Gå til innhold

Er de fleste menn slik som kjæresten min, eller er han litt spesiell?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest The damned

Minner litt om min, men det er ikke bare en måte å være mann på.

Min er jo veldig handy, og ser veldig mandig ut. Men han er ingen drittsekk eller veldig tradisjonell av seg.

Han har mange kvaliteter som er viktig for meg, og har selvsagt sine dårlige sider.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjæresten min drikker ikke noe særlig
Når han ikke er hjemme så er han på jobb, som regel gjør vi ting sammen når vi er avgårde.
Han er sprek, sterk og skikkelig handy.

Han elsker å være ute
Dataspill er ingenting for han
Han er kosete og oppmerksom
Han er flink med barn
Han er økonomisk flink
Høy og slank er han også, men vil nok si han er skikkelig mannemann!! Bred over skuldrene, markerte muskler over hele. Skjeggete til tider :rodmer:
Elsker hendene hans, store trygge arbeidshender!

Han er nok den mest følsomme mannen jeg har møtt, men også den beste og mest mandige!

Så vet ikke om det er så spesielt likevel. Er bare glad jeg ikke har en ufølsom svær, lite oppmerksom mann som er for opptatt av gutta, øl og spill.



Anonymous poster hash: f3421...3bf
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er sammen med en mann som kanskje mange kunne ønsket seg. Jeg lurer på om jeg er veldig heldig , eller om de fleste menn er slik?

-Han elsker barn og dyr.

-han drikker aldri/sjelden. Liker ikke øl

-Haner aldri ute på byen

-Han er så og si aldri sammen kompiser, bare meg.

-Han er aldri sur og har aldri hevet stemmen til meg.

-Han er kosete og oppmerksom

-Han er økonomisk uten å være gjerrig til meg.

-Han tar husarbeidet

-Han er sporty og blir med på turer i skog og mark

-Han er snill mot alle.

-Han spiller ikke data spill , men liker å snakke/gjøre ting sammen meg.

-Vu krangler så og si aldri.

Han er den litt myke og feminine mannen . Høy og tynn og ikke noe mannemann sånn sett.

Er kjæresten din likedan, eller kunne du hatt en mann med disse egenskapene?

Anonymous poster hash: 3e603...ece

Du har en drømmemann du :)

Endret av Millimani
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min er slik på flere punkter, men han har egne venner som han finner på ting med. Han liker øl og spiller playstation, også er han litt mannemann😊

Vi er dårlige til å krangle. Finner sjeldent noe å krangle for, men vi kan bli irriterte på hverandre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest krokodillen

nei de fleste er ikke slik, heldigvis for meg. i mine øyne er ikke dette en drømmemann. men så lenge du er fornøyd spiller det ingen rolle

Endret av krokodillen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hvor lenge har denne agurken ligget i kjøleskapet?

Neida, jeg bare tuller.

Hvor lenge har dere vært sammen? Høres ut som du har funnet drømmemannen for deg. Godt vi er forskjellige alle sammen. Jeg ville ikke vært sammen med en som aldri er sammen med noen andre enn meg, for da hadde jeg følt meg kvalt.

Anonymous poster hash: 7392f...948

1, 5 år. Det er ikke noe problem for meg. Jeg har mange venninner som han kan bli med til om jeg vil

Anonymous poster hash: 3e603...ece

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, de fleste menn er ikke som kjæresten din, og ja, for deg er han spesiell. Vær glad for at du har funnet en som passer deg og som du har det godt med, og bry deg mindre om hva andre måtte mene.

Når det er sagt, ville ikke dette vært min drømmemann, så noen universell drømmemann er han ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehhe exn min var akkurat sånn, 100%. Kanskje du har tatt over han. Ikke så sporty da, men tror han har begynt å trene litt så mulig folk som ikke trener selv kan oppfatte han som "sporty". Bor du i Bergen? :fnise:

For å si det sånn, det blir innmari puslete for min del. Jeg klarer ikke å ha det sånn, jeg må ha en mann med egen driv, egne interesser hvor jeg ikke er den eneste han er med og som han sirkler rundt, og han må gi litt motstand med egne meninger.

Så nei, jeg har vært der, og "jeg synes ikke du er heldig". MEN så lenge DU er fornøyd så er jo det det viktigste! :blomst:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor lenge tror du at du vil være interessert i han egentlig? Det som ofte skjer er jo at interessen dabber av når han ikke har egne interesser, venner og drive.



Anonymous poster hash: 2b19f...bb9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en del av det samme punktene. Bortsett fra at han spiller mye dataspill, det er også noe vi gjør sammen. Vi har det ikke kjedelig i forholdet. Visste ikke at det var veldig begrenset med måter å være ikke-kjedelig på.

Hadde vært fint om han drakk mer, men jeg merker jo selv hvor mye det virker inn på mine kognitive evner når jeg ikke er full også. Blir generelt mer sløv og de siste dagene har jeg hatt stunder der jeg føler meg litt brisen selv om jeg ikke har drukket på en uke eller to.

Jeg kan heller ikke kreve at han skal underholde meg, det må jeg klare selv. Jeg er sammen med han fordi jeg elsker han for den han er, ikke fordi han skal underholde meg og gjøre livet mitt spennende for meg. Det må man virkelig gjøre selv. Om livet tilfeldigvis blir spennende pga partner er mer en bonus enn et krav. Nå har jeg aldri tenkt over at jeg skulle kjede meg i forholdet, da.

