Gå til innhold

Prøvere til høsten 2014? :)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

hvis du har lest ovenfor så har jeg testet positivt og negativt om en annen, så er greit å få en avklaring på om jeg faktisk er gravid eller ikke! Anonymous poster hash: 8c136...e03

Har lest ovenfor. En lege tester på akkurat samme måte som deg såpass tidlig. Bedre å bare ta en ny test etter en tid.

Anonymous poster hash: 4b3c1...3a7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har lest ovenfor. En lege tester på akkurat samme måte som deg såpass tidlig. Bedre å bare ta en ny test etter en tid.

Anonymous poster hash: 4b3c1...3a7

Ja, jeg skjønner ikke hva hun skal til legen for?.. Ta UL? :fnise:

Sorry, mått bare.

Anonymous poster hash: 6043c...3de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynner å lure på om kroppen min kanskje sliter litt med å eggløsning? (første gang isåfall) for nå oppdaget jeg nettopp skikkelig el slim! Sånn sekret som man kan dra i så mye man vil uten at det ryker og det synker aldri i papiret, bare ligger der... Jeg skal ha mens i dag! Men ikke fått.. wææ? hva skjer? Nesten positiv eltest også. Lettere forvirra!

Jeg fikk sånn slim rundt den tiden jeg skulle ha mensen og jeg er nå 5+4. Så du kan være gravid :) Når tok du test sist? Ta test imorgen da! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk sånn slim rundt den tiden jeg skulle ha mensen og jeg er nå 5+4. Så du kan være gravid :) Når tok du test sist? Ta test imorgen da! :)

Ja planen er å ta test i morra. Sist jeg tok var 13 dpo, blendahvit. Så derfor jeg ikke har testet etter det og konkludert med at det ikke klaffet. Men nå begynner jeg jo å lure litt igjen.. :) Håper det betyr graviditet.. men har mine tvil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sløsing av legetid. De bruker samme tester, så kjøp på apoteket og test på nytt bare?!Anonymous poster hash: 6043c...3de

De tar blodprøver og er man usikker så har mann full rett på å bruke legen sin!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De tar blodprøver og er man usikker så har mann full rett på å bruke legen sin!!

De bruker også samme g-tester, så skjønner ikke at hun kan ta en test til... Hvor vanskelig kan det være liksom.

Anonymous poster hash: 6043c...3de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De tar blodprøver og er man usikker så har mann full rett på å bruke legen sin!!

Hun kan selvfølgelig gå til legen om hun ikke kan ta en test selv (...), men da regner jeg med at hun ikke ber om hastetime!! Som regel får man ikke da tine med en gang, og da kan man likesågodt ta en test selv. See? :)

Anonymous poster hash: 6043c...3de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun kan selvfølgelig gå til legen om hun ikke kan ta en test selv (...), men da regner jeg med at hun ikke ber om hastetime!! Som regel får man ikke da tine med en gang, og da kan man likesågodt ta en test selv. See? :)Anonymous poster hash: 6043c...3de

Så absolutt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er min PP1. For to uker siden i dag, så testa jeg positivt på EL-testen, dette på dag 52 (!) i syklusen. Fikk mensen (trudde jeg) tirsdag denne uka. i går stoppa det plutselig opp, og har ikke blødd noe i dag. Det var friskt blod kun første dagen, etter har det vært bare brunlig... I vertfall, i kveld tok jeg en strimmeltest siden jeg ikke blør mer, og jaggu tror jeg at jeg skimter to streker....? Dette blir 13 dager dpo.

post-36727-0-88418000-1414183679_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er min PP1. For to uker siden i dag, så testa jeg positivt på EL-testen, dette på dag 52 (!) i syklusen. Fikk mensen (trudde jeg) tirsdag denne uka. i går stoppa det plutselig opp, og har ikke blødd noe i dag. Det var friskt blod kun første dagen, etter har det vært bare brunlig... I vertfall, i kveld tok jeg en strimmeltest siden jeg ikke blør mer, og jaggu tror jeg at jeg skimter to streker....? Dette blir 13 dager dpo.

Gratulerer! Ingen tvil der :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer! Ingen tvil der :)

Tusen takk! Hjelp, tør ikke helt å tro på det ennå. Har en CB-digital som jeg tenker å ta i morgentidlig. Det verste er at mannen er vekke og han kommer ikke hjem før søndag kveld i 23-tiden! Har ikke lyst å fortelle det på telefon, så må vente.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk! Hjelp, tør ikke helt å tro på det ennå. Har en CB-digital som jeg tenker å ta i morgentidlig. Det verste er at mannen er vekke og han kommer ikke hjem før søndag kveld i 23-tiden! Har ikke lyst å fortelle det på telefon, så må vente.

