Gå til innhold

Han dyttet/slengte meg


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvorfor kasta du en fjernkontroll i veggen når du vet han har mye å stresse med? Hva er det du holder på med? Hvorfor er du gravid med et uplanlagt barn? Hva tenker han om det?

Finnes Inger unnskyldninger for vold uansett , det er mange kvinner i Norge som har blitt gravid uten at det var planlagt . Hva med hennes stress som gravid?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Finnes Inger unnskyldninger for vold uansett , det er mange kvinner i Norge som har blitt gravid uten at det var planlagt . Hva med hennes stress som gravid?

Jo, det finnes forklaringer for vold. Pågående psykisk terror for eksempel, og omstendigheter som gjør at en person etterhvert er helt utilregnelig. Og det å dytte noen er ikke det samme som grov vold.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, det finnes forklaringer for vold. Pågående psykisk terror for eksempel, og omstendigheter som gjør at en person etterhvert er helt utilregnelig. Og det å dytte noen er ikke det samme som grov vold.

Hun har fått synlige blåmerker på armer etter dette! Det er vold, det vil politiet også være enig i...

Resten orker jeg ikke og kommentere , blir for dumt

Endret av Gypsy22
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, det finnes forklaringer for vold. Pågående psykisk terror for eksempel, og omstendigheter som gjør at en person etterhvert er helt utilregnelig. Og det å dytte noen er ikke det samme som grov vold.

At du kan sitte å forsvare voldelige handlinger er forkastelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At du kan sitte å forsvare voldelige handlinger er forkastelig.

Jeg vil vite omstendighetene før jeg tar stilling til om det var forståelig eller ikke. Å sitte her å forvente at en mann i en fortvilet situasjon skal godta absolutt hva som helst fra en samboer uten å reagere med sinne er langt mer forkastelig.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil vite omstendighetene før jeg tar stilling til om det var forståelig eller ikke. Å sitte her å forvente at en mann i en fortvilet situasjon skal godta absolutt hva som helst fra en samboer uten å reagere med sinne er langt mer forkastelig.

Uansett hva TS eventuelt har sagt eller gjort så kan ikke fysisk vold forsvares.

Anonymous poster hash: b4ca3...510

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vil vite omstendighetene før jeg tar stilling til om det var forståelig eller ikke. Å sitte her å forvente at en mann i en fortvilet situasjon skal godta absolutt hva som helst fra en samboer uten å reagere med sinne er langt mer forkastelig.

Høres ut som noe en psykopat kunne ha sakt :spy:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil vite omstendighetene før jeg tar stilling til om det var forståelig eller ikke. Å sitte her å forvente at en mann i en fortvilet situasjon skal godta absolutt hva som helst fra en samboer uten å reagere med sinne er langt mer forkastelig.

Jeg gjentar meg:

At du kan sitte her forsvare voldelige handlinger er forkastelig!

Hvilken mennesketype er du egentlig??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som noe en psykopat kunne ha sakt :spy:

En psykopat har manglende evne til å føle empati for andre mennesker, så når du mener at det aldri kan være forståelig at en person som reagerer i affekt av å være i en fortvilet situasjon der samboeren hans kanskje viser sitte sanne ansikt og kaster gjenstander vilt rundt i huset til barna hans for å kontrollere oppførselen han så er det faktisk du som er psykopatisk og ikke jeg. Den svake part her er mannen, ikke henne. Hans reaksjon er uforsvarlig fordi han er sterkere enn henne. En venninne av henne kunne fiket til henne tre ganger (som er verre enn å dytte) og dere ville lurt på hva ts gjorde for å provosere det. Her går dere automatisk i forsvarsposisjon fordi det er en mann som reagerer mot en kvinne.

