Gå til innhold

Gi oss mer av Homsepatruljen!!!!!!


MarianneE

Anbefalte innlegg

:grine:

Hvorfor, hvorfor, HVORFOR er det ikke mer Homsepatruljen?

Jeg vil ha meeeeeer!!!!!!!!

Noen som vet om det kommer mer av The Fab 5?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous
:grine:

Hvorfor, hvorfor, HVORFOR er det ikke mer Homsepatruljen?

Jeg vil ha meeeeeer!!!!!!!!

Noen som vet om det kommer mer av The Fab 5?

:enig::grine:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for engasjemanget!

Må jo bare si dette, at han Kyan, var ikke han homse, jeg singel, han amrikansk og........ ja, da hadde han vært min!!!!

:sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for engasjemanget!

Må jo bare si dette, at han Kyan, var ikke han homse, jeg singel, han amrikansk og........ ja, da hadde han vært min!!!!

:sjarmor:

Tull, han har da vært øremerket meg siden dag 1. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

litt på siden, men de sesongene til tv3 er jo merkelige! 3-4 av de siste episodene de sendte hører egentlig til sesong 2 i Usa. Men dette er dessverre vanlig her i Norge (å dele opp sesongene som det passer de).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koser meg med reprisene så lenge, jeg. Og ikke rakk jeg alle heller, så det er geldelige gjensyn og nytt om hverandre.

Nå kjenner jeg dem jo alle sammen, får med meg mer nyanse rog sånn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg må være alene i denne verden om ikke å synes denne serien er no' bra... :sjenert: :oops:

Fikk streng beskjed ( :-x ) om å se ferdig en episode eller to før jeg uttalte meg av venner som alle koooser ( :o ) seg med gutta boys!!!

Ja, ja , da er jeg uttafor, da... :wink::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

hva er det du ikke liker thomasine??

jeg er opptatt av interiør, så jeg digger å se hva Tom utretter

jeg er opptatt av klær og digger derfor å se hva Carson kan utrette

etter å ha sett på for jeg lyst til å gjøre det samme med mitt hjem.. (og min mann.. ;) ) men har dersverre ikke ressursenen.. ei heller fult så sikker stilsans..

dessuten er de jo helt herlige.. sjarmerende og kjekke.. og humoren.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nei... :sjenert: ...synes de er litt masete. :o :sjokkert:

Det skal liksom være så hipt og kult det de sier og gjør hele tiden.

Har noen gutte-venner som har hatt "litt" homo-fobi.

Plutselig, etter at serien kom og alle "digger" den - er de også frelst... :eeeh:

Men hadde de vært en av dem som hadde blitt dratt med til frisøren, i klesforretningen eller til "nese-hår-røskeren" hadde de nok flippa ut... :hakeslepp::ler:

Tror det er de færreste menn som hadde likt å ha Carson ( er ikke det han som driver med klær..?!) med seg inn i prøverommet... :wink::ler:

det ville ikke jeg likt engang... :-? :ler:

Joda, han som driver med interiør er flink, han som driver med hud/hår - og velvære gjør mye rart.. :o , han som skal "lære" dem litt om kultur - hva gjør han der :klø: , mat-karen; vel greit men ikke no' spesielt og tilslutt han Carson med klær. Han skal på død og liv være så morsom, så hip. Hadde heller hatt med meg han som driver mini-forvandling på "Ekstrem forvandling"!! :klappe:

Men som sagt, jeg er utskuddet akkurat i denne sammenhengen... :wink::ler:

Selv kjendiser i USA elsker jo disse gutta.... :o :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Embla s

Jeg syns feb5 var morsomt, men litt masete til tider. (og programmet kunne godt vært kutta/redigert bedre..gjesp). Men: noen av de er kjempesjarmerende og morsomm, og ikke minst: flinke!

Men det som IKKE er bra, er danske tv3 sin egen versjon :tunge1: De har kopiert konseptet til "punkt og prikke" har til og med sin egen Carson. Men han er ikke søt, han er bare tilgjort og ekkel.. fyttikatta!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det som IKKE er bra' date=' er danske tv3 sin egen versjon :tunge1: De har kopiert konseptet til "punkt og prikke" har til og med sin egen Carson. Men han er ikke søt, han er bare tilgjort og ekkel.. fyttikatta![/quote']

Uff, slikt blir aldri bra......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...