Gå til innhold

Peppes pizza fra matbutikken


Gjest Badebuksa

Anbefalte innlegg

Gjest Badebuksa

1: ja, jeg liker peppes pizza chicago style. Synes den er god, den som blir servert på restauranten.

2: noen som har prøvd produktene som selges i butikk? Tenker da på pizzasausen, pizzabunnen og kjøttbollene? Er det godt, blir det det samme som på restauranten?

For noen år siden prøvde jeg biffkjøttet og litt sånn, ingen suksess, men hva synes dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Et stort problem er vel ovnen. Du bør skaffe en pizzastein eller pizzastål og ikke minst finne ut hvordan du kan steike pizzaen skikkelig også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Badebuksa

Så den bunnen krever pizzasten? Jeg lager, ifølge mine egne smaksløker, verdens beste pizzabunn ;)

Men hadde vært morsomt å prøve den ferdige til Peppes, dog ikke så fristende om den smaker dritt om man steler den på stekebrett. Frister av en eller annen grunn ikke å investere i en pizzasten akkurat nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så den bunnen krever pizzasten? Jeg lager, ifølge mine egne smaksløker, verdens beste pizzabunn ;)

Men hadde vært morsomt å prøve den ferdige til Peppes, dog ikke så fristende om den smaker dritt om man steler den på stekebrett. Frister av en eller annen grunn ikke å investere i en pizzasten akkurat nå.

PIzzaovnene fungerer annerledes enn en konvensjonell huskomfyr og stekeplate. Da vil det ikke bli likt. Sten eller stål kompenserer for dette og gir mindre bløt overflate på undersiden av bunnen, raskere oppvarming og steking samt gir deg muligheten til å steke overflaten langt mer korrekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Calavi

Da ville jeg nok holdt meg til din egen bunn for den fra peppes er ikke mye å skryte av... Smaken er ikke noe å rope hurra for, og selv om den blir sprø så blir den alt annet enn luftig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Badebuksa

PIzzaovnene fungerer annerledes enn en konvensjonell huskomfyr og stekeplate. Da vil det ikke bli likt. Sten eller stål kompenserer for dette og gir mindre bløt overflate på undersiden av bunnen, raskere oppvarming og steking samt gir deg muligheten til å steke overflaten langt mer korrekt.

Jada, den har sin hensikt, får ønske meg en til jul.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Badebuksa

Da ville jeg nok holdt meg til din egen bunn for den fra peppes er ikke mye å skryte av... Smaken er ikke noe å rope hurra for, og selv om den blir sprø så blir den alt annet enn luftig.

Flatbrød? :P

Bruker ikke penger på den med mindre folk skryter den opp i skyene her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

om du lar den heve litt før du smører på saus osv så blir den ok, men du lager sikkert bedre selv. synes sausen kjøttbollene og dressingen er god. Pepperonien er helt ordinær :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minner ikke litt om pizzaen i resturanten engang!!

Anonymous poster hash: bab96...5e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pizzabunner fra butikken er helt forferdelige etter min mening. Uansett hvor mye man hever. Never again!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes pizzabunnen til peppes smaker helt ok, men kan ikke sammenlignes med det man lager selv. Den er dog MYE bedre enn Tine sin! Jeg har brukt den noen ganger om jeg har hatt dårlig tid og/eller er veldig sliten siden det er så lite jobb med det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi et glad i den tynne/italienske bunnen :)

Anonymous poster hash: 80880...571

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du kan også forvarme ovnen på maks. Og ha stekebrettet inni ovnen under oppvarming. Da vil du også få en veldig god bunn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...