Gå til innhold

16 åringens rasende far!


Gjest Hummels

Anbefalte innlegg

Gjest Hummels

Jeg møtte faren og mora til den 16 årige jenta som er gravid med meg. Mora var grei å snakke med. Men faren hennes skjelte meg ut og sa at alt var min feil og at jeg skulle få angre? Jeg sa at dattera hans var like mye med på det som jeg. Jeg tvang henne ikke til å ligge med meg. Jeg brukte til og med kondom. Da skriker faren ut at sånne idioter og galninger som meg fortjener ikke barn og at han skal sørge for at jeg ikke får ha noe med ungen å gjøre. Sånne som meg burde være innlagt for godt. Jeg skrek ut igjen at han burde være innlagt for sånne som han er farlig for alle! Så sa jeg stakkars dattera de som har en sånn gal far. Så gikk jeg. Hørte han skrek noe etter meg men fikk ikke med meg hva han sa. Det verste er at mora og jenta sa ikke en dritt når han holdt på sånn.

Jeg angrer på at jeg sa det, men jeg var så forbanna på at en fyr som ikke kjenner meg en gang skjelte meg ut på den måten og sa at alt var min feil, og prøve å nekte meg å være far til ungen! Han kan jo ikke gjøre det! Kanskje jeg bare skal ignorere han? Det koker inni meg når jeg tenker på han! Fy faen!

Endret av Hummels
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Håper du ikke er så mye eldre selv og at dere kan klare å snakke bedre sammen i fremtiden.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hummels

Jeg er 24 år selv. Når vi er alene snakker vi fint i lag, og jeg har sagt at jeg skal så klart stille opp for mitt eget barn.

Endret av Hummels
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 24 år selv. Når vi er alene snakker vi fint i lag, og jeg har sagt at jeg skal så klart stille opp for mitt eget barn.

Fint, men gjør deg selv en tjeneste og prøv å snakk greit nok med ditt kommende barns bestefar.

Du må kanskje svelge en flokk kameler, men det vil gange barnet.

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er 24 år selv. Når vi er alene snakker vi fint i lag, og jeg har sagt at jeg skal så klart stille opp for mitt eget barn.

Jeg synes du skal stå på ditt. Skjønner at faren er forbannet, ikke alle som blir lykkelig over at datteren er gravid i en så ung alder, når du da er en del år eldre. Dette handler nok mer om selve graviditeten og ikke deg som person, og mange tanker han har over situasjonen...

Som du sier, han kjenner deg ikke. Senere kommer han til å se at det ikke var bra å skjelle deg ut og at du vil være der for mor og barn.

Trekk deg litt tilbake og la det gå litt tid.

Synes det er flott at du ønsker å stille opp for henne og barnet, og hun kommer nok til å trenge en god del støtte fra deg videre.

Gratulerer med liten på vei :) Barn er en berikelse, uansett! Vit det :hug:

Anonymous poster hash: 52ac9...81a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 og 24 er i overkant. Skjønner faren godt. Hva i all verden skulle du med ei så ung jente?

Husk at dette er pappas lille pike som han forguder og for deg var hun en konfirmant du kunne kunne sjarmere buksene av for å booste ditt eget ego?

Hadde jeg vært din far hadde jeg vært stolt. Not!!!

Dritten du får vel fortjent, at du ikke ser det selv og overhode ikke viser tegn til selvransakelse viser vel at 16 åringen er mer moden i hodet. Det får telle som formildene.

Anonymous poster hash: fdd5d...821

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 og 24 er i overkant. Skjønner faren godt. Hva i all verden skulle du med ei så ung jente?

Husk at dette er pappas lille pike som han forguder og for deg var hun en konfirmant du kunne kunne sjarmere buksene av for å booste ditt eget ego?

Hadde jeg vært din far hadde jeg vært stolt. Not!!!

Dritten du får vel fortjent, at du ikke ser det selv og overhode ikke viser tegn til selvransakelse viser vel at 16 åringen er mer moden i hodet. Det får telle som formildene.

Er ikke dette litt i overkant drøyt å si... Skjønner at du reagerer, men tenk på TS som person i denne saken. Ja, han er eldre og jeg skjønner at han reagerer slik han gjør. At faren blir sint gir ingen grunnlag for å skjelle ut en person man ikke kjenner, klart det sårer TS.

