Gå til innhold

Hva serverer dere som snacks?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva serverer dere som lett snacks når venner er på besøk? Feks til filmkveld eller noen glass vin/øl. Tortillachips med salsa og guacamole har alltid vært gjenganger (og egentlig veldig populært) hos meg, men har lyst å finne på noe nytt :)

Anonymous poster hash: 7f621...495

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lakserull, går og an å ha spekeskinke i om noen ikke liker røykalaks. Og sjokolade! (ikke inni med laksen)



Anonymous poster hash: e2234...4b5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tortillachips fra helsekosten/iherb (de smaker annerledes enn de fra vanlig butikk) med hjemmelaget hummus. Det samme med hjemmelaget guacamole og pico de gallo.

Sørlandschips med salt og et hint av eple passer veldig bra til rødvin. Grønnsaker og dip. Spekemat, flatbrød, ekte smør og oster. Ost, kjeks, druer, honning, valnøtter og appelsin.

Har alltid noe sjokolade på bordet også.



Anonymous poster hash: da861...47d
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ost og kjeks. Hjemmelagde kjeks om jeg orker. Sushi, makiruller. Eller Sashimi og ponzusaus. Lefser med krydderkremost, ruccola og røkt ørret eller laks. Italiensk pizza. Biffwrap.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det varierer: ost og kjeks, potetgull med forskjellige dipper, guacamole, salsa, har også en sunn variant der jeg bytter ut potetgull med gulrot, agurk, selleri. Kommer an på hvem som kommer på besøk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sørlandschips, sjokolade, smågodt, popcorn, tortillachips, grønnsaksstenger med dipp, fruktsalat, ost og kjeks, tapas.

Jeg har ikke alt dette når jeg har besøk, men har gjerne feks. chips og sjolade eller tapas og sjokolade. Greit å ha noe søtt og noe salt. Bruker å ha 1-2 passende dipper til chipsen/tortillachipsen. Hvis jeg har tapas, så tar jeg den ikke helt ut, men lager gjerne noen få retter. Feks: bacondadler, lefseruller, spekeskinke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det varierer: ost og kjeks, potetgull med forskjellige dipper, guacamole, salsa, har også en sunn variant der jeg bytter ut potetgull med gulrot, agurk, selleri. Kommer an på hvem som kommer på besøk.

Sørlandschips, sjokolade, smågodt, popcorn, tortillachips, grønnsaksstenger med dipp, fruktsalat, ost og kjeks, tapas.

Jeg har ikke alt dette når jeg har besøk, men har gjerne feks. chips og sjolade eller tapas og sjokolade. Greit å ha noe søtt og noe salt. Bruker å ha 1-2 passende dipper til chipsen/tortillachipsen. Hvis jeg har tapas, så tar jeg den ikke helt ut, men lager gjerne noen få retter. Feks: bacondadler, lefseruller, spekeskinke.

Hvilke dipper bruker dere?

Anonymous poster hash: 7f621...495

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vinglepetra

Det avhenger av anledningen, men alt fra chips med Holiday Dipp til ost, kjeks og vin. Kjøper inn det gjestene liker.

Jeg pleier alltid å servere chips, små skåler med sjokolade ( m & m, Maltisers, smågodt) til filmkveldene hos meg. Vi pleier som regel å bestille pizza i tillegg til dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det selskap må Bridge-blandingen på bordet.

Anonymous poster hash: 8283c...95f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjokolade, superchips, ost og kjeks, laks/skinke-rull, fruktfat eller oppskjærte grønnsaker.



Anonymous poster hash: d399a...d06
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ost,kjeks,druer,spekemat

Potetgull med dip,smågodt,sjokolade,nøtter.

Ellers lager jeg ofte taco buffet når vi inviterer til kosekveld hos oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Godtesnop eller sjokoladesnop.

Anonymous poster hash: c5ddf...754

Kan du spesifisere nærmere?

Anonymous poster hash: ea64f...16f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilke dipper bruker dere?

Anonymous poster hash: 7f621...495

Blir som regel noen av vde ferdig-posedippene, holiday, paprika, hvitløk. Ellers er det godt med tsatsiki og hummus til grønnsakene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godtesnop eller sjokoladesnop.

Anonymous poster hash: c5ddf...754

RONJA!!!! :frustrert:

Anonymous poster hash: 9266d...e0c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kan du spesifisere nærmere?

Anonymous poster hash: ea64f...16f

Ja, jeg har det i veska.

Anonymous poster hash: c5ddf...754

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...