Endret av KajsaSueReturns
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En psykopat har manglende evne til å føle empati for andre mennesker, så når du mener at det aldri kan være forståelig at en person som reagerer i affekt av å være i en fortvilet situasjon der samboeren hans kanskje viser sitte sanne ansikt og kaster gjenstander vilt rundt i huset til barna hans for å kontrollere oppførselen han så er det faktisk du som er psykopatisk og ikke jeg. Den svake part her er mannen, ikke henne. Hans reaksjon er uforsvarlig fordi han er sterkere enn henne. En venninne av henne kunne fiket til henne tre ganger (som er verre enn å dytte) og dere ville lurt på hva ts gjorde for å provosere det. Her går dere automatisk i forsvarsposisjon fordi det er en mann som reagerer mot en kvinne.

Etter denne kommentaren fikk jeg bekreftet det jeg skrev , god natt

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gjentar meg:

At du kan sitte her forsvare voldelige handlinger er forkastelig!

Hvilken mennesketype er du egentlig??

En tenkende en.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En psykopat har manglende evne til å føle empati for andre mennesker, så når du mener at det aldri kan være forståelig at en person som reagerer i affekt av å være i en fortvilet situasjon der samboeren hans kanskje viser sitte sanne ansikt og kaster gjenstander vilt rundt i huset til barna hans for å kontrollere oppførselen han så er det faktisk du som er psykopatisk og ikke jeg. Den svake part her er mannen, ikke henne. Hans reaksjon er uforsvarlig fordi han er sterkere enn henne. En venninne av henne kunne fiket til henne tre ganger og dere ville lurt på hva ts gjorde for å provosere det.

Å reagere slik som denne mannen gjorde her, er ikke forståelig i det hele tatt.

Slutt å bortforklare voldelige handlinger!

Har du problemer med denne type adferd selv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En tenkende en.

Det er ingenting som tilsier at du er en tenkende person!

Regner med at du utøver voldelig adferd ovenfor gravide kvinner, da er så utrolig viktig for deg å forklare denne type adferd!

Endret av Snuppi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å reagere slik som denne mannen gjorde her, er ikke forståelig i det hele tatt.

Slutt å bortforklare voldelige handlinger!

Har du problemer med denne type adferd selv?

Ingenting er bortforklart. Jeg er interessert i å vite hva omstendighetene er. Hun har åpenbart sinneproblemer selv og da er det urettferdig at han liksom skal være den som må i terapi hvis hans sinne er et resultat av hennes eget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingenting er bortforklart. Jeg er interessert i å vite hva omstendighetene er. Hun har åpenbart sinneproblemer selv og da er det urettferdig at han liksom skal være den som må i terapi hvis hans sinne er et resultat av hennes eget.

Det er forskjell på å kaste en fjernkontroll i veggen og det å begripe seg på noen fysisk!

Ser du ikke forskjellen her?

Du er mest opptatt av å bortforklare mannen sin handling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er forskjell på å kaste en fjernkontroll i veggen og det å begripe seg på noen fysisk!

Ser du ikke forskjellen her?

Du er mest opptatt av å bortforklare mannen sin handling.

Ja, og forskjellen kan være det at hun gjør dette uten den minste grunn, mens han reagerer av at hun driver med hustyrrani i huset til ungene hans. Da er hun faktisk ikke offeret her.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, og forskjellen kan være det at hun gjør dette uten den minste grunn, mens han reagerer av at hun driver med hustyrrani i huset til ungene hans. Da er hun faktisk ikke offeret her.

De hadde en krangel, hun ble sint og kastet fjernkontrollen i veggen.

Han begrep seg fysisk!

Igjen sitter du å forsvarer voldelig adferd.

Ikke klarer du å forholde deg til innlegget som ts har skrevet heller.

Du må begynne å tillegge historien hendelser som ikke ts har skrevet noe om!

Hva sier dette om deg?

Du har tydeligvis store problemer med å skille rett i fra galt!

Du har ikke svart på spørsmålet som jeg har stilt deg.

Men du har vel egentlig besvart spørsmålet utifra holdningene dine som kommer frem her,

Endret av Snuppi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De hadde en krangel, hun ble sint og kastet fjernkontrollen i veggen.

Han begrep seg fysisk!

Igjen sitter du å forsvarer voldelig adferd.

