Gå til innhold

El slim - negative El tester. GYN så flere egg på UL


Spent...

Anbefalte innlegg

Fikk for 2 døgn siden masse blank EL slim.

Var hos GYN i går, og hadde da også en del slim. Hun så flere egg, og at alt så til rette for at det skulle klaffe denne gangen.

LIkevel er alle mine El tester negative.

Har mye EL smerter, og er nå litt lei disse....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gi det tid, el er nok bare litt forainka. Hadde el- tegn i fem dager (pga forsinket el) den måneden jeg ble gravid. Nå har jeg el-smerter i fem dager hver måned.

Anonymous poster hash: b7756...0e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gi det tid, el er nok bare litt forainka. Hadde el- tegn i fem dager (pga forsinket el) den måneden jeg ble gravid. Nå har jeg el-smerter i fem dager hver måned.

Anonymous poster hash: b7756...0e0

Ts. Ja, EL er forsinket med noen dager (har hatt sykluser på 35-37 dager), men nå er den forsinket med ca. 5 dager :/

man blir så opphengt av EL testene..Sikkert ikke bra!

Har hatt mye EL slim som jeg aldri har sett før - så tenker det er positivt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke stress sånn med EL tester, det eneste de viser deg er LH toppen om de er positive.. kanskje du går akkurat glipp av den når du tester? eller kanskje urinen er veldig vannet ut når du tester? når på døgnet tester du? drakk du mye ca. 1 time før? hvor lenge siden var det du hadde vært på do før du testet? mye som har noe å si :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke stress sånn med EL tester, det eneste de viser deg er LH toppen om de er positive.. kanskje du går akkurat glipp av den når du tester? eller kanskje urinen er veldig vannet ut når du tester? når på døgnet tester du? drakk du mye ca. 1 time før? hvor lenge siden var det du hadde vært på do før du testet? mye som har noe å si :)

Ts her!

Når jeg har positive El teste (trimmel) er de svært positiv i 2-3 dager, uansett når på døgnet, m.m.

så jeg kan si med sikkert at denne mnd har jeg ikke har hatt positiv El test. Likevel så så GYN at alt var bra, men man blir jo rastløs.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...