Gå til innhold

Klitttråd #2


Gjest gjest1

Anbefalte innlegg

Gjest gjest1

Akk. Alltid har jeg lest disse trådene "Hvor lang er klitten din?" siden min første tid på internett, i sol debatt o.l.

Jeg fant noe der nede som var dra-bart og løst, og tenkte dette var min klitt. Jeg prøvde å massere den (beklager grisete detaljer, men det hører nå med til denne triste historien), dra i den og alt mulig. Ingen følelse. Ingen klittorgasme. Takk gudene for at jeg får vaginal, tenkte jeg.

Jeg skjønte ikke hvorfor den var følelsesløs når jeg selv tok på den, men at den gjorde jobben sin i dusjen. Og heller ikke hvorfor jeg hadde to stykker av dem! Jeg ble rett og slett redd den dagen jeg oppdaget at det var to, ja.

I dag etter sex diskuterte vi kjønnsorganet mitt, og jeg sto fram som duoklittet. Han tar en nærmere titt og sier "Dette er da ikke klitten din! Det er jo de indre kjønnsleppene dine!" Jeg får meg et lite sjokk der jeg sitter og skræver og vi diskuterer fram og tilbake. Jeg står på mitt, men må nok gi tapt da han spør om jeg kan peke på de indre kjønnsleppene mine. De var jo ikke der. Da måtte det altså være denne såkalte klitten som var dem.

Har du sett.

Da har jeg altså to spørsmål;

1. Hvorfor lærte helsesøster oss oppigjennom alle disse årene at klitten er disse indre kjønnsleppene?

2. Hvor i all verden er MIN klitt? Fortell! Han pekte og jeg kjente, men jeg kunne ikke se noe.

Ja, jøss. Man lærer noe nytt hver dag.

Og jeg står tilogmed fram med brukernavn hoho, bare mobb meg dere, rhiakath, seroxata og tweek! Men bevis hvor denne klitoris er før dere ler av meg! For den er ikke der hoho, vis meg bilde da vel!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest gjesta

Da har jeg altså to spørsmål;

1. Hvorfor lærte helsesøster oss oppigjennom alle disse årene at klitten er disse indre kjønnsleppene?

2. Hvor i all verden er MIN klitt? Fortell! Han pekte og jeg kjente, men jeg kunne ikke se noe.

J

Helsesøster lærte meg intet.

Jeg måtte lære meg den "harde" veien.

Og du Towlie. Kanskje tid for en stille stund på egen hånd med et speil og et par gode briller :)

Forøvrig så synes jeg du er helt herlig ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Så rart! Jeg finner den ennå ikke, bare han gjorde! Ikke at jeg sitter nå i dette sekund og leter, men jeg mener generelt. Jeg må ha en mikroklitt. Glad det ikke er størrelsesammenligning med VÅR "penis" (ja jeg har hørt den er en penis hoho, det var vel heller ikke nytt for omverdnen)

Endret: Er det rett ved uriniseringshullet? Svindelmus!

Endret av Towelie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1
Helsesøster lærte meg intet.

Jeg måtte lære meg den "harde" veien.

Og du Towlie. Kanskje tid for en stille stund på egen hånd med et speil og et par gode briller :)

Forøvrig så synes jeg du er helt herlig  ;)

Hehe takktakk :P

Jeg tenkte nå og legge meg, bare ta en titt i speilet først. Vanskelig å se fra min vinkel :rodme:

Men at jeg trodde de indre kjønnsleppene var klitten tar kaka. Dette er uhørt, og jeg kommer til å kreve at han her viser meg hvor den er igjen :frustrert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

En ting til; Kan kjønnslepper bli lengre av å bli dradd i (fordi en tror det er noe annet)?

Eller er de kanskje født sånn? Fortell meg om de indre kjønnsleppene deres, fordi dette så jaggu asymetrisk ut! :grine:

Jeg går og legger meg og SOVER tenk, klitten kan være i fred, den er ikke der uansett :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjesta

Rolig nå...

Hele underlivet mitt har endret seg. Veldig gradvis så jeg her egentlig ikke lagt merke til det. Og skal jeg være helt ærlig så gir jeg f**** Jeg har lov til det. Har rundet de førti så...

Så lenge det funker, du nyter, sexen er bra og orgasmen kommer.

Jeg har da ikke tid og ork til å bekymre meg om hvordan jeg ser ut nedentil.

Er mye mer bekymret over den smilerynka jeg fant her... ;)

Endret av Persille
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ting til; Kan kjønnslepper bli lengre av å bli dradd i (fordi en tror det er noe annet)?

