Gå til innhold

Kjæresten min har mistet sexlysten


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Samme her, vil ikke tvinge noe frem. Kanskje jeg er for lite pågående tenker jeg av og til; han tar jo initiativet plutselig selv og da vil han jo?

Kanskje noen mannfolk som vet hvordan de fungerer kan svare?

Hvis dere har ereksjon og er fysisk klar for sex, hva er grunnene til at dere ikke vil ha det??

Prestasjonsangst er grunnen ved noen tilfeller iallefall. Er ikke mann selv, men har snakket med en del mannlige venner om dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Prestasjonsangst er grunnen ved noen tilfeller iallefall. Er ikke mann selv, men har snakket med en del mannlige venner om dette.

Skjønner ikke det, vi har vært sammen lenge og det har aldri vært noe problem før...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke det, vi har vært sammen lenge og det har aldri vært noe problem før...

Kanskje han føler seg utilstrekkelige på andre områder, og tar det utover seg selv på det generelle plan? Om man føler seg utilstrekkelig f.eks i jobbsammenheng, kan jo det tære på en så mye i perioder, at man føler man ikke duger til noe som helst..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje han føler seg utilstrekkelige på andre områder, og tar det utover seg selv på det generelle plan? Om man føler seg utilstrekkelig f.eks i jobbsammenheng, kan jo det tære på en så mye i perioder, at man føler man ikke duger til noe som helst..

Det er jo så mye som kan spille inn, selvfølgelig. At naboen smeller med døren kan jo i enkelte tilfeller ødelegge for ham hvis han har hatt en lang dag på jobb f.eks. Men når kroppen er klar, han bare velger det bort er det jo ikke sånne ting som spiller inn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her, vil ikke tvinge noe frem. Kanskje jeg er for lite pågående tenker jeg av og til; han tar jo initiativet plutselig selv og da vil han jo?

Kanskje noen mannfolk som vet hvordan de fungerer kan svare?

Hvis dere har ereksjon og er fysisk klar for sex, hva er grunnene til at dere ikke vil ha det??

Igjen

Menn mister ikke sexlyst. Er heller at dem ikke syntes kjæresten er interesang nok og kjedelig desverre, eller en hemmelig drømmedame. Depresjon er heller ingen demper på kåtskap og mister ikke sexlyst av det alene vi gutter.

Sånn er det bare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Igjen

Menn mister ikke sexlyst. Er heller at dem ikke syntes kjæresten er interesang nok og kjedelig desverre, eller en hemmelig drømmedame. Depresjon er heller ingen demper på kåtskap og mister ikke sexlyst av det alene vi gutter.

Sånn er det bare.

For et TÅPELIG svar!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er bare sannheten. Sannheten kan være brutal. Kjønner jo at kvinner har vanskligheter med å svelge den. Man vil jo helst høre noe annet som som er grunnen til at han ikke orker sex. som feks at han er i en tung periode, eller mye tenke på, stresset eller nedenfor. Nei det er ikke sånn hos gutter, men hos jenter, ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Igjen

Menn mister ikke sexlyst. Er heller at dem ikke syntes kjæresten er interesang nok og kjedelig desverre, eller en hemmelig drømmedame. Depresjon er heller ingen demper på kåtskap og mister ikke sexlyst av det alene vi gutter.

Sånn er det bare.

Blir ikke dette vel litt for generalisering av alle menn? Kan godt være at en god del menn faktisk har denne tankegangen som deg, men samtidig så tror jeg faktisk ikke at alle har det på den måten. Synes det blir for dumt når du bare skriver indirekte, det er din feil, du er ikke deilig nok, eller ikke god nok i sengen..hva med å prøve å komme med noen råd for hva man kan gjøre i stedenfor å hele tiden påpeke at alle menn er som deg? :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare sannheten. Sannheten kan være brutal. Kjønner jo at kvinner har vanskligheter med å svelge den. Man vil jo helst høre noe annet som som er grunnen til at han ikke orker sex. som feks at han er i en tung periode, eller mye tenke på, stresset eller nedenfor. Nei det er ikke sånn hos gutter, men hos jenter, ja.

Min mannlige kjæreste sier du tar feil, menn kan miste sexlyst under depresjon. Han tror du bare prøver å provosere damer fordi du ikke får deg ligg, på bakgrunn av dine uttalelser tror han i tillegg at du er mangelfullt utstyrt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har det på samme måte... Han sier han har lyst på meg, men at han ikke klarer å komme og at det gjør vondt å gjøre det, siden han ikke har lyst likevel... Hos oss er det det at jeg er gravid som er problemet... Takk for den...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis han opplever deg som naggende/kranglende/kritiserende kan det fint være årsaken. Jeg har i perioder ikke hatt noe problemer med å runke eller føle lyst, men å ha et troll til kjæreste gjør at jeg ikke orket ha sex med henne. Og fordi noen mennesker bare blir verre om man forteller dem hvordan man faktisk opplever dem, holdt jeg kjeft. Ikke så ideelt for noen, men en plausiel forklaring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Thefainter

Min mannlige kjæreste sier du tar feil, menn kan miste sexlyst under depresjon. Han tror du bare prøver å provosere damer fordi du ikke får deg ligg, på bakgrunn av dine uttalelser tror han i tillegg at du er mangelfullt utstyrt.