Anonymous poster hash: 52ac9...81a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg møtte faren og mora til den 16 årige jenta som er gravid med meg. Mora var grei å snakke med. Men faren hennes skjelte meg ut og sa at alt var min feil og at jeg skulle få angre? Jeg sa at dattera hans var like mye med på det som jeg. Jeg tvang henne ikke til å ligge med meg. Jeg brukte til og med kondom. Da skriker faren ut at sånne idioter og galninger som meg fortjener ikke barn og at han skal sørge for at jeg ikke får ha noe med ungen å gjøre. Sånne som meg burde være innlagt for godt. Jeg skrek ut igjen at han burde være innlagt for sånne som han er farlig for alle! Så sa jeg stakkars dattera de som har en sånn gal far. Så gikk jeg. Hørte han skrek noe etter meg men fikk ikke med meg hva han sa. Det verste er at mora og jenta sa ikke en dritt når han holdt på sånn.

Jeg angrer på at jeg sa det, men jeg var så forbanna på at en fyr som ikke kjenner meg en gang skjelte meg ut på den måten og sa at alt var min feil, og prøve å nekte meg å være far til ungen! Han kan jo ikke gjøre det! Kanskje jeg bare skal ignorere han? Det koker inni meg når jeg tenker på han! Fy faen!

Jeg skjønner at du er sint, men du må og skjønne at faren reagerte i affekt. Sett deg selv i hans sted. Hvordan hadde du reagert om det var din datter. Ro deg ned. Det ordner seg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 24 år selv. Når vi er alene snakker vi fint i lag, og jeg har sagt at jeg skal så klart stille opp for mitt eget barn.

Hvis du er 24 forstår jeg faren hennes veldig godt

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er ikke dette litt i overkant drøyt å si... Skjønner at du reagerer, men tenk på TS som person i denne saken. Ja, han er eldre og jeg skjønner at han reagerer slik han gjør. At faren blir sint gir ingen grunnlag for å skjelle ut en person man ikke kjenner, klart det sårer TS. Anonymous poster hash: 52ac9...81a

Det sårer TS?!

Vel. Når man veit hvilke konsekvenser det vil ha for en 16 åring mtp utdannelse, ungdomstid, opplevelser og utvikling hun går glipp av pga av en 24 åring som ikke har sjangs på damer på egen alder. Og av den grunn sjekker fjortiser med donaldbrus og barbiedukker. Når han kun evner å se sitt eget sårede ego når han rettmessig får høre hvor David kjøpte ølet. Han får bare tåle det.

Han har MYE å bevise for mange fremover.

Anonymous poster hash: fdd5d...821

  • Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du er 24 og hun 16 så skjønner jeg hvorfor han ble sinna...

Jeg også, det er på grensa til overgrep.

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Hummels

Jeg skjønner også godt at faren ble sur. Det hadde jeg ventet og det fortjente jeg. Men han kunne kjeftet på meg som en voksen mann og ikke på den måten han gjorde. Jeg hadde aldri trodd jeg skulle bli skjelt ut på den måten. Ja jeg har følelser jeg også. Det jeg gjorde var dumt, men alle mennesker gjør dumme ting. Jeg var også dum som måtte kjefte igjenn. Klarte ikke å la vær der og da. Jeg er ikke i et forhold med jenta. Det var enkelt og greit en ons som gikk fryktelig galt. Akkurat der og da tenkte jeg ikke på at hun var så ung. Jeg tenke bare med..ja du vet.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hummels

Ser ut til å bli en episode/sesong med "Unge mødre" på FEM til neste år også. Gleder meg :nigo:

Nei huff håper for all del hun ikke blir med! ;)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hummels

Jeg synes du skal stå på ditt. Skjønner at faren er forbannet, ikke alle som blir lykkelig over at datteren er gravid i en så ung alder, når du da er en del år eldre. Dette handler nok mer om selve graviditeten og ikke deg som person, og mange tanker han har over situasjonen...

Som du sier, han kjenner deg ikke. Senere kommer han til å se at det ikke var bra å skjelle deg ut og at du vil være der for mor og barn.

Trekk deg litt tilbake og la det gå litt tid.

Synes det er flott at du ønsker å stille opp for henne og barnet, og hun kommer nok til å trenge en god del støtte fra deg videre.

Gratulerer med liten på vei :) Barn er en berikelse, uansett! Vit det :hug:

Anonymous poster hash: 52ac9...81a

takk :) jeg burde vel kanskje si ynskuld for d jeg sa. Venter på en ynskuldning fra han også.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk :) jeg burde vel kanskje si ynskuld for d jeg sa. Venter på en ynskuldning fra han også.

Unnskyld* og unnskyldning*

:)

Forstår forsåvidt hvorfor både faren og du ble sint.. Kjedelig situasjon å være i for dere alle..

Anonymous poster hash: 9ee47...f59

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...