Gå til innhold

"Jeg skal aldri date en mann med barn"


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har jeg sagt til meg selv hel mitt voksne liv.

Så klarer jeg selvsagt falle for en mann med 2 barn fra før, og han bor i et annet land. Og her sitter jeg og faktisk vurderer å flytte etter han. Jeg har aldri ønsket egne barn, og det gjør jeg fortsatt ikke, men tanke på at han har barn fra før begynner sånn sakte men sikkert å være helt ok, til og med litt spennende, jeg kjenner jeg har en genuin interesse for hvordan de har det.

Noen andre som har vært i lignende situasjon? Hvordan var det?



Anonymous poster hash: 2f66d...570
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har jeg sagt til meg selv hel mitt voksne liv.

Så klarer jeg selvsagt falle for en mann med 2 barn fra før, og han bor i et annet land. Og her sitter jeg og faktisk vurderer å flytte etter han. Jeg har aldri ønsket egne barn, og det gjør jeg fortsatt ikke, men tanke på at han har barn fra før begynner sånn sakte men sikkert å være helt ok, til og med litt spennende, jeg kjenner jeg har en genuin interesse for hvordan de har det.

Noen andre som har vært i lignende situasjon? Hvordan var det?

Anonymous poster hash: 2f66d...570

Yes, søtt og spennende, det syntes jeg og, helt til jeg innså hvor mye bullshit og drama eksen hans var i stand til å lage.

Er i en veldig lik situasjon som deg TS, og det er ikke lett. Eksdama lager masse drama, barna hans er ikke veldig begeistret for meg, kultur forskjeller, og midt oppi dette har vi felles barn. jeg er lykkelig, men ja det krever masse tålmodighet!
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sagt det samme selv, og har vært forelsket i to menn med barn, men det ble ikke noe av det ettersom de jo hadde barn. Jeg er ung og barn passer ikke inn i livet mitt, ikke på noen som helst måte. Å være impulsiv og å ha alenetid, blir utfordrende, og det er ikke det samme som et forhold til en mann uten barn ville vært.



Anonymous poster hash: d2b19...486
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde det samme selv, med ett barn. Jeg valgte å gi det en sjanse og gifter meg med drømmemann + gullbarn til sommeren :)



Anonymous poster hash: 464f3...e7d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eksen og han jobber godt sammen, de har en god dialog, så akkurat den biten er jeg ikke veldig bekymret for :)

Er mer bekymret over hvordan en hverdag med to barn plutselig.



Anonymous poster hash: 9496e...2e7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har jeg sagt til meg selv hel mitt voksne liv.

Så klarer jeg selvsagt falle for en mann med 2 barn fra før, og han bor i et annet land. Og her sitter jeg og faktisk vurderer å flytte etter han. Jeg har aldri ønsket egne barn, og det gjør jeg fortsatt ikke, men tanke på at han har barn fra før begynner sånn sakte men sikkert å være helt ok, til og med litt spennende, jeg kjenner jeg har en genuin interesse for hvordan de har det.

Noen andre som har vært i lignende situasjon? Hvordan var det?

Anonymous poster hash: 2f66d...570

Hvilket land?

Anonymous poster hash: c24ce...f63

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvilket land?

Anonymous poster hash: c24ce...f63

England

Anonymous poster hash: 9496e...2e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

England

Anonymous poster hash: 9496e...2e7

Ser ikke problemet, liten eller veldig liten kulturkræsj og ungene blir du vant med. Er han britisk forresten?, eller bor han bare der?

Anonymous poster hash: c24ce...f63

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har jeg sagt til meg selv hel mitt voksne liv.

Så klarer jeg selvsagt falle for en mann med 2 barn fra før, og han bor i et annet land. Og her sitter jeg og faktisk vurderer å flytte etter han. Jeg har aldri ønsket egne barn, og det gjør jeg fortsatt ikke, men tanke på at han har barn fra før begynner sånn sakte men sikkert å være helt ok, til og med litt spennende, jeg kjenner jeg har en genuin interesse for hvordan de har det.

Noen andre som har vært i lignende situasjon? Hvordan var det?

Anonymous poster hash: 2f66d...570

Jeg bare ventet til galskapen (forelskelsen) gikk over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sa akkurat det samme! Men nå sitter jeg her med mann, stesønn og et felles barn på vei. Det at mannen har barn er ikke problemet, men at mannen har en eks som skal vri og vende på alt. Hun er ikke enkel og samarbeide med! Noe som også går utover barnet. Etter hun fikk vite at jeg og mannen skulle ha barn, ble alt mye værre. Prater stygt om oss til sønnen, hun er jo så mye bedre enn oss (far) må vite. Det har endt med at vi overser henne fullstendig. Far har kun kontakt med henne rundt hente/leveringsdager. Synd men, hun har stelt det i stand selv.

Men hvis du føler at mannen er den rette, og at du interesserer deg i barna hans. Kjør på.

Anonymous poster hash: f9065...741

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde det samme selv, med ett barn. Jeg valgte å gi det en sjanse og gifter meg med drømmemann + gullbarn til sommeren :)

Anonymous poster hash: 464f3...e7d

Gullbarn?

Anonymous poster hash: a1998...aa8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sa akkurat det samme! Men nå sitter jeg her med mann, stesønn og et felles barn på vei. Det at mannen har barn er ikke problemet, men at mannen har en eks som skal vri og vende på alt. Hun er ikke enkel og samarbeide med! Noe som også går utover barnet. Etter hun fikk vite at jeg og mannen skulle ha barn, ble alt mye værre. Prater stygt om oss til sønnen, hun er jo så mye bedre enn oss (far) må vite. Det har endt med at vi overser henne fullstendig. Far har kun kontakt med henne rundt hente/leveringsdager. Synd men, hun har stelt det i stand selv.

Men hvis du føler at mannen er den rette, og at du interesserer deg i barna hans. Kjør på.

Anonymous poster hash: f9065...741

Synd å høre at eksen var så vanskelig :/

Anonymous poster hash: 9496e...2e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...