Gå til innhold

Jeg ga henne en forlovelsesring i hvitt gull, ikke nok...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Så vi er nå forlovet (hun sa heldigvis ja), men hun var veldig forundret over hvorfor jeg ikke kjøpte en forlovelsesring med diamanter. Jeg kjøpte altså en i hvitt gull, kostet litt over tjue tusen omtrent, men uten diamanter så var det tydeligvis ikke nok. Hun spurte meg om vi ikke kunne selge den jeg kjøpte, for så å kjøpe en med diamanter.

Jeg tror ikke på det å kjøpe diamantringer, diamanter er så og si verdiløse men allikevel skal man betale flere tusen for de. Hvem har rett her?

Anonymous poster hash: 91042...57b

Du har rett. For en bortskjemt prinsesse. Den ringen var kjempedyr og sikkert veldig fin. Vil hun ha en diamantring får hun kjøpe en selv. Makan. Håper hun ikke er like urimelig til vanlig. Isåfall fortjener hun ikke deg som ektemann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Syns damen skal få velge selv egentlig. Det er veldig tradisjonelt å ha diamant på forlovelsesringen. "Alle" damers drøm.

Jeg har vanlig 3 mm gullring som forlovelses- og giftering. Holder 100% for meg! Valgte den selv, og kostet rundt 3 700. Gleder meg til den store dagen, ettersom det er MANNEN OG EKTESKAPET som betyr noe, ikke hvor fantastisk ringen ser ut "slik at jeg kan skryte til alle rundt meg".

Anonymous poster hash: d520f...e29

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men dette er vel for to ringer?

Anonymous poster hash: d520f...e29

Velkommen etter - dette er påpekt ca 17 ganger allerede :)

Anonymous poster hash: 42817...3b2

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen etter - dette er påpekt ca 17 ganger allerede :)

:fnise: Da er det bare en ting å gjøre... :sovne:

Anonymous poster hash: d520f...e29

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare litt strøtanker i natten... En ring til 20 000,- som ikke var bra nok... Og 40 000 vaksiner til 50 øre pr stk som betyr liv eller død for så mange...

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:fnise: Da er det bare en ting å gjøre... :sovne:

Anonymous poster hash: d520f...e29

Jeg har fjernet det nå :fnise:

Endret av Evilposelos
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så din mening ang diamanter var viktigere enn å gjøre henne fornøyd...sier litt om deg...

Ja, det sier at han er en mann med verdier. Verdier han ikke kaster til side for forfengelighet. Et eksempel til etterfølgelse.

Anonymous poster hash: 70023...e59

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er mye som skurrer her, man betaler med dirham og ikke pund i dubai. Har ikke vært der siden i vår (pappa jobber der annenhver måned og har leilighet der), men aldri sett priser i pund.

Kan vi få se bilde av denne magiske ringen? :vetikke:



Anonymous poster hash: 38596...f40
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ring med hvitt gull til tjue tusen uten diamanter? Ja særlig. Vis meg en link til den ringen.

Hilsen gullsmedansatt.

Anonymous poster hash: db807...bdb

Enig! Jeg har en nydelig Georg Jensen ring i hvitt gull med diamant, den kostet rundt 20.000!

Anonymous poster hash: 970c7...bf9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så vi er nå forlovet (hun sa heldigvis ja), men hun var veldig forundret over hvorfor jeg ikke kjøpte en forlovelsesring med diamanter. Jeg kjøpte altså en i hvitt gull, kostet litt over tjue tusen omtrent, men uten diamanter så var det tydeligvis ikke nok. Hun spurte meg om vi ikke kunne selge den jeg kjøpte, for så å kjøpe en med diamanter.

Jeg tror ikke på det å kjøpe diamantringer, diamanter er så og si verdiløse men allikevel skal man betale flere tusen for de. Hvem har rett her?

Anonymous poster hash: 91042...57b

Jeg vile tatt tilbake ringen og slått opp hvis jeg var deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok kanskje det rr lurt å fri uten ring sånn at dama kan velge ut den hun liker etterpå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syntes hun har helt feil fokus. Ringen har da ingenting å si- det viktigste må jo være at du ønsker å dele resten av livet ditt med henne.

Men det har dessverre blitt sånn at mange lever nå for å vise seg frem og det er vel for at hun skal føle seg slik som damene i alle disse glamorøse tv-seriene at hun ønsker seg en diamant. For meg er det overfladisk og falskt.

Vil du virkelig gifte deg med en dame som blir misfornøyd for det?? Syntes det sier mye om dama.....

Anonymous poster hash: bfb02...19b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så vi er nå forlovet (hun sa heldigvis ja), men hun var veldig forundret over hvorfor jeg ikke kjøpte en forlovelsesring med diamanter. Jeg kjøpte altså en i hvitt gull, kostet litt over tjue tusen omtrent, men uten diamanter så var det tydeligvis ikke nok. Hun spurte meg om vi ikke kunne selge den jeg kjøpte, for så å kjøpe en med diamanter.

Jeg tror ikke på det å kjøpe diamantringer, diamanter er så og si verdiløse men allikevel skal man betale flere tusen for de. Hvem har rett her?

Anonymous poster hash: 91042...57b

Det er en veldig kravstor, utakknemlig dame du har funnet deg, lurer på hvordan fremtiden deres blir...lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes du har rett, TS. For et utakknemmelig nek hun er, tenk å si noe sånt. Mannen jeg elsket kunne fridd med en tannlegering om han ønsket, det er mannen jeg vil ha.



Anonymous poster hash: 62a45...e51
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ring i hvitt gull uten diamant koster ikke 20 000,-, ditt troll!

Og folk går fem på.

Anonymous poster hash: 2d592...8de

Jeg eier en ring i hvitt gull, men den kosta 18k. Så jo, det finnes dyre ringer uten diamant.

Anonymous poster hash: 5dc45...d91

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

TS har sluttet å svare, for nå er han/hun avsløøørt :fnise:

Anonymous poster hash: 35386...ca0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er dyrt å være i et forhold om dagen, skjønner jeg.. Dagens damer er jammen kravstore.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er dyrt å være i et forhold om dagen, skjønner jeg.. Dagens damer er jammen kravstore.

åpenbart trolltråd, men det driter du vel i, så lenge du kan finne flere grunner i livet ditt for å være bitter.

lettere det enn å prøve å fikse problemene sine ikke sant?

Anonymous poster hash: 4930f...0fb

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...