. Bæsjer ikke høylydt med venninner en gang.

Han går sjeldent med på det da, han synes jeg er skikkelig teit.. Så da får jeg bare holde inne så godt jeg kan til neste dag når han har reist på jobb :fnise:

Anonymous poster hash: 0a55c...db4

Jeg kan godt forstå HAN!

Voks opp. Ingen promper fioler ut av rumpa si. Det er også HELT NATURLIG at det kommer en del lyder fra en når en er på do!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Mrs. Random Nick

Begynner å skjønne hvorfor mage/tarm problemer er økende i befolkningen. Har lenge trudd det var all ferdigmaten, men så er det så enkelt som at folk er blitt helt hysteriske når det kommer til alt naturlig.

Er du ikke voksen nok til å gå på do med samboer, så er du ikke voksen nok til å være samboer. Så DUMP han!!! (sorry, klarte ikke la være)

ENIG!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har ikke jeg dette "problemet" ifht mannen, men kan synes det er litt klient på jobb.

Fi(k)ser det på den måten;

Papir i skåla før jeg setter meg ned.

Og siden du helt sikkert spør etter "andre lyder" og: en dott papir bak hvis du er full av gass (=lyddemper)...

Trodde aldri jeg kom til å få bruk for denne informasjonen til noen... Høh. En kvinnes hemmelighet for å holde på verdigheten. 😉

Denne.. Jeg bruker også en håndfull dopapir som lyddemper for evt fis og promp. Endelig kan jeg bæsje selv om samboer ligger i soverommet ved siden av.

Anonymous poster hash: 37bb1...b6c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Livmora

Her sitter jeg å holder meg igjen. Jeg nå så utrolig på do, men er redd for at han skal høre lyder fra meg på toalettet. :-(

Jeg slo på vaskemaskinen, men klarer fortsatt ikke. Fordi jeg vet jeg kommer til å prompe og fise mens jeg sitter der. :-(

Hva skal jeg gjøre, er dere flere der ute som sliter med det samme?

Anonymous poster hash: e662f...f37

Som en tidligere her sa, press papir mot analen slik at luften bare siger ut, uten å lage lyd.

For meg så har aldri papir i toalettskålen fungert, så da vil jeg gi fra meg ett annet, litt mindre delikat tips. Rull ut litt papir, før det under baken, slik at det henger ca. 10 cm. under deg. Hold altså papiret med en hånd foran og en bak. Så lar du det som kommer ut lande i papiret, og senker det sakte ned i skålen. Lydfritt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har det samme i forhold til mine foreldre når jeg er hjemme,ellers stort sett like vanskellig overfor de fleste,redselen for at de skal høre noen lyd når jeg tisser eller bæsjer sitter i ryggmargen min.

Samboerskap har jeg gitt opp.

Relaterer frykten min til overgrep og mobbing i oppveksten da jeg lærte meg å være "usynlig"

Sanne



Anonymous poster hash: b7975...92c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff....skjønner, og skjønner ikke.

Jeg må tisse unormalt ofte, så ikke snakk om å holde seg der :P Ellers skal jeg innrømme at jeg noen gang har brukt triksene med å holde papir over analen, eller fise før en går på do. :P Men, må jeg på do så går jeg uten å nøle. Kommer det lyd/lukt, skitt au. Kan ikke satse på et liv sammen med samboeren som en dukke. Ellers anbefaler jeg å reise i Mellom-Amerika sammen med en gjeng andre unge i noen mnd. Utrolig hvor fort man blir vant til å snakke om avføring.

Anonymous poster hash: 39548...c63

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva gjøre dere som ikke tør gå på do, når dere får omgangssyken..??

Er jo bare å sette på krana og papir bak og ned i do, spraye litt godlukt og sette opp vindu. No worries.. Alle må jo på do!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakk om "first world problems". Vi vet vi har det godt i Norge når dette er hva folk bekymrer seg for. Himmel und hav.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke det er sunt å holde seg for ofte og for lenge. Dersom jeg ikke ønsker lyder, sprer jeg rett og slett rompeballene. Luften får mindre friksjon på vei ut, og høres knapt. Ville ikke satset på det på lang sikt, men inntil videre kanskje? Personlig husker jeg at jeg dro nytte av denne teknikken, da jeg og 20 andre overnattet i et klasserom på tur med fotballaget :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg legger papir i doskåla, og så dusjer jeg etter jeg har bæsja. Null lukt og lyd etter det. ikke at jeg planlegger å dusje etterpå, det har bare blitt sånn. Vi har bodd sammen ett år nå, og har enda til gode å høre hverandre selv om badet og stuen er vegg i vegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne tråden fikk meg til å tenke på et vennepar av meg. De måtte kjøpe leilighet med to bad, for typen fikser ikke at dama bæsjet på samme do som han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Thessie!

Morsomt å lese alle tipsene her som tydeligvis alle kan. Trodde jeg var eneste så sære som faktisk brukte disse tidligere da jeg var mer usikker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har ikke jeg dette "problemet" ifht mannen, men kan synes det er litt klient på jobb.

Fi(k)ser det på den måten;

Papir i skåla før jeg setter meg ned.

Og siden du helt sikkert spør etter "andre lyder" og: en dott papir bak hvis du er full av gass (=lyddemper)...

Trodde aldri jeg kom til å få bruk for denne informasjonen til noen... Høh. En kvinnes hemmelighet for å holde på verdigheten.

En verdighet som nå ikke eksisterer lengre.

Anonymous poster hash: d29c2...712

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har ikke jeg dette "problemet" ifht mannen, men kan synes det er litt klient på jobb.

Fi(k)ser det på den måten;

Papir i skåla før jeg setter meg ned.

Og siden du helt sikkert spør etter "andre lyder" og: en dott papir bak hvis du er full av gass (=lyddemper)...

Trodde aldri jeg kom til å få bruk for denne informasjonen til noen... Høh. En kvinnes hemmelighet for å holde på verdigheten.

:fnise::fnise::fnise: Genialt altså :fnise::fnise::fnise:

Anonymous poster hash: c0e4d...baf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvorfor er det noen her inne som latterliggjør problemet til TS?

Det lurer jeg også på! Mange av oss syns helt alvorlig og ærlig at det ikke er noe stas å bli hørt på do. Jeg har verken tarmkreft eller er et merkelig menneske av den grunn. Jeg bare liker det ikke.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva så om han hører det, promping er naturlig ... Noe vi alle gjør mange ganger om dagen.

Jeg og sambo fiser ofte til hverandre og ler HØYT 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise:

Jeg har ofte "fantom-promping" de kommer før jeg i det hele tatt klarer å stoppe det, får dette rett før jeg har mensen, så er veldig oppblåst hele tiden..Min kjære kaller dette så fint som "kvinnelig sjarm"
Og tror at det blir bedre om han presser hånda si på magen min :dry:
Blir litt sånn "Dude...dude..dude!!!Stopp ellers driter jeg på meg selv!!!" :skratte:

Men altså...
Kjenner jeg må på do, så går jeg jo heller på do å prøver å få ut gassen der..Enn å fise ut rommet ;)
"Var det godt?" -mmm skulle vært med ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har det på akkurat samme måte jeg. Tissing går greit, men jeg har store problemer med å gå på do om det høres. Men jeg bor i et lytt bofellesskap da, hvor badet har stor mellomrom mellom gulvet og døra.. Det er ikke gøy.. Hater det under mensen siden jeg får så mye luft i magen også <_<



Anonymous poster hash: 47563...003
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...