Gå til innhold

vil ha barn eller vil jeg? hjelp!


Gjest crl

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er ikke så lett for oss andre å svare på. Men høres ut som du kanskje mest er redd etter tidligere dårlig erfaring. Om partneren din også vil ha barn tror jeg dere burde snakke om det slik at han eventuelt vet hva du måtte igjennom. Kanskje er det lettere å bestemme seg hvis du er trygg på han? Men uansett blir man ofte klar under et svangerskap også og gleder seg selv om man ikke hadde planlagt barn. Bare sånn for å nevne det 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for svar! :blomst: ja jeg hadde tenkt og slette innlegge her fra men jeg fant ikke ut hvordan jeg gjør det. beklager :( jeg er trygg på han jeg er sammen med nå. ja jeg kjenner jeg gleder meg men jeg er også ganke usikker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor legger du inn samme innlegg i flere forumgrupper med forskjellig overskrift?



Anonymous poster hash: 30406...6af
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke så lett å finne svar for deg i alle fall... men å snakke med han kan dere kanskje finne ut av det sammen ☺

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor legger du inn samme innlegg i flere forumgrupper med forskjellig overskrift?

Anonymous poster hash: 30406...6af

jeg gjorde feil jeg har nettopp blitt medlem og vet ikke hvordan jeg sletter ting

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke så lett å finne svar for deg i alle fall... men å snakke med han kan dere kanskje finne ut av det sammen ☺

nei det nok ikke det. ja jeg har snakket med han og vi vil begge 2 men kansje vi skal snakke litt mer =) takk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjelden man får snakket for mye når man lever som en enhet og kanskje snart en familie på tre. Så det er i allefall det tipset jeg har. Håper du finner ut av det. Lykke til 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjelden man får snakket for mye når man lever som en enhet og kanskje snart en familie på tre. Så det er i allefall det tipset jeg har. Håper du finner ut av det. Lykke til

det er sant. tusen takk :) og lykke til til deg også! =)

Endret av crl
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...