Gå til innhold

Finn: Betaling for å se kontaktinfo, småjobber


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Når man sjekker ut småjobber på finn, må man betale for å se kontaktinfo til den som har lagt ut annonsen med småjobben. Spørsmålet mitt er da, må man betale for hver jobb man vil se, eller holder det å betale for 1, og så trenger man ikke betale for neste? Virker litt unødvendig å betale opptil 30kr for å se, og så er det ikke sikkert man "får" jobben. Hadde vært ok om man visste at man fikk den for da fikk man jo tjent inn pengene igjen. 30kr er jo ikke så mye men blir en del i lengden. Noen som vet?



Anonymous poster hash: 31124...8db
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Niks, derfor jeg har holdt meg bort fra å prøve Finns småjobber.

Takk for svar, da holder jeg meg unna jeg også.

Anonymous poster hash: 31124...8db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Niks, derfor jeg har holdt meg bort fra å prøve Finns småjobber.

Er du arbeidsledig, Gjest?

Anonymous poster hash: ac9dd...4a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fy steike så dumt, poenget med småjobber er vel at en trenger litt ekstra penger, jeg gjør det i allefall, men da må jeg først bruke alt fra 15-300 kroner på å sjekke ut om jeg i det hele tatt får jobben? Der bomma finn grovt

Anonymous poster hash: bc8fd...7d9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

godt det er flere enn meg som reagerer. meg og inkludert flere jeg kjenner kunne godt ha tatt på seg slike oppdrag, men når man må betale for hver eneste småjobb + du er ikke sikkret å få jobben er dte helt på trynet. Har klagd på dette til FINN.no og ga dem forslag om å heller ta ett depositum liksom så en kan få pengene tilbake.... håper uansett de gjør noe med det der, siden jeg liker småjobber egentlig, men vil ikke betale mye bare for å låse opp infoen og si at jeg er inntresert.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får man ingen av jobbene man betaler for å sjekke ut så har man i stede for å tjene penger bare brukt penger, veldig dårlig løsning...

Anonymous poster hash: bc8fd...7d9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er jo helt på trynet. Reklamerte de ikke for at det er gratis å legge ut småjobb-annonser? Og så er det heller de som sjekker ut annonsene som må ta kostnaden...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei.

Jobber du? mener jeg husker at du ikke gjorde det...?

Anonymous poster hash: ac9dd...4a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstår godt at det koster penger for å få kontaktinformasjon. Det er kvalitetssikring slik at de som legger ut slipper en haug med useriøse henvendelser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...