Gå til innhold

Kjæresten min har mistet sexlysten


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kjæresten min har mistet sexlysten, han vil ikke ha sex, og han forstår ikke hvorfor. Jeg er faktisk livredd for at det er min skyld...vi har hatt det litt kjipt i det siste og jeg tenker at det er det som har utløst det. Han har sagt selv at ja vi har hatt problemener og kanskje det er det, men han sa det ikke var meg, men det var etter at jeg ble litt lei meg. Så jeg aner ikke hva jeg skal gjøre. Jeg kan ikke tvinge han til å snakke med noen eller en lege, han synes det er flaut. Og jeg vil i alle fall ikke tvinge han til å ha sex med meg når jeg vet at han ikke har lyst egentlig.

Noen råd??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjæresten min mistet også sexlysten i en vanskelig periode vi hadde. Nå i ettertid viser det seg at det var pga depresjon han ikke hadde lyst. Men nå er lysten kommet tilbake igjen og ting er bra, vi måtte bare komme over kneika.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjæresten min mistet også sexlysten i en vanskelig periode vi hadde. Nå i ettertid viser det seg at det var pga depresjon han ikke hadde lyst. Men nå er lysten kommet tilbake igjen og ting er bra, vi måtte bare komme over kneika.

Hva gjorde du i mellomtiden? Bare ventet eller prøvde du å prate om det?

TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har opplevd det samme og nå sitter jeg er med kjærlighetsorg. Jeg var perfekt på alle måter, den fineste, beste, sexyeste bla bla bla.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har det på samme måte her, null lyst...

Vil ikke snakke om det, det er et ikke tema og han må ikke mase..

"det er bare sånn akkurat nå"

Vanskelig og forklare det, da jeg ikke vet hvorfor, men tror nok det går over av seg selv bare jeg slipper mas rundt det, det er tungt for oss som har det slik også :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har det på samme måte her, null lyst...

Vil ikke snakke om det, det er et ikke tema og han må ikke mase..

"det er bare sånn akkurat nå"

Vanskelig og forklare det, da jeg ikke vet hvorfor, men tror nok det går over av seg selv bare jeg slipper mas rundt det, det er tungt for oss som har det slik også :tristbla:

for en situasjon! :tristbla:

Får håpe det ordner seg for begge to!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva gjorde du i mellomtiden? Bare ventet eller prøvde du å prate om det?

TS

Jeg prøvde å prate om det men han unngikk spørsmålet, kanskje like greit egentlig. Så vi hadde minimalt med sex i ca et år og så når vi fikk ryddet problemene av veien hjalp det seg gradvis. Tror man bare må prøve å være tålmodig, men er nok litt lurt å prate litt om det også så man ikke går slik i flere år og venter på at det skal bli bedre også kanskje det ikke blir det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mann 35

Menn mister ikke sexlyst. Er heller at dem ikke syntes kjæresten er interesang nok og kjedelig desverre eller en hemmelig drømmedame. Depresjon er heller ingen demper på kåtskap og mister ikke sexlyst av det alene.

Sånn er det bare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Galithralia

Menn mister ikke sexlyst. Er heller at dem ikke syntes kjæresten er interesang nok og kjedelig desverre eller en hemmelig drømmedame. Depresjon er heller ingen demper på kåtskap og mister ikke sexlyst av det alene.

Sånn er det bare.

Så da er det hennes feil? Ingenting annet?

Endret av Galithralia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mann 35

Nei det er jo ikke hennes feil, det er han som ikke holder fokus i tankene. Når ting blir for lett tilgang så er det ikke så inresangt.

Menn er jo jegere og trives med jakt.

Men deilig å komme til ferdig bord av og til, da føler vi oss elsket, men heletiden blir ikke så spennende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Thefainter

Menn mister ikke sexlyst.

Jo det gjør de.

Er heller at dem ikke syntes kjæresten er interesang nok og kjedelig desverre eller en hemmelig drømmedame.

Er du helt pling i bollen?

Depresjon er heller ingen demper på kåtskap og mister ikke sexlyst av det alene.

Jo, det gjør det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det er jo ikke hennes feil, det er han som ikke holder fokus i tankene. Når ting blir for lett tilgang så er det ikke så inresangt.

Menn er jo jegere og trives med jakt.

Men deilig å komme til ferdig bord av og til, da føler vi oss elsket, men heletiden blir ikke så spennende.

Burde jeg være mer pågående? Jeg føler jeg kommer til å presse meg på hvis jeg allerede vet at han ikke vil. Kanskje dette blir overanalysering. :trist:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mann 35

Pling i bollen hehe. Har man drivd med medikamenter og dop så kan jo depresjoner føre til litt av hvert.

Burde jeg være mer pågående?

Nei, du må gjøre det motsatte. Gjør deg litt likegyldig og hemlighetsfull.

Likegyldighet skaper nyskjerighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei det er jo ikke hennes feil, det er han som ikke holder fokus i tankene. Når ting blir for lett tilgang så er det ikke så inresangt.

Menn er jo jegere og trives med jakt.

Men deilig å komme til ferdig bord av og til, da føler vi oss elsket, men heletiden blir ikke så spennende.

Tull. Det er ikke om tilgangen er lett eller ei det er snakk om. Depresjon kan knekke sexlysten ingen tvil om det. Virker ikke som du har mye erfaring med depresjon i alle fall!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Depresjon kan HELT KLART gå utover sexlysten. Det samme kan økonomiske problemer og personlige problemer. Sexlyst har mye med psyken å gjøre!!!

I mitt tilfelle var det jeg som mistet lysten på kjæresten min. Vi hadde flyttet til ny by som jeg ikke trivdes så godt i og det gikk utover sexlivet vårt. Når vi var i hjembyen vår hadde vi fantstisk og mye sex. Helt vannvittig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjæresten min er FYSISK klar for sex, men likevel sier han at han ikke har lyst. Jeg skjønner mindre og mindre av hvordan gutta boys er sammensatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjæresten min er FYSISK klar for sex, men likevel sier han at han ikke har lyst. Jeg skjønner mindre og mindre av hvordan gutta boys er sammensatt.

Samboeren min og, han har ikke noe problem med å bli klar for sex eller komme. Men har ikke lyst. Og der ligger vel litt av mitt problem..jeg vil ikke tvinge meg på han. Han har sagt jeg er veldig tålmodig, men jeg kan fint fikse lysten min selv, det blir vel kanskje litt kjedelig etter hvert og tenker jeg.

Så..jeg har tenkt å la han være i et par uker, og kanskje begynne å nærme meg mer etterhvert? Jeg vil ikke at han skal føle seg presset :trist:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samboeren min og, han har ikke noe problem med å bli klar for sex eller komme. Men har ikke lyst. Og der ligger vel litt av mitt problem..jeg vil ikke tvinge meg på han. Han har sagt jeg er veldig tålmodig, men jeg kan fint fikse lysten min selv, det blir vel kanskje litt kjedelig etter hvert og tenker jeg.

Så..jeg har tenkt å la han være i et par uker, og kanskje begynne å nærme meg mer etterhvert? Jeg vil ikke at han skal føle seg presset :trist:

Samme her, vil ikke tvinge noe frem. Kanskje jeg er for lite pågående tenker jeg av og til; han tar jo initiativet plutselig selv og da vil han jo?

Kanskje noen mannfolk som vet hvordan de fungerer kan svare?

Hvis dere har ereksjon og er fysisk klar for sex, hva er grunnene til at dere ikke vil ha det??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...