Gå til innhold

Velge eksen eller gå videre?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Etter en periode som singel har nå eksen kommet tilbake i bildet.

Han har vært på besøk tre ganger den siste uken, og sovet over hos meg. Har det veldig fint sammen, men da vi var sammen savnet jeg flere ting som plaget meg.

I går snakket vi mye om dette, og han sier at han vil prøve igjen. Han hadde også tenkt mye på forholdet vårt, og endelig kom mange svar jeg hadde ventet lenge på. Han hadde tenkt igjennom ting og vurdert de slik jeg selv hadde gjort. Han innrømte også ting som han kunne bli bedre på og som han gjerne ville endre for å få det til å fungere med oss. Og at vi må bli flinkere til å fokusere på hverandre og snakke bedre sammen..

Jeg lurer nå veldig på om jeg skal gå tilbake til han. Savner han veldig og han gjør at jeg føler meg trygg. Samtidig har jeg fått "nyss i" at det finnes flere menn der ute som jeg også kan ha det veldig fint med (ingen som har dukket opp enda). Lurer derfor på om jeg skal tilbake til han og prøve å ordne opp i det vi ikke fikk til tidligere, eller gå videre og se etter andre menn..

24 år om det er noen som lurer.

Anonymous poster hash: aa234...a41

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvordan kom han tilbake i livet ditt, samt hva var det som gjorde at det ble slutt i utgangspunktet?



Anonymous poster hash: fe0e5...64a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel sjeldent en god idé å gå tilbake til noen som allerede har blitt en eks. Sjansen for at det vil funke greit i starten, men at de samme problemene som førte til et brudd i utgangspunktet vil dukke opp igjen, er stor.

Endret av Infinite
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble slutt pga kommunikasjonsproblemer, og at vi ikke gjorde nok for å holde gnisten i forholdet.

Han tok kontakt igjen etter en mnd uten kontakt med hverandre. Vi hadde hatt kontakt i mange mnd, men så ville jeg prøve å slutte med det for å prøve å komme meg videre..

Ts

Anonymous poster hash: aa234...a41

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uten å vite så mye om deres situasjon er det vanskelig å svare.

Hva sier magefølelsen din?

Noen ekser blir sammen igjen, alt går strålende i starten, og så boom, kommer hverdagen og "uløselige" problemer dukker opp igjen.

Mens andre blir sammen igjen, har fokus hele tiden på å gjøre ting annerledes denne gangen, bygger opp ting igjen og er mer innstilt på å vedlikeholde.

Har forresten sett mange bli sammen igjen, føle seg såå happy, dama blir gravid og så går forholdet rett vest innen 1-2 år igjen. Gjør for guds skyld ikke noe "stort" tidlig, la forholdet vokse og se etter hvert.



Anonymous poster hash: 0494c...10e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gå videre. Det er sjeldent en god idè å gå tilbake til eksen, det er en grunn til at det ble slutt. Det vil sannsynligvis fungere i starten, og så kommer problemene tilbake igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Holder med de fleste andre her, det er sjeldent god ide å ta tilbake en eks. Det er normalt å savne hverandre, og mange tar det som et tegn på at man bør prøve igjen. Det beste er nok å finne noen som passer deg bedre :)



Anonymous poster hash: 7a32b...1ed
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...