Gå til innhold

Skravletråd juli-august 2015


Gjest Siyha

Anbefalte innlegg

Lenge siden jeg har skrevet noe her nå, men kjekt å se at det har vært aktivitet siste tiden.

Har vært på UL. Venter mest sannsynlig jente, termin 10. juli :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

sitter å studere på babypakker som finnes. Det er kanskje tidlig å bestille, men jeg prøver no å slappe av i svangerskapet å senke skuldrene å tro at alt går bra. Så da er det litt morsomt å studere litt hva ein kan få tak i.

Har no sendt inn til

libero/Kiwi pakken

Rimi pakken

babyboks/apotek1/pampers pakken

Vitus apotek pakken.

Rimi og Kiwi pakkene var veldig bra ifjor da jeg hentet ut dem. Masse nyttige ting.

Vet noen av dere flere pakketilbuder.

PS. Termindato er til oss er seinere, men vi har planlagt keisersnitt den 2 juli. 😄 er veldig lettet for å ha planen klar :)

Endret av HulderTussa99
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Runforit

sitter å studere på babypakker som finnes. Det er kanskje tidlig å bestille, men jeg prøver no å slappe av i svangerskapet å senke skuldrene å tro at alt går bra. Så da er det litt morsomt å studere litt hva ein kan få tak i.

Har no sendt inn til

libero/Kiwi pakken

Rimi pakken

babyboks/apotek1/pampers pakken

Vitus apotek pakken.

Rimi og Kiwi pakkene var veldig bra ifjor da jeg hentet ut dem. Masse nyttige ting.

Vet noen av dere flere pakketilbuder.

PS. Termindato er til oss er seinere, men vi har planlagt keisersnitt den 2 juli. er veldig lettet for å ha planen klar :)

Da kopierte jeg alle og har bestilt babypakker jeg også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flinke dere er da HulderTussa99 og Runforit. Nesten så jeg må få ræva i gir selv :fnise: Får se til helga! Men der det ikke mange av de pakkene man må være nærmere termin enn det vi er for å få?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Runforit

Så flinke dere er da HulderTussa99 og Runforit. Nesten så jeg må få ræva i gir selv :fnise: Får se til helga! Men der det ikke mange av de pakkene man må være nærmere termin enn det vi er for å få?

Bare 1 av dem, den fra Rimi :) Resten kan hentes ut med kvittering som sendes på mail :) Og ene kommer 2 mnd før termin :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitter å studere på babypakker som finnes. Det er kanskje tidlig å bestille, men jeg prøver no å slappe av i svangerskapet å senke skuldrene å tro at alt går bra. Så da er det litt morsomt å studere litt hva ein kan få tak i.

Har no sendt inn til

libero/Kiwi pakken

Rimi pakken

babyboks/apotek1/pampers pakken

Vitus apotek pakken.

Rimi og Kiwi pakkene var veldig bra ifjor da jeg hentet ut dem. Masse nyttige ting.

Vet noen av dere flere pakketilbuder.

PS. Termindato er til oss er seinere, men vi har planlagt keisersnitt den 2 juli. er veldig lettet for å ha planen klar :)

Hvor bestiller dere disse pakkene?

Og hva koster de/hvilke forpliktelser er det?

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Runforit

Hvor bestiller dere disse pakkene?

Og hva koster de/hvilke forpliktelser er det?

:)

Alt er gratis :) Libero og Pampers er bare rabatter og Nyhetsbrev. Bare til å melde seg av etterpå om en ikke vil ha det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare Google babypakker. De fire jeg nevnte er gratis. Rimi pakken er den som sender minst epost reklame. Det er noen andre pakker å, men det ser ut som er gavepakker for å abonnere på noe. Har ikke satt meg inn i dem egentlig. Libero har foresten en graviditets fødsel app ( jeg tok den på ipad) det er en web bok og uke for uke sak. Kjempe bra informasjon.anbefales. Oppdaget en igår jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har vi vært på ul, og vi venter mest sannsynlig en jente med termin 6.august. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Runforit

Da har vi vært på ul, og vi venter mest sannsynlig en jente med termin 6.august. :)

Grattis ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har vi vært på ul, og vi venter mest sannsynlig en jente med termin 6.august. :)

Gratulerer med liten jente! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal på ultralyd på onsdag. Jeg gruer og gleder meg på samme tid og jeg drømmer om det hver eneste natt, helt absurde drømmer, hehe. Drømte i natt at jeg bare hadde et hjerte i magen, og derfor vi hørte hjertelyd, men ingen baby altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da har vi vært på ul, og vi venter mest sannsynlig en jente med termin 6.august. :)

Gratulerer! 🎈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal på ultralyd på onsdag. Jeg gruer og gleder meg på samme tid og jeg drømmer om det hver eneste natt, helt absurde drømmer, hehe. Drømte i natt at jeg bare hadde et hjerte i magen, og derfor vi hørte hjertelyd, men ingen baby altså.

