Gå til innhold

Skravletråd for 2010 mammaene :)


Gaupa

Anbefalte innlegg

Lager en tråd for oss som har termin i juli/august 2010.

Håper flere finner veien inn hit etterhvert som man får positive tester. :rødme:

------

Oppdaterer med terminliste her: (Tar fra først til sist)

Addict: 30 juni

Gaupa: 26 juni

Minrose: 12 juli

Devilina: 14 juli

Lille85: 23 juli

Tinio: 29 juli

Kanei: 1 august

Pupsi: 8 august

Duckling: 7 august

Rachelma: 10/11 august

Wings: 23 august

Dreia:

angelou:

icechick:

Endret av Gaupa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Lager en tråd for oss som har termin i juli/august 2010.

Håper flere finner veien inn hit etterhvert som man får positive tester. :rødme:

:) me har termin 12 juli.. :) Så er ikkje så langt på veg, men prøver meg inn her likevell ..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke langt på vei jeg heller, men håper jo at alt går bra hele veien så klart. Dette er et prøverør, så risikoen for abort er jo litt større...

Men jeg tilhører i alle fall en julimamma :nigo: ut ifra mini kalkulasjoner ca 14 - 15 juli, men vet nærmere da jeg har vært til UL som er den 3 desember. Gleder meg :) Håper å høre et lite :hjerte::strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke langt på vei jeg heller, men håper jo at alt går bra hele veien så klart. Dette er et prøverør, så risikoen for abort er jo litt større...

Men jeg tilhører i alle fall en julimamma :nigo: ut ifra mini kalkulasjoner ca 14 - 15 juli, men vet nærmere da jeg har vært til UL som er den 3 desember. Gleder meg :) Håper å høre et lite :hjerte::strix:

Eg kryssa fingrane for at alt skal gå bra med spiren!! :)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff... misfarget utflod idag.... veldig bekymret nå.. time hos legen til fredag....

Skjønner at det er skummelt! Men det er jo ganske vanlig òg, så me får kryssa alt me kan kryssa for at alt er som det skal!!

MASSE lykke til på fredag!! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krysser alt som er!! :)

Hmmm... ser på tickerene våre at vi er nesten likt, men du har 244 dager igjen og er en dag lengre på vei og jeg har 243 dager igjen og har en dag kortere enn deg... hvordan har det seg? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krysser alt som er!! :)

Hmmm... ser på tickerene våre at vi er nesten likt, men du har 244 dager igjen og er en dag lengre på vei og jeg har 243 dager igjen og har en dag kortere enn deg... hvordan har det seg? :klø:

hum... Har ikke peiling.. Når snat skal sies så skjønner jeg fint lite av tickerene... Men det kan ha noe med at du har brukt en amerikansk (eller en som bruker den amerikanske tellemåten) og jeg har bruk en europeisk... Eller omvent.. Vet at det skiller 2 dager mellom den europeiske og den amerikanske vertfall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hum... Har ikke peiling.. Når snat skal sies så skjønner jeg fint lite av tickerene... Men det kan ha noe med at du har brukt en amerikansk (eller en som bruker den amerikanske tellemåten) og jeg har bruk en europeisk... Eller omvent.. Vet at det skiller 2 dager mellom den europeiske og den amerikanske vertfall :)

Ja det stemmer, de går litt lengre disse amerikanerne.... men vi har jo brukt lilypie begge to... vel.. uansett.. termin dagen kommer ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det stemmer, de går litt lengre disse amerikanerne.... men vi har jo brukt lilypie begge to... vel.. uansett.. termin dagen kommer ;)

Ja krysser fingra for det! :) Ellers da? er formen fin?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Formen er gull her... litt sånn små kvalm på kveldstid til tider, men går fort over.. tror det heller har noe med det at jeg mangler mat i magen.

Men fortsatt litt magesmerter nå og da.. men er vel livmora det vel.

I grunn overrasket over at det ikke er flere her inne enda.

Ha en god helg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

WEEEEEE.... 6 uker i dag... hadde det bare vært 6 mnd.... Er så klart til å bli ferdig med dette... hehe...Tolmodig.. NEI :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

WEEEEEE.... 6 uker i dag... hadde det bare vært 6 mnd.... Er så klart til å bli ferdig med dette... hehe...Tolmodig.. NEI :lol:

Hehe, kjenner meg litt igjenn i den der! Gleder meg så sykt til de magiske 12 ukene!! Har jo lyst å rope ut til verden at jeg skal bli mamma for alle første gang! jeg syns det er en dum "regel" at man helst ikke bør si noe før det.. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig å se at det er liv i tråden og at det er kommet flere til. Gratulerer til dere alle. :)

Holder meg her inne enda jeg siden det ser ut til at alt er i orden. Hadde blødning, og etter det har det vært mye fram og tilbake med utvendige ultralyder som har vist lite og styr. Men har fått tatt blodprøver for å måle stigning i hCG-nivået, og det ser ok ut. Fra 36800 - 41700 på 2 dager.

Om alt går bra så er det bare litt over 3 uker til jeg kan begynne å fortelle det til familie og venner. Gleder meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt å høre at HCG'en har steget fint da :) Har ikke skjekket nå, men tok jo tidlig i svangerskapet jeg og den var helt grei den også.

Venter bare på denne hersens innvendige UL som jeg burde ha fått time om denne uken... ser ut som de ikke har tatt meg alvorlig alikevel. Man vil jo gjerne sjekke opp når det brått kommer blødning :(

Har du fått høre noe hjerte da Gaupa?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...