Gå til innhold

Hva savner du i butikken?


Gjest Anastasia

Anbefalte innlegg

Ting som ikke er King Size eller Familiepakke... Halvparten av husstandene her i byn har bare én person, da er det latterlig at det er butikker som kun selger ris i boil-in-bag pakker...Jeg vil ha pakker som er overkommelig å spise for oss som bor alene, uten at de koster tre ganger så mye som Familiepakkene. I tillegg er det jo plagsomt om man bare er én i husstanden som liker en type pålegg eller snacks.

Og jeg vil spesielt ha små poser med all type snop og snacks.. Åpnet er spist, og spiser jeg en hel svær pose chips alene blir jeg feilt.

Anonym poster: 6759ed90d24d811f28538cee6295433c

Denne skriver jeg under på, helt enig med deg!!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Savner den gamle Domestos'en. Hater den nye grønne som er så vanskelig å vaske bort.

Men, var så heldig å få anbefalt en som selges på Europris som er helt super. Den kan du bare spyle i toalettet og la stå. Neste gang du trekker ned, så forsvinner alt. Flaska er den mest runde av de to Effektflaskene de har her jeg bor.

Lukter klor da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aner ikke hva den heter, men var en chips som lignet på pomfri, og smakte pomfri med ketchup.

Så savner jeg selvfølgelig Kapteinsabeltann is.. Den cola-isen var god den! :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag: kyllingkjøttdeig (godt jobba, Kiwi)

Ellers: som nevnt før i tråden, kvantum av matvarer som ikke er familie-/økonomipakning som ikke koster en formue. Det er begrenset hvor mye en student uten fryser klarer å spise...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aner ikke hva den heter, men var en chips som lignet på pomfri, og smakte pomfri med ketchup.

Så savner jeg selvfølgelig Kapteinsabeltann is.. Den cola-isen var god den! :fnise:

Tenker du på Maaruds chicken pomms? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Savner Air Wick produkter, det finnes vel bare en her i Norge, synes det er dårlig.

For de lukter så godt.

Anonym poster: 9edbed51f405b24acff4e3010b1d491e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Freia Kjekskuler

Mvh Yvonne :heiajente:

åååååå, sikle, sikle! Den va så sinnsykt god!

Og så savner jeg den gode gamle soho sjokoladen, den som er i nidar posen smaker ikke likt :S

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Savner sånn appelsin-kake. Det var sjokoladekake med sjokolade-trekk også var det to striper med appelsinfyll som gikk gjennom.

Det har fortsatt den kiwi-varianten tror jeg. Lys kake, med sjokoalde-trekk og kiwi striper inni, men den er ikke noe god.

Sånn her, bare at med appelsin

dancake.jpg

Endret av Mynona
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pringles Cheese. Mulig de produseres, men kan ikke se hvor de selger disse lengre.

Sombre (Potegull, er som smash bare uten sjokoladen)

Mazariner med en liten gelefrukt på toppen.

Dinosaur-kjeks.

Ostepop, den som ikke var like porøs.

Savner den tiden freiasjokoladen var pakket inn i papir og gullfolie.

Tine Milkshake

Jaaa, dinosaur-kjeks!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Savner Air Wick produkter, det finnes vel bare en her i Norge, synes det er dårlig.

For de lukter så godt.

Anonym poster: 9edbed51f405b24acff4e3010b1d491e

ICA supermarked,ICA Nær og Rimi har Air Wick.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maarud potetgull med biff og løksmak, og dill potetgull. Og glade citrus blossom (tror jeg den heter, den orange) spray og duftblokk (ikke akkurat mat men). Jeg finner ofte lavendelduftblokken, men syntes ikke den er like god. :-/

Anonym poster: 66d223833cda880f3973987162d72d00

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Oboy milkshake, sånn pulver som man blandet med melk og shaket selv i sånn rød plastboks man hadde hjemme...åh, det var sååå godt! Laget ofte sånn etter skolen, når jeg fikk lov <3 Savner de Tine-milkshakene også.

En sjokolade de pleide å ha på Nille, den var ganske mørk og hadde biter av nonstop/smarties (bare av et eller annet ikke-merke) inni, også var den veldig søt..

Drikkeyoghurt fra Tine i literskartong, med skogsbærsmak. Nå har de bare rare smaker på kartong-drikkeyoghurt...kirsebær og noe annet rart, æsj. Drakk mengder av solbærdrikkeyoghurt i gamle dager:P (Vet det finnes endel andre drikkeyoghurter, men ingen er like gode og de er alltid veldig dyre og i små flasker)

Snører i salt lakris (lyseblå pose).

Endret av SoftKitty
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag: kyllingkjøttdeig (godt jobba, Kiwi)

Ellers: som nevnt før i tråden, kvantum av matvarer som ikke er familie-/økonomipakning som ikke koster en formue. Det er begrenset hvor mye en student uten fryser klarer å spise...

ENIG! Utrolig irriterende med bare store pakker med alt. Og når det finnes et mindre alternativ, er det ofte tusen ganger dyrere enn økonomipakka.

Maarud potetgull med biff og løksmak, og dill potetgull. Og glade citrus blossom (tror jeg den heter, den orange) spray og duftblokk (ikke akkurat mat men). Jeg finner ofte lavendelduftblokken, men syntes ikke den er like god. :-/

Anonym poster: 66d223833cda880f3973987162d72d00

Jeg skjønner ikke hvordan de sluttet å selge potetgull med dill-smak. Jeg kjøpte jo nok til å holde produksjonen i gang!!! Fy.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...