Gå til innhold

Utflod


Hege899

Anbefalte innlegg

Uff..kjenner det er ekkelt å skrive om dette men jeg lurer så mye :)

Er 7 dpo(tror jeg,hadde ikke el slim), og har myyye utflod (sånn at det kjennes godt). Har aldri hatt mye før. Kan det være el(at jeg har bommet), eller kan jeg være gravid? Er det vanlig med mye utflod som gravid?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Man kan ha mye utflod som gravid:)

Hvordan er den da? Tynn eller tykk?

Ikke klumpete,mer sånn "tissa i buksa" haha. Uff..
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det KAN være et tegn på graviditet:) du får vente noen dager og ta en test. EL slim er mer slimete og tykk:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke klumpete,mer sånn "tissa i buksa" haha. Uff..

Heihei!! Er 6dpo i dag, og har det akkurat likt!! Myye utflod, mer vannete og "vått" i trusa (haha)! Håper for vår begges del at dette er et positivt tegn! Når skal du teste?😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei!! Er 6dpo i dag, og har det akkurat likt!! Myye utflod, mer vannete og "vått" i trusa (haha)! Håper for vår begges del at dette er et positivt tegn! Når skal du teste?😃

Håper jeg også:D torsdag tenkte jeg,11 dpo, men det er kanskje litt tidlig?:/ når skal du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde det sånn da jeg ble gravid, Men utfloden var gul...



Anonymous poster hash: 96886...dcd
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde det sånn da jeg ble gravid, Men utfloden var gul...

Anonymous poster hash: 96886...dcd

Er der et dårlig tegn at den er blank/hvit?:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper jeg også:D torsdag tenkte jeg,11 dpo, men det er kanskje litt tidlig?:/ når skal du?

Spennende! Jeg venter på g-tester fra Ebay, så om jeg får dem til fredag, 10/11 dpo, så tester jeg da (selv om det kan være for tidlig. 😊 si ifra når du har testet?? 😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde det sånn da jeg ble gravid, Men utfloden var gul...

Anonymous poster hash: 96886...dcd

Når jeg tenker meg om, så er utfloden gulaktig når jeg tørker meg (beklager detaljer..) håper på positiv når tiden er inne! 😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper jeg også:D torsdag tenkte jeg,11 dpo, men det er kanskje litt tidlig?:/ når skal du?

Hvordan går det med deg?😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det med deg?😊

Er forkjølet,har stikninger i magen og mye utflod! Tenkte å teste imorgen! Spent!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du da? Når tester du?;-)

Jeg var myye utflod, ømhet i underlivet og veldig forskjølet, fikk også feber i dag... Mye svingninger :s Jeg skal teste på fredag/lørdag tenkte jeg ! Lykke tiiil 😃 Krysser fingrene for deg😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg var myye utflod, ømhet i underlivet og veldig forskjølet, fikk også feber i dag... Mye svingninger :s Jeg skal teste på fredag/lørdag tenkte jeg ! Lykke tiiil 😃 Krysser fingrene for deg😊

Høres ut som meg!! Tenk om vi er gravide da 😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som meg!! Tenk om vi er gravide da

Ja, tenk om? Så gøy! Lov og håpe :)

Synd med negativ i dag, men som Lillemeg90 sier, det kan være for tidlig! Test igjen om noen dager/rundt IKM :-D

Jeg satser på å teste imorgen eller lørdag, mest sannsynlig lørdag. Ligger hjemme i dag, med verre forskjølelse, svimmelhet og noe feber :/ Ellers er jeg som sagt øm i magen, nederst og småålig ømme pupper (men ikke noe betydelig tror jeg). Hodeverk og ryggverk har jeg også :( LYKKE TIL!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, tenk om? Så gøy! Lov og håpe :)

Synd med negativ i dag, men som Lillemeg90 sier, det kan være for tidlig! Test igjen om noen dager/rundt IKM :-D

Jeg satser på å teste imorgen eller lørdag, mest sannsynlig lørdag. Ligger hjemme i dag, med verre forskjølelse, svimmelhet og noe feber :/ Ellers er jeg som sagt øm i magen, nederst og småålig ømme pupper (men ikke noe betydelig tror jeg). Hodeverk og ryggverk har jeg også :( LYKKE TIL!

Jeg også! Og ekstremt vondt i korsryggen(merkelig følelse,aldri hatt den før). God bedring og lykke til! Hold meg oppdatert:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også! Og ekstremt vondt i korsryggen(merkelig følelse,aldri hatt den før). God bedring og lykke til! Hold meg oppdatert:)

Heihei og gratulerer til deg!! 😃 Jeg tok en A1-test i dag morges, 12dpo, men fikk negativ :-/ Jeg føølte jeg så skygger av en svak strek til, men jeg er vel bare naiv.. :P Var det 13dpo du testet positiv? Testet du 12dpo? 😊 (Håper det fortsatt er en sjanse..) Lykke til videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...