Gå til innhold

Redd for å gå på do, pga. samboer


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Her sitter jeg å holder meg igjen. Jeg nå så utrolig på do, men er redd for at han skal høre lyder fra meg på toalettet. :-(

Jeg slo på vaskemaskinen, men klarer fortsatt ikke. Fordi jeg vet jeg kommer til å prompe og fise mens jeg sitter der. :-(

Hva skal jeg gjøre, er dere flere der ute som sliter med det samme?

Anonymous poster hash: e662f...f37

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dere har vært samboer hvor lenge?

Siden i går tenker jeg :ler:.

Og håper for ts sin skyld at det blir slutt i løpet av et par dager, hvis ikke er jeg redd hun får kraftig forstoppelse.

Anonymous poster hash: 4d0f4...646

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du kan jo la vannet renne i vasken mens du er der?



Anonymous poster hash: d254c...f29
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:P

Skjerp deg. Gå på do. Sikker på at din samboer tror du er mer skrudd om du IKKE går på do, enn om du gjør det.



Anonymous poster hash: a9301...fd8
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slå på vasken, legg litt toalettpapir i doskåla slik at det ikke plumper når du.. Ja. Null problem jo!! Jeg hadde ikke noe problem med å gå på do når jeg hadde samboer i begynnelsen syns jeg det var litt... Ja. Men så kom det seg, han kunne gå inn på do rett etter meg også uansett hvordan det luktet, vi lo bare av det eller lot være å kommentere sånt liksom:p Er jo helt normalt.



Anonymous poster hash: 4ce54...1a3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har ikke jeg dette "problemet" ifht mannen, men kan synes det er litt klient på jobb.

Fi(k)ser det på den måten;

Papir i skåla før jeg setter meg ned.

Og siden du helt sikkert spør etter "andre lyder" og: en dott papir bak hvis du er full av gass (=lyddemper)...

Trodde aldri jeg kom til å få bruk for denne informasjonen til noen... Høh. En kvinnes hemmelighet for å holde på verdigheten. 😉

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelarve

Vi hadde dette problemet tidlig i forholdet. Vi synes fortsatt det er litt flaut (kanskje ikke direkte flaut, men litt små-ekkelt med høye lyder). Nå sier vi i fra når vi har vondt i magen og må på do, så setter den ene på musikk så de ikke hører lydene. Det fungerer flotters for oss! Dette ble vi enige om da vi begge til slutt innrømte at vi holdte oss lenge pga. redsel om lyder og lukter. :)

Endret av lillelarve
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Olivia Benson

Skjønner meg ikke på sånt jeg altså. Alle går på do! Dere har valgt å bo sammen, da må dere tåle hverandres lyder også.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fjert før du setter deg ned, eller hold dopapir mot rævhølet mens du sitter på dass, og så fjert.

Da demper det lyden.

Legg papir i bunn av dassen slik at det også demper lyden.



Anonymous poster hash: f0157...627
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjøpt radio og satte på do :) Og vi var like nervøse for det begge to, så begge skrudde opp lyd på tvn når den andre gikk på do.



Anonymous poster hash: cbfaa...dc2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner meg ikke på sånt jeg altså. Alle går på do! Dere har valgt å bo sammen, da må dere tåle hverandres lyder også.

Kan virkelig ikke skjønne meg på dette her jeg heller. Alle går jo på do. Hva skjer med samfunnet vårt når folk henger seg opp i slike ting?

Anonymous poster hash: a9301...fd8

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ta med deg en cd-spiller på do, sett volum på full guffe mens du driter og fiser ivei som et uvær.

Men det MÅ være denne sangen du spiller under "akten" :

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spør pent om ikke samboeren kan stille seg på verandaen i 2 min om jeg er skikkelig dårlig i magen og VET at det kommer til å lage lyd. I motsetning til de andre i tråden her så liker jeg å holde fiselydene for meg selv.. Bæsjer ikke høylydt med venninner en gang.

Han går sjeldent med på det da, han synes jeg er skikkelig teit.. Så da får jeg bare holde inne så godt jeg kan til neste dag når han har reist på jobb :fnise:



Anonymous poster hash: 0a55c...db4
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spør pent om ikke samboeren kan stille seg på verandaen i 2 min om jeg er skikkelig dårlig i magen og VET at det kommer til å lage lyd. I motsetning til de andre i tråden her så liker jeg å holde fiselydene for meg selv.. Bæsjer ikke høylydt med venninner en gang.

Han går sjeldent med på det da, han synes jeg er skikkelig teit.. Så da får jeg bare holde inne så godt jeg kan til neste dag når han har reist på jobb :fnise:

Anonymous poster hash: 0a55c...db4

Jeg hadde synes det var mer flaut å spørre om noe slikt, enn å lage litt lyd han kanskje kan høre :P

Anonymous poster hash: a9301...fd8

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her sitter jeg å holder meg igjen. Jeg nå så utrolig på do, men er redd for at han skal høre lyder fra meg på toalettet. :-(

Jeg slo på vaskemaskinen, men klarer fortsatt ikke. Fordi jeg vet jeg kommer til å prompe og fise mens jeg sitter der. :-(

Hva skal jeg gjøre, er dere flere der ute som sliter med det samme?

Anonymous poster hash: e662f...f37

Med mindre det er du som starter alle disse trådene, så finnes det utrolig mange som deg på kg. Get over it, normale folk står ikke og lytter ved baderomsdøra.

Anonymous poster hash: 3f0eb...23c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...