Endret av ord deling
Lenke til kommentar
Del på andre sider

skjønner ikke hvorfor du har satt opp, "er aldri med kompiser" som et pluss?



Anonymous poster hash: 54180...8b2
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min mann er ganske lik, men han drikker øl hjemme i helgen. Noen, ikke så mange.

Han tar seg av barna og liker å Shoppe med meg. Han skravler masse med meg over et glass vin og vi har de beste datene. Selvom det blir litt sjelden med to små barn. Men så hyggelig å høre om flere som elsker mannen sin, så mange som klager på mannen sin her. :)

Anonymous poster hash: b6c87...8aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er viktig for meg at kjæresten har og er sammens med kompiser. Vil ikke at han skal bare sitte oppå meg hele tiden. Jeg har mange venniner som jeg gjør ting med.

Jeg liker og gå ut og danse , drikke øl... Elsker øl❤️Derfor bør han også drikke øl..

Liker menn som kan si nei, som ikke er en dørmatte.

Min kjæreste er glad i dyr og vi har mange katter, han liker de like mye som meg.

Han hadde en katt før vi møttes og jeg hadde en fra før...

Krangeler generelt lite, liker at kjæresten er utadvendt og kommer fort i kontakt med mennesker og de liker han veldig godt. Sosiale antenner er viktig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er alltid hjemme og er kun med meg

Han lar meg bestemme og er med meg både ut og inn

Han drikker ikke øll

Han går aldri ut

Han finner aldri på noe sammen med andre

Han er tynn og spinkel.

Det er en dørmatte du snakker om?



Anonymous poster hash: a7c16...da4
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å kalle han dørmatte er vel å hoppe til konklusjoner.

Men hva om han er en "dørmatte" da? Det betyr ikke at TS burde være mindre glad i han eller at han er mindre verdt som partner.Er godt mulig partneren kan gi TS noe som ikke så mange andre menn kan. Om det er en spesiell kombinasjon av personlighetstrek, verdisyn eller lignende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Han jeg er betatt av er kjempeglad i dyr, spesielt katter. Barn liker han også, og er veldig flink med dem.

Han drikker sjelden, og med måte. Han hever sjelden stemmen. Vi er av og til ute på byen, men foretrekker andre ting.

Han er sammen med kompiser, og har et eget liv utenom meg, det setter jeg stor pris på.

Han er kosete og veldig oppmerksom. Han er økonomisk uten å være gjerrig.

Han gjør husarbeid, men har ikke støv på hjernen. Han blir med på turer i skog og mark.

Han er generelt snill, og har dessverre for mye samvittighet i noen sammenhenger.

Vi spiller av og til data/annet spill sammen, det er kjempegøy! Lite krangling.

Jeg setter pris på at han ikke er total datageek, fotballgæren, bruker masse tid på bilmekking e.l.

Å ha en lideskap er jo bra, men det er ingenting som totalt hekter han.

Føler at vi gjør hverandre bedre, uten å gå inn for det. Det er herlig!



Anonymous poster hash: b6030...428
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis man trives med det grå, kjedelige, ensformige, A4-livet så er han helt sikkert perfekt!

Anonymous poster hash: 36980...401

Og hvordan vet du at at han er ensformig og A4? Det er også subjektivt. Godt mulig at andre syns din drømmemann er tåpelig og kjedelig.

TS, han høres ut som en fin fyr, og virker som dere passer godt sammen.

Anonymous poster hash: 8453d...667

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er sammen med en mann som kanskje mange kunne ønsket seg. Jeg lurer på om jeg er veldig heldig , eller om de fleste menn er slik?

-Han elsker barn og dyr.

-han drikker aldri/sjelden. Liker ikke øl

-Haner aldri ute på byen

-Han er så og si aldri sammen kompiser, bare meg.

-Han er aldri sur og har aldri hevet stemmen til meg.

-Han er kosete og oppmerksom

-Han er økonomisk uten å være gjerrig til meg.

-Han tar husarbeidet

-Han er sporty og blir med på turer i skog og mark

-Han er snill mot alle.

-Han spiller ikke data spill , men liker å snakke/gjøre ting sammen meg.

-Vu krangler så og si aldri.

Han er den litt myke og feminine mannen . Høy og tynn og ikke noe mannemann sånn sett.

Er kjæresten din likedan, eller kunne du hatt en mann med disse egenskapene?

Anonymous poster hash: 3e603...ece

Hadde jeg hatt type, så hadde mange av de punktene der ikke vært noe for meg. Blant annet det at han så og si aldri er med kompiser, men bare deg. Jeg setter pris på et sosialt liv utenom forholdet. Føler at en mann må nesten like øl. Jeg kan ikke dra på fest med en kar som tar med seg cider eller rødvin.

Men, fint du har funnet den perfekte mannen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må ha en mann som kan bli møkkete på hendene og lukte litt svette, drikke øl et et must!!

Klarer ikke femi gutter i 20 årene,... Som hyler når de ser en edderkopp og har manpurse hahahaha men alle har sin smak.

Trenger ikke ha en huslig mann, men at han liker og lage mat er fint ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...