Åh, kjedelig å måtte vente med å fortelle han da. Men da rekker du å ta en digital på søndag som du kan vise han (den viser bare gravid i displayet i 24 timer så ikke ta for tidlig ;))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh, kjedelig å måtte vente med å fortelle han da. Men da rekker du å ta en digital på søndag som du kan vise han (den viser bare gravid i displayet i 24 timer så ikke ta for tidlig ;))

ja, veldig kjedlig. Samtidig litt greit å la det synke inn selv først ;) Har faktisk 2 digitale. Hvordan går det med deg da? Bare 1-2 uker mellom oss i termin da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarte ikke å la være! Jippiii :)

Test fra ebay, derfor på engelsk. 1-2 uker er fosteret sant, jeg er 4 uker på vei?

post-36727-0-93096000-1414187957_thumb.p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarte ikke å la være! Jippiii :)

Test fra ebay, derfor på engelsk. 1-2 uker er fosteret sant, jeg er 4 uker på vei?

Gratulerer! Moro da! Er det første barnet? Det går bra med meg, er fortsatt gravid tror jeg i hvert fall ;) Her har kvalmen begynt å snike seg innpå. Er 6 uker imorgen, akkurat da jeg ble kvalm sist. Også er jeg svimmel som sist, så et sykmeldt allerede. Men sånn er det bare når man blir så dårlig. Det viktigste er at det blir en baby :)

Hvordan skal du fortelle til mannen da? Det blir moro, du må fortelle hvordan det gikk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gratulerer! Moro da! Er det første barnet? Det går bra med meg, er fortsatt gravid tror jeg i hvert fall ;) Her har kvalmen begynt å snike seg innpå. Er 6 uker imorgen, akkurat da jeg ble kvalm sist. Også er jeg svimmel som sist, så et sykmeldt allerede. Men sånn er det bare når man blir så dårlig. Det viktigste er at det blir en baby :)

Hvordan skal du fortelle til mannen da? Det blir moro, du må fortelle hvordan det gikk :)

Uff, så slitsomt med kvalme da. Det går vel heldigvis over etter uke 12 for de fleste :) Det viktigste er å ta vare på seg selv, ja, dermed tar man også vare på baby ;) Er dette nr. 2?

Det er første barnet, ja. Tror jeg bare tar den CB-digitaltesten som jeg har igjen, og viser til han :) Han kommer sikkert til å bli skikkelig overrasket, for jeg sa til han at jeg hadde fått TR på tirsdag. Var sikkert bare en festeblødning e.l på tirsdag-onsdag da. Så ikke sikkert han tror på meg! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, så slitsomt med kvalme da. Det går vel heldigvis over etter uke 12 for de fleste :) Det viktigste er å ta vare på seg selv, ja, dermed tar man også vare på baby ;) Er dette nr. 2?

Det er første barnet, ja. Tror jeg bare tar den CB-digitaltesten som jeg har igjen, og viser til han :) Han kommer sikkert til å bli skikkelig overrasket, for jeg sa til han at jeg hadde fått TR på tirsdag. Var sikkert bare en festeblødning e.l på tirsdag-onsdag da. Så ikke sikkert han tror på meg! ;)

Barn nr 2 ja :) Har en jente på 16 mnd. Sist gang kastet jeg opp helt til uke 24. Men det var absolutt verst til uke 14. Men uansett er dette et nytt svangerskap med nye muligheter ;) Er bare glad jeg er gravid!

Såå spennende å høre hva mannen sier. Det må være vanskelig å holde for seg selv!

Spennende tid fremover da :hjerte:

Hvordan går det med dere andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi begynte prøvingen nå i starten av oktober veeeeldig spennende! Jeg har hatt kobberspiral så det skal være mulig og bli gravid ganske raskt.. Vi er begge skikkelig klare for å få barn nå å klarer nesten ikke å vente. Leser tips å artikler å hele pakka men så skal man jo ikke stresse nei d ekke lett..

Det blir vårt første barn så vi r veldig uerfarne begge to.. Noen som vet om mannen bare skyter løsskufd hvis man har sex hver dag? D står man skal ha sex hver dag, annenhver og at mannen skal spare opp synes d er vanskelig å vite hva som er riktig..

Jeg har lenge følt på meg at jeg ikke kan få barn, men kommer fra en ganske fruktbar familie og vi er begge i utgangspunktet sunne, friske mennesker. Men tankene om å ikke greie det er jo der. Så når vi bestemte oss for å prøve så hadde jeg vært klar en stund. Håper bare alt går bra lykke til alle sammen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wii! Da begynner vi offisielt med prøvingen!! tror det er EL idag eller i morgen , for tok en test idag med EL som jeg tror nærmer seg positiv da. Har hatt sex en stund uten beskyttelse, men nå starter det for fult med prøvingen, så det er vel egentlig PP1 da :D.

Tror dere denne er sterk nok til å være EL :)?
GetAttachmentaspx-1.jpeg



Anonymous poster hash: 2c2fc...fe7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...