Gå til innhold

Tråkket på marsvin.


Beate M. Tandeland

Anbefalte innlegg

Du er klar over at man ikke kjenner smerter hvis alt av nervebaner er knekt tvert av, ikke sant? Selvfølgelig piper en gnager ekstra når det har blitt påført skader som forhindrer bla. motoriske evner. Dette er rene og skjære instinkter og er bla. et uttrykk for fare ovenfor artsfrender.

Ja, det er veldig lett å forhindre et dyr å ligge helt stille. Som alle andre dyr og det meste av liv på jorda, vil dyret forsøke å komme seg vekk fra "faren" rent instinktivt, uansett hvor skadet det er. Det handler om å overleve.

Anonymous poster hash: 6e5be...aab

Er du lege eller vetrinær?

Det tviler jeg på.

Hvis alle nervebaner knekker tvert av, så dør du der og da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis alle nervebaner knekker tvert av, så dør du der og da.

Nei.

Anonymous poster hash: 43f14...23b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt utrolig du rakk å skrive en tråd her først før du tok han med til dyrlege.... Burde da være opplagt for deg hva du måtte gjøre. Håper ikke han led lenge før han fikk slippe.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sunshine23

Dette virker veldig merkelig. Spør på et forum om hva man skal gjøre med et skadet dyr? Å man kan ikke være så dum at man tror marsvinet ikke ble skadet når noen tråkker på det.

Trist at det døde og håper dere kjøper et nytt et. 11 åringen din burde i alle fall ikke passe dyr mer.

Endret av Sunshine23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte trøste meg litt med mine to små marsvin da jeg leste dette. :( Veldig trist at det gikk som det gikk. Unger burde ikke ha noe ansvar for dyr, datteren min ønsket seg marsvin, vi har nå to stykker, men vi vet begge at det er jeg som har hovedansvaret iom at hun bare er 13 år.

Også veldig spesielt å ikke bare reise til dyrlege med en gang det skjedde.

Anonymous poster hash: 5a74c...88c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg måtte også trøste meg med mine to marsvin. De sitter på fanget mitt mens jeg leser dette utrolig triste. Stakkars marsvin!!! Så vondt det må ha hatt :(



Anonymous poster hash: 3a46a...f49
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...