Gå til innhold

16 åringens rasende far!


Gjest Hummels

Anbefalte innlegg

Gjest Heartbeat

Så slemme dere er!!!

Fy skam, jeg blir uvel av å lese så mye dritt.

Har selv vært kjæreste med en på 29 da jeg var 16. Vi hadde også sex. Kan hende han bare hadde litt sex, så ble hun gravid?

Hvordan kan dere dømme så hardt uten å vite noe mer?

Jeg synes ikke Hummels fortjener dette, han er en god mann av det jeg har lest her inne. Varmhjertet og snill :blomst:

Å snakke slik til han er unødvendig. Han har sikkert lært av sine feil.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Ive Lina

Du var egentlig heldig at han bare skjelte deg ut. Hadde det vært en annen så var muligheten ganske stor for at han hadde banket deg. Jenta er så ung og foreldrene ser nok med sorg på at hele ungdomstiden hennes er ødelagt. Dette vil sette utdannelsen og fremtiden hennes i fare og det vil føre til at foreldrene hennes må stille opp omtrent som om det skulle vært de som får et barn til.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du gjort ei jente gravid??? :sjokkert: Var det ikke det vi diskuterte at du IKKE burde gjøre, siden du forventer skesuelle tjenester i hytt og pine uansett hvor ødelagt jenta er i underlivet? Med de holdningene du har mot nybakte mødre skjønner jeg GODT at denne faren er forbanna.

Tips til deg: Ikke krev blowjob av denne jenta to uker etter fødsel.

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så slemme dere er!!!

Fy skam, jeg blir uvel av å lese så mye dritt.

Har selv vært kjæreste med en på 29 da jeg var 16. Vi hadde også sex. Kan hende han bare hadde litt sex, så ble hun gravid?

Hvordan kan dere dømme så hardt uten å vite noe mer?

Jeg synes ikke Hummels fortjener dette, han er en god mann av det jeg har lest her inne. Varmhjertet og snill :blomst:

Å snakke slik til han er unødvendig. Han har sikkert lært av sine feil.

Hva mer det vi liksom trenger å vite?

En VOKSEN MANN på 24 eller 29 år har ingenting med en tenåring å gjøre.

Visste ikke at det var så kontroversielt å mene at voksne menn ikke har noe i sengen til en tenåring å gjøre.

Endret av Sofia123
  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så slemme dere er!!!

Fy skam, jeg blir uvel av å lese så mye dritt.

Har selv vært kjæreste med en på 29 da jeg var 16. Vi hadde også sex. Kan hende han bare hadde litt sex, så ble hun gravid?

Hvordan kan dere dømme så hardt uten å vite noe mer?

Jeg synes ikke Hummels fortjener dette, han er en god mann av det jeg har lest her inne. Varmhjertet og snill :blomst:

Å snakke slik til han er unødvendig. Han har sikkert lært av sine feil.

Advarsel, men nå kommer noe kvinner vs menn betrakninger. :blomst: Mitt inntrykk er at du som kvinne ser mer "romantisk" på dette og lar tvilen komme tiltalte tilgode. Må ikke dømme han så hardt. Moren til 16 åringen var heller ikke rasende, det var det pappa som var.

Tipper også det er mest menn som slakter 24 åringens oppførsel i denne tråden også.

Mulig det er fordi menn ikke ser på sin datter som annet enn den lille jenta (nærmest til evig tid). Men det kan også være at menn veit hvordan menn (ofte) er.

Jeg veit hva jeg mener om 24 åringer som henger med 16 åringer og gjør dem gravide men det egner seg ikke skriftlig. De som dreiv med rusbrussjekking var utelukende loosers som måtte ned i modenhet og alder for få sjangs.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er 24 år selv. Når vi er alene snakker vi fint i lag, og jeg har sagt at jeg skal så klart stille opp for mitt eget barn.

Det du burde er å be hu om å ta abort!

Anonymous poster hash: acbf1...6ff

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har ikke jobb, er negativt innstilt til arbeidslivet, er narkoman, men som en trassig femåring hyler du "Klare selv!" i stedet for å søke profesjonell hjelp mot rusmisbruket.

Er dette det forbildet du vil være for ungen din? Du får se på dette som en tupp i ræva som gir deg motivasjon til å få livet ditt på rett kjøl. Sørg for at ungen din får en bedre oppvekst enn hva du selv hadde.

Min oppvekst var ikke en dans på roser den heller, men jeg legger meg ikke ned for å synes synd på meg selv for det. Jeg er fast bestemt på å gi mitt barn det jeg selv ikke fikk, men enkelt er det ikke.



Anonymous poster hash: 9e505...0bc
  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det ikke annet å gjøre enn å legge seg langflat og være ydmyk. Skjønner faren 100 %.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Advarsel, men nå kommer noe kvinner vs menn betrakninger. :blomst: Mitt inntrykk er at du som kvinne ser mer "romantisk" på dette og lar tvilen komme tiltalte tilgode. Må ikke dømme han så hardt. Moren til 16 åringen var heller ikke rasende, det var det pappa som var.

Tipper også det er mest menn som slakter 24 åringens oppførsel i denne tråden også.

Mulig det er fordi menn ikke ser på sin datter som annet enn den lille jenta (nærmest til evig tid). Men det kan også være at menn veit hvordan menn (ofte) er.

Jeg veit hva jeg mener om 24 åringer som henger med 16 åringer og gjør dem gravide men det egner seg ikke skriftlig. De som dreiv med rusbrussjekking var utelukende loosers som måtte ned i modenhet og alder for få sjangs.

Vel min far gjorde det med min mor. Kommer kanskje ikke som noen overraskelse at minnsønn gjorde det med en jente . Kommer kanskje ikke som noen overraskelse at familien min som sådan er dysfunksjonell.