Ikke klarer du å forholde deg til innlegget som ts har skrevet heller.

Du må begynne å tillegge historien hendelser som ikke ts har skrevet noe om!

Hva sier dette om deg?

Du har tydeligvis store problemer med å skille rett i fra galt!

Du har ikke svart på spørsmålet som jeg har stilt deg.

Men du har vel egentlig besvart det utifra holdningene dine som kommer frem her,

Det betyr at jeg vil ha alle faktaene på bordet før jeg velger å dele ut sympati. Noe annet er idiotisk og ikke minst skadelig i det større bildet. Hva om denne fyren bare er for tafatt til å håndtere en aggressiv og dominerende hustyrran som ungene hans er lidende for for eksempel? Det er flere partere enn bare henne her og det er ingen grunn til å peke ut han som hovedproblemet hvis hun har en historie i å skape krangler, konflikter og generelt forstyrre husfreden, atpåtil i en særdeles stressende og fortvilet situasjon der han kunne trengt oppbacking og støtte. Hvis jeg selv vra fra et hjem med en psykisk ustabil mor ville jeg blitt kvalm av å tenke på at hun ukritisk ville blitt utdelt sympati om min far på et eller annet tidspunkt fikk litt ryggrad og forsvarte seg og oss. Dine holdninger er problemet her, ikke mine. Du er mer opptatt av at hun som kvinne ikke skal måtte redegjøre for noe eller føle seg stigmatisert enn å finne ut hva dette bunner i, og selv om du blåser i om mannen er lidende for det så kan du i det minste tenke litt på ungene. Jeg har heller ikke sagt at hun fortjente det, jeg har sagt at jeg vil vite hvorfor hun oppførte seg som hun gjorde, hvorfor de er i den situasjonen de er i og hvorfor hun ikke tar mer hensyn til den situasjonen han er i med sin far.

Endret av KajsaSueReturns
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det betyr at jeg vil ha alle faktaene på bordet før jeg velger å dele ut sympati. Noe annet er idiotisk og ikke minst skadelig i det større bildet. Hva om denne fyren bare er for tafatt til å håndtere en aggressiv og dominerende hustyrran som ungene hans er lidende for for eksempel? Det er flere partere enn bare henne her og det er ingen grunn til å peke ut han som hovedproblemet hvis hun har en historie i å skape krangler, konflikter og generelt forstyrre husfreden, atpåtil i en særdeles stressende og fortvilet situasjon der han kunne trengt oppbacking og støtte. Hvis jeg selv vra fra et hjem med en psykisk ustabil mor ville jeg blitt kvalm av å tenke på at hun ukritisk ville blitt utdelt sympati om min far på et eller annet tidspunkt fikk litt ryggrad og forsvarte seg og oss. Dine holdninger er problemet her, ikke mine. Du er mer opptatt av at hun som kvinne ikke skal måtte redegjøre for noe eller føle seg stigmatisert enn å finne ut hva dette bunner i, og selv om du blåser i om mannen er lidende for det så kan du i det minste tenke litt på ungene. Jeg har heller ikke sagt at hun fortjente det, jeg har sagt at jeg vil vite hvorfor hun oppførte seg som hun gjorde, hvorfor de er i den situasjonen de er i og hvorfor hun ikke tar mer hensyn til den situasjonen faren hans er i.

Igjen er du bare ute etter å bortforklare mannens voldelige adferd!

Igjen begynner du å dikte, da du tillegger meg meninger angående kvinnen som jeg ikke har gitt uttrykk for!

Mannen burde strengt talt tenkt på disse barna før han valgte å begå denne handlingen.

Har du aldri du blitt så sint før at du har kastet noe i gulvet og gått ut av rommet??

Eller blir du så sint at du går til angrep fysisk?

At du er så ivrig i å bortforklare og unnskylde denne adferden, sier mye om hvem du er som menneske!

Du er ikke en person som jeg gidder å utveksle flere ord med, da jeg har ingen respekt for deg og dine holdninger!

Endret av Snuppi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...