Gå til innhold

Klare seg selv?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Flere enn meg som virkelig storkoser seg med å klare seg selv økonomisk? Jeg elsker å sette opp budsjett og følge det. Fordele pengene på ulike kontoer når pengene kommer inn, få unna regningene hver mnd og se at lånene blir mindre og sparekontoen større.

Og det viktigste, at alt er min egen fortjeneste.

Anonymous poster hash: 3c2e1...96a

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette er vel hverdagen til de aller, aller fleste nordmenn...?



Anonymous poster hash: 48869...e7a
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Storkoser meg ikke med det nei… Jeg storkoser meg med sjokolade.



Anonymous poster hash: b4b2a...74f
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du nylig kommet fra 1800-tallet? Anonymous poster hash: ab348...6b7

Kanskje en som nylig har blitt stemt ut fra farmen?

Anonymous poster hash: f6ea0...0bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje en som nylig har blitt stemt ut fra farmen?

Anonymous poster hash: f6ea0...0bf

Jeg forstår jo at det er mer in for tiden å leve på mor og far eller NAV, men er faktisk stolt av at jeg siden jeg flyttet ut som 17-åring har greid meg selv på alle måter og bygd opp alt jeg har av formue på egenhånd som følge av hardt arbeid.

Anonymous poster hash: 3c2e1...96a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

det du beskriver er en selvfølge. Du storkoser deg ikke ved at du kan gå. Du storkoser deg ved å gå med typen eller venner rundt stokkavannet. Det er mer folk som klarer seg uten hjelp en en det er folk som trenger økonomis hjelp i Norge



Anonymous poster hash: c32c2...f9b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, la nå jenta få kose seg. Makan til negative kjerringer!



Anonymous poster hash: 502c7...8c0
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke si meg mer enig i hva du sier, TS. Fryktelig deilig og ha penger på kontoen. Spesielt når du har klart det sjøl å greier og spare selv. :) Du burde vært stol av hva du får til. Det er ikke så mange her i norge som greier det lengre, men som lever på dyr mat, festing og resing 24 7. :)

Flott jobber. gjør det samme som deg. :)



Anonymous poster hash: e3d32...b38
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke si meg mer enig i hva du sier, TS. Fryktelig deilig og ha penger på kontoen. Spesielt når du har klart det sjøl å greier og spare selv. :) Du burde vært stol av hva du får til. Det er ikke så mange her i norge som greier det lengre, men som lever på dyr mat, festing og resing 24 7. :)

Flott jobber. gjør det samme som deg. :)

Anonymous poster hash: e3d32...b38

Ja, flott jobber...

Anonymous poster hash: 48869...e7a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår jo at det er mer in for tiden å leve på mor og far eller NAV, men er faktisk stolt av at jeg siden jeg flyttet ut som 17-åring har greid meg selv på alle måter og bygd opp alt jeg har av formue på egenhånd som følge av hardt arbeid.

Anonymous poster hash: 3c2e1...96a

De fleste som lever på mor, far og NAV driver å betaler regninger, sparer og bygger opp formue også, vel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg forstår jo at det er mer in for tiden å leve på mor og far eller NAV, men er faktisk stolt av at jeg siden jeg flyttet ut som 17-åring har greid meg selv på alle måter og bygd opp alt jeg har av formue på egenhånd som følge av hardt arbeid. Anonymous poster hash: 3c2e1...96a

Beklager, jeg fikk ikke med meg at du er ungdom. Da er jo saken en annen. Jeg trodde du var en hjemmeværende kone som aldri har jobbet.

Anonymous poster hash: ab348...6b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott :)

Skulle ønske flere var som deg. Jeg kjenner et par som har et forbruk av en annen verden, de påstår de sparer men beløpet de sparer er vel mest symbolsk. Pengene forsvinner til den største flatskjermen, nyeste mobiltelefonen, nye, fancy hvitevarer når de gamle fungerer utmerket (design er viktig vettu) og alt hva de ellers ville ha lyst på der og da. Har de ikke penger til den totalt unyttige gjenstanden de ønsker seg tyr de til avbetaling.

Foreldrene til mannen har støttet dem med en månedlig sum tidligere, men nå har de skrudd igjen pengekrana fordi de har innsett at paret ikke har peiling på personlig økonomi og lever over evne.

Det faller paret tungt for hjertet, og de klager ustanselig "Vi bruker bare penger på det mest nødvendige, og er KJEMPEFLINKE til å spare"!

Jadda.



Anonymous poster hash: e6dd7...ab0
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kan ikke akkurat si at jeg storkoser meg med å betale regninger! Men det er jo veldig fint å klare seg selv øknomisk, uten å være avhengig av noen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager, jeg fikk ikke med meg at du er ungdom. Da er jo saken en annen. Jeg trodde du var en hjemmeværende kone som aldri har jobbet.

Anonymous poster hash: ab348...6b7

Hæ? Hvordan tolker du det at jeg greier meg helt på egenhånd økonomisk som at jeg er en hjemmeværende husmor som aldri har jobbet?

Jeg er heller ikke ungdom, men har jobbet hardt hele livet og vært gjennom tider med dårlig råd, men alltid greid meg selv.

Anonymous poster hash: 3c2e1...96a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke så mange her i norge som greier det lengre, men som lever på dyr mat, festing og resing 24 7. :)

Anonymous poster hash: e3d32...b38

Virker for meg som at du prøver påstå at å spare seg til fant er eneste riktige måte å leve på..

Tenkt over at de som spiser dyr mat, fester og reiser 24/7 kanskje STORKOSER seg enda mer enn TS gjør?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...