Jeg ble selv gjort gravid som 19åring og faren dro sin kos.

Ikke som et forsvar for Ts men arv og dårlig kommunikasjon går ofte i arv uansett hvor gode holdninger man måtte være i besittelse av, ergo skjer slike ting.

Går som en rød tråd på tvers av generasjonene og klart det mangler noe essensielt, selv om det ikke frigjør enkeltmennesket fra å ta ansvar selv.

Det bare skjer igjen og igjen. Ekstra ofte i disse familiene.

Anonymous poster hash: b1357...07e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest krokodillen

Vel min far gjorde det med min mor. Kommer kanskje ikke som noen overraskelse at minnsønn gjorde det med en jente . Kommer kanskje ikke som noen overraskelse at familien min som sådan er dysfunksjonell.

Jeg ble selv gjort gravid som 19åring og faren dro sin kos.

Ikke som et forsvar for Ts men arv og dårlig kommunikasjon går ofte i arv uansett hvor gode holdninger man måtte være i besittelse av, ergo skjer slike ting.

Går som en rød tråd på tvers av generasjonene og klart det mangler noe essensielt, selv om det ikke frigjør enkeltmennesket fra å ta ansvar selv.

Det bare skjer igjen og igjen. Ekstra ofte i disse familiene.

Anonymous poster hash: b1357...07e

å skylde på arv er idioti. man kan ikke gjøre så mye med fortida men man kan faktisk forme sin egen fremtid i til en viss grad.

du sier du ble gjort gravid,,, du gjorde jo faktisk deg selv gravid like mye som du ble gjort gravid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal vi late som om jenter er uskyldige små prinsesssr nå?

Jenter i denne alderen har ofte allerede hatt flere titalls sexpartnere, og er vel så erfarne som en hvilken som helst 24-årig mann.

Det har ingen hensikt at faren driver og skjeller ut han som skal være faren til barnebarnet. Det skyldes en misforstått tankegang om at jenta hans er en uskyldig liten prinsesse, noe hun opplagt ikke er.

Det eneste som betyr noe nå er at barnet som kommer får en god oppvekst. Faren til 16-åringen bør be om unnskyldning.

Anonymous poster hash: c9242...713

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal vi late som om jenter er uskyldige små prinsesssr nå?

Jenter i denne alderen har ofte allerede hatt flere titalls sexpartnere, og er vel så erfarne som en hvilken som helst 24-årig mann.

Det har ingen hensikt at faren driver og skjeller ut han som skal være faren til barnebarnet. Det skyldes en misforstått tankegang om at jenta hans er en uskyldig liten prinsesse, noe hun opplagt ikke er.

Det eneste som betyr noe nå er at barnet som kommer får en god oppvekst. Faren til 16-åringen bør be om unnskyldning.

Anonymous poster hash: c9242...713

Hvilken verden lever du i?

Gjennomsnitlig debutalder for jenter var sist jeg sjekket over 16 år, det vil si at over halvparten debuterer etter at de har fylt 16. Da er det lite trolig at jenter ofte har hatt titalls partnere som 16-åringer. Helt sikkert noen, men det er neppe vanlig på noen som helst måte.

Anonymous poster hash: 786b4...fd7

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Altså, når du som 24 åring har rotet deg oppi en jente på 16 som attpåtil ble gravid så kan jeg godt forstå reaksjonene til faren, jeg hadde nok ikke klart å besinne meg til å bare kjefte hvis det var mitt barn.

Du får heller prøve å forstå faren hennes og reaksjonen hans, prøv å være litt ydmyk. Han sitter nå å føler at datterens liv har gått i dass. Og hvis det blir slik at hun bærer fram barnet så er du helt avhengig av å ha gode relasjoner til jentas familie for å få kontakt med barnet. Du må tenke på det at jenta trenger all hjelpen hun kan få av familien sin nå, og er du ikke på god fot med de så går det nok ikke så bra.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må være noe veldig galt med en voksen mann som putter pikken inn i en tenåring som teknisk sett er ett barn. Direkte motbydelig.



Anonymous poster hash: d9c10...21f
  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg er 24 år selv. Når vi er alene snakker vi fint i lag, og jeg har sagt at jeg skal så klart stille opp for mitt eget barn.

Vel, hvis du er 24 år så forstår jeg godt at faren hennes er forbannet.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal vi late som om jenter er uskyldige små prinsesssr nå?

Jenter i denne alderen har ofte allerede hatt flere titalls sexpartnere, og er vel så erfarne som en hvilken som helst 24-årig mann.

Det har ingen hensikt at faren driver og skjeller ut han som skal være faren til barnebarnet. Det skyldes en misforstått tankegang om at jenta hans er en uskyldig liten prinsesse, noe hun opplagt ikke er.

Det eneste som betyr noe nå er at barnet som kommer får en god oppvekst. Faren til 16-åringen bør be om unnskyldning.

Anonymous poster hash: c9242...713

Han som har gjort datteren gravid er en 24 år gammel narkoman. Regner med att det også er noe av grunnen til att faren reagerer sånn

Anonymous poster hash: 4ca75...910

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måten han kjeftet på meg. Ting han sa.

Du er virkelig umoden!

Voksne mannfolk som har sex med

jentunger er ikke bra!

Du kan være glad at jentas far ikke gav deg juling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må være noe veldig galt med en voksen mann som putter pikken inn i en tenåring som teknisk sett er ett barn. Direkte motbydelig. Anonymous poster hash: d9c10...21f

Og en mannlig ff, og en dame i 40 årene, og en jevnaldrende venninne osv..... I følge TS sine egne innlegg her inne.

Og alt på omtrent samme tid.... Så det er mye som er motbydelig her....

Anonymous poster hash: 16103...a5c

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...