Gå til innhold

Dilemma


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har i et års tid hatt kontakt med en mann på nettet. Vi aner ikke hvordan den andre ser ut, bortsett fra hva vi har fortalt hverandre. Jeg er svært betatt av denne mannen blitt. Personligheten hans og så er han svært smart, noe jeg finner svært tiltrekkende. Så er det en annen mann jeg har møtt, som jeg er fysisk tiltrukket av, men i grunn ikke noe mer. Føler jeg må velge en av dem. Hva gjør jeg?



Anonymous poster hash: 62e82...91f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kanskje du bør skaffe deg et bilde av ham først (selv om det lett kan bli tatt fra nettet)?

Anonymous poster hash: 4387f...f1a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje du bør skaffe deg et bilde av ham først (selv om det lett kan bli tatt fra nettet)?

Anonymous poster hash: 4387f...f1a

Jo, men er så glad i ham blitt at jeg ikke bryr meg så mye om utseende. Så er det andremann som dukket opp ut av det blå og jeg er fysisk tiltrukken ham og vil egentlig ikke være det, men er det likevel.

Anonymous poster hash: 62e82...91f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beste er å treffe denne ukjente mannen aller først. Se om det er noe mer der. Nå kommer du ingen vei.



Anonymous poster hash: 8aff5...5e8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, men er så glad i ham blitt at jeg ikke bryr meg så mye om utseende. Så er det andremann som dukket opp ut av det blå og jeg er fysisk tiltrukken ham og vil egentlig ikke være det, men er det likevel. Anonymous poster hash: 62e82...91f

Enten så er du et troll nå eller så er du UTROLIG naiv.

Hadde du elsket ham like mye om du fant ut at han så slik ut?

http://2.bp.blogspot.com/_b_fNAfbOkzw/TAcphVNDTCI/AAAAAAAAA7U/W6ahj1gDaOM/s1600/jimugly.jpg

Anonymous poster hash: 4387f...f1a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beste er å treffe denne ukjente mannen aller først. Se om det er noe mer der. Nå kommer du ingen vei.

Anonymous poster hash: 8aff5...5e8

Det vil være best ja. Vi bor så langt i fra hverandre at vi ble enige om kun vennskap opprinnelig, men med tiden, så har mailene våre endret karakter og vi føler det på samme viset. Er vel noe av grunnen til jeg ikke har villet sett bilde av ham.

Anonymous poster hash: 62e82...91f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enten så er du et troll nå eller så er du UTROLIG naiv.

Hadde du elsket ham like mye om du fant ut at han så slik ut?

http://2.bp.blogspot.com/_b_fNAfbOkzw/TAcphVNDTCI/AAAAAAAAA7U/W6ahj1gDaOM/s1600/jimugly.jpg

Anonymous poster hash: 4387f...f1a

Jeg elsker ham ikke. Er betatt av ham.

Anonymous poster hash: 62e82...91f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker ham ikke. Er betatt av ham.

Anonymous poster hash: 62e82...91f

Det kunne raskt tatt slutt hvis du nå fikk se han, og det skulle vise seg at han er svært lite tiltrekkende utseendemessig. Når det gjelder han andre, så hjelper det vel ikke å være fysisk tiltrukket av han, hvis du ikke føler at det er kjemi mellom dere. Jeg tror begge ting må være på plass for at et forhold skal fungere.

Ser du skriver at du føler at du må velge en av dem, men det må du vel strengt tatt ikke.

Endret av Infinite
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Møt han du har blitt fascinert av mer enn utseendet til.

Skulle du også føle deg litt fysisk tiltrukket av ham, så er han klart det beste valget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Møt han du har blitt fascinert av mer enn utseendet til.

Skulle du også føle deg litt fysisk tiltrukket av ham, så er han klart det beste valget.

Jo, men vil bare gjøre ting verre egentlig. Vi bor to timer med fly fra hverandre. Han er veldig låst der og jeg her. Men du har rett. Er eneste å gjøre.

Anonymous poster hash: 62e82...91f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, men vil bare gjøre ting verre egentlig. Vi bor to timer med fly fra hverandre. Han er veldig låst der og jeg her. Men du har rett. Er eneste å gjøre.

Anonymous poster hash: 62e82...91f

Ja, velg en kjæreste med hjertet. Ikke med vaginaen eller fornuften alene ;).

Jeg har tro på at de fleste praktiske utfordringer kan overkommes dersom begge vil det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...