Gå til innhold

Morsomme og livlige personer


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har begynt på et nytt studie og har blitt satt sammen i en gruppe som jeg skal ha mye med å gjøre dette året. De virker kjempehyggelige, og jeg kjenner ikke så mange på studiet eller i byen her, så vil veldig gjerne bli kjent med dem. Greia er at jeg er litt sjenert og disse er veldig utadvendte og ganske tullete (har masse morsomme replikker etc). Jeg har venner fra hjemstedet mitt som en utadvendte, og synes av og til det kan være fint med folk som er pratsomme siden praten ofte går litt lettere da. Jeg er bare redd for at de skal synes jeg er kjedelig og ikke se på meg som en potensiell venninne? Jeg er blid og ler masse, men jeg er ikke en person som har masse morsomme replikker på lur. Blir mer til at jeg ler av det andre sier, hehe:) Tenker på om mange morsomme (og utadvendt) mennesker ikke er så interessert i å bli venner med folk som ikke er så morsomme og kanskje er litt roligere?



Anonymous poster hash: e8baf...022
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Selv om man er en energifylt person, så kan man også ha behov for å noen ganger kunne ha litt roligere folk rundt seg, som man føler man kan slappe av og ha den litt dypere og seriøse samtalen med.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du hva; min bestevenninne er vel nesten min rake motsetning. Hun har alltid vært utadvent, livlig og har lett for å snakke med folk. Jeg er sjenert, rolig og gruer meg til nye ting og nye mennesker. Vi har vært venner i nesten 20 år, som vil si nesten hele livet. Vi har aldri kranglet, kun hatt småkonflikter. Synes egentlig det er en fordel at vi er forskjellige.

Tror ikke du skal bekymre deg, ts. De fleste setter pris på mennesker med ulike personligheter rundt seg! :)

Anonymous poster hash: a2d2d...888

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kaffelattn

Jeg ville ikke ha satt opp ordene "morsom" og "livlig" som i samme betydning.

Kjenner til flere livlige personer men finner de ikke morsomme!

For meg er humor intelligens og da opplever jeg at de morsomme replikkene og innspillene ofte kommer fra rolige personer. Alle behøver balanse, skog det vet nok de veldig livlige...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville ikke ha satt opp ordene "morsom" og "livlig" som i samme betydning.

Kjenner til flere livlige personer men finner de ikke morsomme!

For meg er humor intelligens og da opplever jeg at de morsomme replikkene og innspillene ofte kommer fra rolige personer. Alle behøver balanse, skog det vet nok de veldig livlige...

eh, hva betyr skog vet nok de veldig livlige er du nazist eller? sånn at du sender livlige personer ut i skogen hvis de begynner å skjelve på hendene på jobben? ALLE BESTEMMER IKKE ALT. alle skal ikke det samme. stikk i skogen selv.....PRIKK PRIKK PRIKK

Anonymous poster hash: d418b...2bb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kommunistfitter sier sånt

Jeg ville ikke ha satt opp ordene "morsom" og "livlig" som i samme betydning.

Kjenner til flere livlige personer men finner de ikke morsomme!

For meg er humor intelligens og da opplever jeg at de morsomme replikkene og innspillene ofte kommer fra rolige personer. Alle behøver balanse, skog det vet nok de veldig livlige...

bare kommunistfitter. gå og studer eller no seriøst. skaff deg en utdannelse forbi den KOMMUhoroen din. S.E.R..I.Ø.SDT.



Anonymous poster hash: d418b...2bb
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vet du hva; min bestevenninne er vel nesten min rake motsetning. Hun har alltid vært utadvent, livlig og har lett for å snakke med folk. Jeg er sjenert, rolig og gruer meg til nye ting og nye mennesker. Vi har vært venner i nesten 20 år, som vil si nesten hele livet. Vi har aldri kranglet, kun hatt småkonflikter. Synes egentlig det er en fordel at vi er forskjellige.

Tror ikke du skal bekymre deg, ts. De fleste setter pris på mennesker med ulike personligheter rundt seg! :)

Anonymous poster hash: a2d2d...888 [/acrodette

dette til kommunistens rake motsetning var et fint bidrag og et flott innlegg. yepp!

Anonymous poster hash: d418b...2bb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eh, hva betyr skog vet nok de veldig livlige er du nazist eller? sånn at du sender livlige personer ut i skogen hvis de begynner å skjelve på hendene på jobben? ALLE BESTEMMER IKKE ALT. alle skal ikke det samme. stikk i skogen selv.....PRIKK PRIKK PRIKK

Anonymous poster hash: d418b...2bb

Og her er et, ehm, forsøk på en morsom replikk, demonstrert av et troll? :dry:

Passende for denne tråden, kanskje? :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er nok ganske livlig, utadvent og en sånn som strør om meg med replikker - vanligvis selvironiske. Jeg liker alle mennesker jeg, så lenge de er hyggelige og blide og koselige å være sammen med.



Anonymous poster hash: 4a85b...e11
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker du vil passe fint inn i den gruppen, jeg. De som er glad i å prate mye, trenger jo noen som liker å høre på ;)



Anonymous poster hash: 2120a...4cf
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke sikkert at de er like tullete når du blir kjent med dem og tilbringer tid med dem hver for seg. Jeg er utadvendt, men tilpasser meg den jeg er sammen med - jeg overkjører ikke mer rolige venninner ved å snakke i 120 kilometer i timen.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg går kompabilitet med venner ut på at vi ca deler samme verdier og perspektiv slik at vi kan kommunisere på samme bølgelengde og dele erfaringer. Man kan ha ganske ulike personligheter, men fortsatt ha de viktige ingridiensene til stede

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja i vår klasse er vi to som prater mye, jeg og en annen kar, noen som er mere rolige og et par stykker som er ganske sjenerte og ikke sier så mye. Synes alle er hyggelig på vær sin måte :blomst:

Hun ene sjenerte jenta hadde jeg gruppe med i dag, og vi hadde fremføring med powerpoint syns det gikk kjempefint å samarbeide med henne jeg, så at hun slet litt når hun skulle fremføre men smilte oppmuntrende til henne. Fortalte henne og etterpå at jeg syns det gikk fint å være på gruppe med henne og at vi var et godt team. Må bare bygge litt opp under de som er sjenerte, rose dem litt ekstra og vise at man trives godt med dem også :blomst:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...