Eller er de kanskje født sånn? Fortell meg om de indre kjønnsleppene deres, fordi dette så jaggu asymetrisk ut! :grine:

Jeg går og legger meg og SOVER tenk, klitten kan være i fred, den er ikke der uansett :(

Hah, jævla monster!!! (Det er vanlig at det ikke er helt symetrisk da :P)

Her har jeg tatt bilde av tissen min, så skal du få se hvor klitten og alt ligger!

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/comm...-Sarahvulva.jpg

Håper dette jelper littegranne.

PS. Du må gjærne legge ut bilde av din assa, så jeg kan se på den mens jeg ru... eeh... ehm... fhaan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PSS!! Jeg tror de kan bli lengre av å bli dratt i, men det er om du gjør det mye over laaang tid! Folk som går å drar i hakeskinnet sitt, får jo sån rar valk som henger ned, så det burde jo tels på andre kropsdeler og

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fytterakkærn! Skjønner ikke at dere gidder å ha de greiene her en gang...

Se på den ekle skapningen her da! Det ser jo ut som et monster!!

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/comm...ner_anatomy.gif

Sjekk da! Det ser ut rein ondskap! Hvis vi bare justerer littegrann her... sån... skavvi se... Litt, der ja... såååå, ja! Sånn, se her nå!

http://forum.kvinneguiden.no/uploads/11545...335_8_16417.jpg

Jeg er glad jeg ikke har en sånn en...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mens vi snakker om mus.. Hva med vaginalåpningen, da? Når jeg studerer de edlere saker ser denne ut som at den er "fylt" med hud. Altså, dette er vel naturlig utfra hvordan jeg sitter (på huk), veggene er jo ikke akkurat avstivet. :P Men, huden er så inni helv.. skrukkete, og ser rett og slett som en hårløs skrotum på en kald vinterdag. Når jeg ligger på rygg kjenner jeg den på oversiden av skjeden, og bortimot så langt inn som jeg når. Også sies det at man skal finne g-punktet ved å kjenne etter et "ruglete punkt" mellom skjedeåpningen og livmorhalsen.

Akkurat ja. G-punktet har vært understimulert så lenge at det har mutert og er på vei ut for å finne seg mannfolk selv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hah, jævla monster!!! (Det er vanlig at det ikke er helt symetrisk da :P)

Her har jeg tatt bilde av tissen min, så skal du få se hvor klitten og alt ligger!

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/comm...-Sarahvulva.jpg

Håper dette jelper littegranne.

PS. Du må gjærne legge ut bilde av din assa, så jeg kan se på den mens jeg ru... eeh... ehm... fhaan.

Skal den være grå og? Min er rosa! Argh. Hvorfor oppdaget jeg ikke dette før, for å utvikle kompleksene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rolig nå...

Hele underlivet mitt har endret seg. Veldig gradvis så jeg her egentlig ikke lagt merke til det. Og skal jeg være helt ærlig så gir jeg f**** Jeg har lov til det. Har rundet de førti så...

Så lenge det funker, du nyter, sexen er bra og orgasmen kommer.

Jeg har da ikke tid og ork til å bekymre meg om hvordan jeg ser ut nedentil.

Er mye mer bekymret over den smilerynka jeg fant her...  ;)

Nei, du sier noe der. Men det var da en veldig stor forskjell på dem, bare derfor jeg reagerte. Kanskje jeg skal late som jeg tror den venstre er den nye klitten og rive og slite i den til de blir like :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Mens vi snakker om mus.. Hva med vaginalåpningen, da? Når jeg studerer de edlere saker ser denne ut som at den er "fylt" med hud. Altså, dette er vel naturlig utfra hvordan jeg sitter (på huk), veggene er jo ikke akkurat avstivet. :P  Men, huden er så inni helv.. skrukkete, og ser rett og slett som en hårløs skrotum på en kald vinterdag. Når jeg ligger på rygg kjenner jeg den på oversiden av skjeden, og bortimot så langt inn som jeg når. Også sies det at man skal finne g-punktet ved å kjenne etter et "ruglete punkt" mellom skjedeåpningen og livmorhalsen.

Akkurat ja. G-punktet har vært understimulert så lenge at det har mutert og er på vei ut for å finne seg mannfolk selv?

:ler: Det MÅ være grunnen!

Jeg skal prøve å ikke tenke på dette, alle har vel forskjellig underliv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei :( Han fant den, og pekte på den tilogmed. Jeg så en bitteliten antydning til noe bittelite, men da jeg kom hjem var den helt vekk igjen. Sukk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...