Mhm, jeg tror også det! Mann35 er troll... :nei:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis dere leser igjennom svarene her så sier jo de fleste det samme som meg. Mannen har lyst, men (diverse dårlige unnskyldninger).

Ergo, mannen har lyst, men gidder ikke å ligge med partneren. Setter du drømmedama forran han, så vil han fint klart en samleie, uannsett hvor deprimert eller angstfull han er. Sånn er det med gutter. Men ikke smart å innrømme for sin partner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har det på samme måte... Han sier han har lyst på meg, men at han ikke klarer å komme og at det gjør vondt å gjøre det, siden han ikke har lyst likevel... Hos oss er det det at jeg er gravid som er problemet... Takk for den...

Vondt i viljen da hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis dere leser igjennom svarene her så sier jo de fleste det samme som meg. Mannen har lyst, men (diverse dårlige unnskyldninger).

Ergo, mannen har lyst, men gidder ikke å ligge med partneren. Setter du drømmedama forran han, så vil han fint klart en samleie, uannsett hvor deprimert eller angstfull han er. Sånn er det med gutter. Men ikke smart å innrømme for sin partner.

Ja du har helt rett mann 35, problemer med økonomi, problemer i forholdet på andre plan enn det seksuelle, eller andre problemer, trøtthet eller depresjon har ingen ting med sexlysten til mannen å gjøre. Menn er alltid klare til å hoppe til køys, og da mener jeg alltid!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja selvfølgelig! alle gutter er like og fungerer på samme måte akkurat som oss jenter..!! ikke generalisering i det hele tatt.... !!

dust...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...
Annonse

[1] Category widget

Gjest Mann 40

Nei det er jo ikke hennes feil, det er han som ikke holder fokus i tankene. Når ting blir for lett tilgang så er det ikke så inresangt.

Menn er jo jegere og trives med jakt.

Men deilig å komme til ferdig bord av og til, da føler vi oss elsket, men heletiden blir ikke så spennende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mann 40

Hvis dere leser igjennom svarene her så sier jo de fleste det samme som meg. Mannen har lyst, men (diverse dårlige unnskyldninger).

Ergo, mannen har lyst, men gidder ikke å ligge med partneren. Setter du drømmedama forran han, så vil han fint klart en samleie, uannsett hvor deprimert eller angstfull han er. Sånn er det med gutter. Men ikke smart å innrømme for sin partner.

Du kan jo ikke være seriøs? Hvis du er seriøs, så har du IKKE mye peiling. Jeg har selv hatt problemer med lyst og ereksjon. Det er veldig mange ting som spiller inn. Mye stress på jobben..økonomi..problemer i familien..som igjen fører til mange tanker i hodet som igjen fører til lite søvn. Siden du er "mann" så bør du vite at hvis en sliter i sengen, så fører dette til dårlig selvtillit..som igjen fører til at enn mister lysten. Er ikke alle som er like stor "mann" som deg vet du. Og jeg har verdens flotteste kjærist!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis dere leser igjennom svarene her så sier jo de fleste det samme som meg. Mannen har lyst, men (diverse dårlige unnskyldninger).

Ergo, mannen har lyst, men gidder ikke å ligge med partneren. Setter du drømmedama forran han, så vil han fint klart en samleie, uannsett hvor deprimert eller angstfull han er. Sånn er det med gutter. Men ikke smart å innrømme for sin partner.

Huff, jeg er ikke en til å påpeke dårlig gramatikk og elendig setningsoppbygning men i og med at du driver med sexualpsykologisering av alle menn så bør du har noen videre akademisk forståelse enn utifra egen stang, dvs høyere utdanning innen psykofysiologi. At du har dette kan man klart avslå her og nå.

Hey, TS, du har en mann hvis hode og kjønnsorgan henger sammen, du er heldig! Du kunne vært sammen med Svingstang_35 hvor den ene agerer som agent uten den andre. Sånne menn er kjipe på flere måter.

Gi ham tid, vær kos uten sexpress, tenk bare på om du selv hadde en tung periode, hva ville du at han skulle gjort for deg? Du klarer å leve uten sex en stund, bruk tiden på å lage kos og pusterom for dere begge som du kan. Ikke legg det helt i fryseren men ta det opp når det skal være naturlig at han føler seg litt ovenpå igjen ville jeg tro. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...