Gå til innhold

"She`s like the wind"


Gyda

Anbefalte innlegg

Hvordan i all verden har denne sangen dukket opp i radio igjen?? "She`s like the wind" med Patrick Swayze var jo knapt populær da filmen (Dirty Dancing) var på topp... Har registrert at de spiller den opp til flere ganger pr dag på p4 - har jeg gått glipp av noe come-back eller noe sånt??

Forresten en fin sang - digga den rått da Dirty Dancing var ny og Patrick Swayze var lekker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hørtes interessant ut... En katastrofe eller suksess, tenker jeg... Oppfølgere etter vanvittige suksesser er alltid skummelt...

*late som hun danser med Patrick* :hjerter2: (<- Liker den smileyen!!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette har jeg også bitt meg merke i. Får så mange gode minner når jeg hører denne sangen. Oppfølgeren er jeg ikke så opptatt av, de peiler å bli så dårlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous
Den filmen heter Dirty dancing/Havana nights og er ikke med patrick swayze i hovedrollen.

Ok- Jeg hørte at det skulle spilles inn ( altså ikke gjort ennå) en nr 2 og patrick skulle være med

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dirty Dancing kommer på norsk DVD 25. februar så vidt jeg vet. Ellers så består vel spillelista til Kanal 24 av en hel haug eldre hits de mener kvinner på 32 liker. :wink: Kanskje det er derfor du har hørt den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...