Jeg hadde også veldig mye merkelige drømmer/ mareritt frem til ca uke 20. Sov dårlig og måtte veldig ofte opp på do.

Nå har det heldigvis gitt seg. Sover som en stein, og drømmer normalt. Får nyte den gode søvnen nå når jeg kan. ;)

Hadde merkelig følelse før ultralyd også. Gledet meg til å se, men var redd for at det kunne være noe. Var nesten litt lettelse å være ferdig, men var en veldig fin opplevelse alt i alt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde også veldig mye merkelige drømmer/ mareritt frem til ca uke 20. Sov dårlig og måtte veldig ofte opp på do.

Nå har det heldigvis gitt seg. Sover som en stein, og drømmer normalt. Får nyte den gode søvnen nå når jeg kan. ;)

Hadde merkelig følelse før ultralyd også. Gledet meg til å se, men var redd for at det kunne være noe. Var nesten litt lettelse å være ferdig, men var en veldig fin opplevelse alt i alt. :)

Så fint at det ikke bare er meg, da vet jeg i hvert fall at det er normalt og at det går over. Jeg sover også veldig dårlig og våkner flere ganger hver natt. Slik har jeg aldri hatt det før da jeg alltid har sovet som en stein hele natten.. Gleder meg til å få tilbake nattesøvnen (for en stund... hehe). Nå drar jeg på ultralyd om ti minutter. Dette blir så spennende!! :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg startet dagen med å gå på vekta. Gjør det ikke hver uke. Mer foran hver kontroll. Siden jeg ofte blir deprimert om jeg ser at jeg har gått opp mye. Har nemlig jobbet hardt for å gå ned en del de siste årene, og jobber hardt hver dag for å holde meg stabilt.

I dag derimot følte jeg for å sjekke ståa, selv om jeg ikke skal på kontroll før den 17. mars.

Vekta viste 6,7 kilo opp siden start. Og jeg ble skikkelig lei meg. Er 21+3 nå og syns det var ganske mye.

Særlig siden jeg for 3 uker siden veide 3 kilo mindre.

Det er ikke bare lett å være gravid syns jeg. Og det er ikke bare lett å takle endringene som skjer med kroppen, selv om jeg meget godt vet at det er nødvendig og naturlig.

Tenker med gru hva resultatet hadde vært om jeg ikke hadde trent.

Bare jeg som syns det er litt vanskelig å takle?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg startet dagen med å gå på vekta. Gjør det ikke hver uke. Mer foran hver kontroll. Siden jeg ofte blir deprimert om jeg ser at jeg har gått opp mye. Har nemlig jobbet hardt for å gå ned en del de siste årene, og jobber hardt hver dag for å holde meg stabilt.

I dag derimot følte jeg for å sjekke ståa, selv om jeg ikke skal på kontroll før den 17. mars.

Vekta viste 6,7 kilo opp siden start. Og jeg ble skikkelig lei meg. Er 21+3 nå og syns det var ganske mye.

Særlig siden jeg for 3 uker siden veide 3 kilo mindre.

Det er ikke bare lett å være gravid syns jeg. Og det er ikke bare lett å takle endringene som skjer med kroppen, selv om jeg meget godt vet at det er nødvendig og naturlig.

Tenker med gru hva resultatet hadde vært om jeg ikke hadde trent.

Bare jeg som syns det er litt vanskelig å takle?

Jeg synes også det er vanskelig å se og merke at kroppen blir tyngere, spessielt var det vanskelig de tre første mnd. Jeg har slitt med spiseforstyrrelser før og det er ikke helt lett.

Jeg er i dag 17+1 uker på vei og har gått opp 5 kilo. Jeg har tenkt mye og faktisk kommet frem til at jeg skal la kroppen bli større og nyte tiden nå. Jeg får heller slanke meg når jeg er ferdig med å fullamme. Hvis man virkelig vil og trenger og gå ned i vekt etter dette klarer man det :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Runforit

Jeg startet dagen med å gå på vekta. Gjør det ikke hver uke. Mer foran hver kontroll. Siden jeg ofte blir deprimert om jeg ser at jeg har gått opp mye. Har nemlig jobbet hardt for å gå ned en del de siste årene, og jobber hardt hver dag for å holde meg stabilt.

I dag derimot følte jeg for å sjekke ståa, selv om jeg ikke skal på kontroll før den 17. mars.

Vekta viste 6,7 kilo opp siden start. Og jeg ble skikkelig lei meg. Er 21+3 nå og syns det var ganske mye.

Særlig siden jeg for 3 uker siden veide 3 kilo mindre.

Det er ikke bare lett å være gravid syns jeg. Og det er ikke bare lett å takle endringene som skjer med kroppen, selv om jeg meget godt vet at det er nødvendig og naturlig.

Tenker med gru hva resultatet hadde vært om jeg ikke hadde trent.

Bare jeg som syns det er litt vanskelig å takle?

Hvor mye veide du da du ble gravid da? Jeg har gått opp 6 kg og er 19 uker. Er helt vanlig økning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...