Gå til innhold

hvor lenge hadde deres baby "startvansker" med magen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Magen ble mye bedre når vi byttet MME-merke. Men ga mini fom frem til 3 mnd, som gjorde magen helt bra.

Om du ammer kan babyen reagere på hva du spiser. Finned masse info om det om du googler.

Anonymous poster hash: c25f4...b0d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Joda, mye er sikkert for babyer og mye ikke. Poenget mitt er for det første at leger gir syrnet melk til babyer og for det andre at veiledninger bør følges med grunngiving. Jeg mener altså ikke at folk skal gi syrnet melk til småbarn over en lav sko eller uten å ha rådført seg med helsepersonell.

Og jeg er helt enig med deg Silfen, og jeg mener ikke å kverulere - men synes det var viktig å nevne i en tråd hvor det i tidlige innlegg i tråden nesten høres ut som man anbefaler dette til nyfødt (ikke av deg da). Og ja, jeg ser at heller ikke 3.gangsgravid direkte anbefaler dette, men hvorfor dra inn i utgangspunktet? Man kan så klart velge dette for eget barn, men personlig synes jeg det er uklokt å nevne i tråd som gjelder nyfødt. Endret av Semydfe
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvor står det hva de skal anbefale? Og det er ikke det at jeg anbefaler nyfødt å ta melkesyretabletter.

Jeg råder å ta kontakt med helsestasjonen. Derifra så kan de anbefale hva de vil siden de vet bedre i forhold til nyfødt.

Det er jo utfra råd fra helsestasjonen og barnelege samt apoteker jeg gir det svaret da.

Anonymous poster hash: fb758...6c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg er helt enig med deg Silfen, og jeg mener ikke å kverulere - men synes det var viktig å nevne i en tråd hvor det i tidlige innlegg i tråden nesten høres ut som man anbefaler dette til nyfødt (ikke av deg da). Og ja, jeg ser at heller ikke 3.gangsgravid direkte anbefaler dette, men hvorfor dra inn i utgangspunktet? Man kan så klart velge dette for eget barn, men personlig synes jeg det er uklokt å nevne i tråd som gjelder nyfødt.

Jeg vet ikke hvorfor det ble anbefalt i utgangspunktet, men generelt sett syns jeg det er greit å nevne ulike vinkler og ta med at man må rådføre seg med helsepersonell. Jeg ble selv flasket opp på kumelk rett fra kuen, med vann og malt i. Jeg ville jo aldri anbefalt dette til noen, men det var det eneste visstnok som jeg drakk uten å skrike meg ihjel. Nå er det og altfor lenge siden, så det er jo egentlig helt irrelevant, men av og til finner man altså kurer i ting som er utenfor det normale. Og generelt sett syns jeg det da er greit å nevne. Jeg håper jo dessuten at de aller fleste evner å tenke selv og ikke minst å gjøre ting i samråd med helsepersonell. :)

Endret av Silfen
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 3.gangsgravid

Jeg vet ikke hvorfor det ble anbefalt i utgangspunktet, men generelt sett syns jeg det er greit å nevne ulike vinkler og ta med at man må rådføre seg med helsepersonell. Jeg ble selv flasket opp på kumelk rett fra kuen, med vann og malt i. Jeg ville jo aldri anbefalt dette til noen, men det var det eneste visstnok som jeg drakk uten å skrike meg ihjel. Nå er det og altfor lenge siden, så det er jo egentlig helt irrelevant, men av og til finner man altså kurer i ting som er utenfor det normale. Og generelt sett syns jeg det da er greit å nevne. Jeg håper jo dessuten at de aller fleste evner å tenke selv og ikke minst å gjøre ting i samråd med helsepersonell. :)

Fortell meg HVA som er galt å dra det inn i utgangspunktet når jeg ved første innlegg på denne tråden sier også at hun skal ta kontakt med helsestasjonen siden hun har med et nyfødt barn å gjøre.

Endret av 3.gangsgravid
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortell meg HVA som er galt å dra det inn i utgangspunktet når jeg ved første innlegg på denne tråden sier også at hun skal ta kontakt med helsestasjonen siden hun har med et nyfødt barn å gjøre.

Unnskyld?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...