Gå til innhold

Hva er galt med folk?!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Altså, hva pokker er galt med folk som behandler dyr som dette?? Og hvorfor er det bare en liten lokalavis som har skkrivd om dette, hvor er VG og Dagbladet? Blir så sint :frustrert:

http://www.varden.no/nyheter/noen-har-kuttet-av-benet-til-pus-1.1353050

http://www.varden.no/nyheter/katten-nora-var-ner-sultedoden-na-hjelper-hun-andre-katter-1.1335133

http://www.varden.no/nyheter/ti-katteunger-ble-forlatt-for-a-do-1.881370



Anonymous poster hash: 72ebb...e94
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja fy søren. Leste om Ulefoss-pusen i går kveld. At folk kan gjøre noe slikt er omtrent umulig å forstå :( Jeg forstår ikke hvorfor de landsdekkende mediene ikke tar tak i slike ting, iallefall nå som det er så stort fokus på de nye dyreverns-lovene. I Ulefoss for noen år siden var det også katter som fikk revet av halen sin......Hva må de stakars dyra oppleve før det blir fokus på dette? Mennesker som gjør slike ting er jo totalt skrudd i hodet og mest sannsynlig også farlig for mennesker.



Anonymous poster hash: 72ebb...e94
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, nå begynte jeg å tenke på alle de andre skjebnene som ikke blir skrivd om engang :(



Anonymous poster hash: 72ebb...e94
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil ikke lese sånt, blir seriøst lettere deprimert. Det er klart at sånne ting ikke skal skje! Huff...



Anonymous poster hash: 99c40...2bd
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vil ikke lese sånt, blir seriøst lettere deprimert. Det er klart at sånne ting ikke skal skje! Huff...

Anonymous poster hash: 99c40...2bd

Men om ingen vil høre om det er det heller ingen som gjør noe med det og det blir heller ikke noen debatt rundt det.

Anonymous poster hash: 72ebb...e94

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til Info, Pjusken har det fint nå :) Hun ble flyttet å er nå i fosterhjem hos meg og mannen. Snart adopsjonsklar faktisk

Nå ble jeg glad! Ønsker henne lykke til videre. :blomst:

Anonymous poster hash: b8bcb...4a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, nå begynte jeg å tenke på alle de andre skjebnene som ikke blir skrivd om engang :(

Anonymous poster hash: 72ebb...e94

Jeg kan bekrefte at det er mange skjebner som ikke blir skrive om bare her i Telemark. Vi prøver å tipse media så godt vi kan for å sette fokus på hva som faktisk skjer, men det er ikke noe interesse for å skrive om det.

Men som en liten trøst så er det faktisk mange av disse pusene som blir reddet (som Pjusken) som får fine liv i gode hjem.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til Info, Pjusken har det fint nå :) Hun ble flyttet å er nå i fosterhjem hos meg og mannen. Snart adopsjonsklar faktisk

Akkurat nå har hun det sånn: attachicon.gifIMG_20141130_174532.JPG

Nå ble jeg glad! Kvelden ble plutselig bittelitt bedre :laugh:

Anonymous poster hash: 72ebb...e94

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...