Gå til innhold

Hva er din feelgood rett når du er syk?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Mac'n'cheese og/eller hamburger med pommes frites funker veldig bra til de fleste 'sykdommer'. Er det mensen, blir det selvsagt sjokolade også.



Anonymous poster hash: c99b2...643
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg koker gjerne makaroni og rører inn ost og et egg eller to. Egget tykner av den varme pastaen. Har chilisaus eller ketchup til...

Lager det mest fordi det går superkjapt og metter.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg nesten aldri syk, men er jeg først syk så er mat det siste jeg tenker på.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg var barn var det standard med lefser eller boller med smør :P

Anonymous poster hash: 17244...336

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest _LilleMy

Aldri noe som frister når jeg er syk, men det går mye i rett i koppen, nudler og supper. Ellers salt potetgull og cola.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Funky Punk

jeg hadde aldri orket å lage meg mat som supper el.

Anonymous poster hash: 93916...6a7

Det orker ikke jeg heller, men jeg lager alltid store porsjoner og deler det opp i mindre før jeg fryser det ned.

Greit når man er syk å bare varme det opp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Yeahright

Pastaskruer med tomatsaus og kjøttdeig gratinert i ovnen med et halvt tonn mozzarellaost på. :sikle:

Endret av Yeahright
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kakao og brødskiver med hvitost som jeg dypper oppi kakaoen! Kjæresten synes det er kjempeekkelt :P

Det ER ekkelt. Å dyppe kaker og kjeks i kakao er greit, men ikke ost. Usj

Anonymous poster hash: c99b2...643

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest earthquake

Det ER ekkelt. Å dyppe kaker og kjeks i kakao er greit, men ikke ost. Usj

Anonymous poster hash: c99b2...643

Haha, smaken er som baken :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Forkjølet : grønnsaksbuljong med masse hvitløk, rød chili og revet gulrot. Og urtete med honning og ingefær.

Omgangsyke: Vann og kanskje litt ris-suppe (bare ris med ekstra vann og litt buljong) og fiskeboller eller et kokt egg når formen begynner å bli bedre.

Fyllesjuke: Egg, urtete, juice, gryterett

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøttbuljong og kokte egg. Det er lett å spise selv om jeg har vondt i halsen og ømme mandler, og hvis jeg er så spysjuk at jeg ikke klarer å holde på det er det ikke så ille på vei opp.

Når jeg er har vondt i halsen er jeg helt avhengig av drikke med honning.

Jeg er også veldig glad i ristet brød med smør når jeg er syk uten vondt i halsen, for det fikk jeg alltid da jeg var lita.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg har dårlig matlyst er det eneste jeg klarer pizza grandiosa. Levde på det i to måneder da jeg hadde kyssesyken i niende klasse (og det var det eneste jeg spiste, så jeg gikk likevel ned rundt ti kilo.. ).

Ellers går det mye i te med honning og sitron, peppermynteolje i kokt vann (puster inn dampen, og drikker den når den er lunken), hostesaft og c-vitaminer. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Her går det ofte i vannmelon, saftis og det jeg har lyst på når det gjelder middagsmat, bare for å få i meg noe. Når jeg begynner å kvikne til litt, MÅ jeg alltid ha grandiosa!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...