Gå til innhold

Pirates of the Caribbean


Gjest Starya

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

En film som har både Johnny Depp og Orlando Bloom trenger strengt tatt ikke å handle om noe som helst. :sjarmor:

Hvorfor legger alle jenter utenom meg seg helt flate for Johnny Depp? Fyren er jo ikke pen!! Det er en ting å si at Orlando Bloom er kjekk,men Johnny Depp :o

..ja,ja. Hver sin smak..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor legger alle jenter utenom meg seg helt flate for Johnny Depp? Fyren er jo ikke pen!! Det er en ting å si at Orlando Bloom er kjekk,men Johnny Depp :o

..ja,ja. Hver sin smak..

I denne filmen må jeg innrømme at jeg fikk øynene opp for Johnny Depp. Kanskje fordi han var litt rocka, noe jeg liker..?? Orlando Bloom derimot... No thanks! Ser ut som en tysk skihopper når han har litt dun på overleppa..

Nå må jeg legge til at jeg er 29 år og ikke 16..... Kan ha noe med saken og gjøre....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Til de som ikke har sett den enda vil jeg bare si at dere må huske å se slutten av filmen, som faktisk kommer etter rulleteksten! Oi! Blir det oppfølger, tror dere?

Kanskje litt seint nå, men Ja, en oppfølger kommer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I denne filmen må jeg innrømme at jeg fikk øynene opp for Johnny Depp. Kanskje fordi han var litt rocka, noe jeg liker..?? Orlando Bloom derimot... No thanks! Ser ut som en tysk skihopper når han har litt dun på overleppa..

Nå må jeg legge til at jeg er 29 år og ikke 16..... Kan ha noe med saken og gjøre....

Nope, at du er 29 har ingenting med saken å gjøre. Jeg er 27, og synes Orlando Bloom er selve drømmemannen - ikke si det til han jeg er gift med da :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sambo leide denne i går. Men jeg dabbet av etterhvert. Det var ingenting som fenget meg med denne filmen. Det ble liksom litt for teit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Likte denne filmen utrolig godt! Ekstramaterialet på DVD-en var også overraskende interessant!!! :)

Johnny Depp er råsexy i filmen... 8)

Clea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så den i helgen! Men det var da ingenting etter rulleteksten???

Hva da???

Depp er kjempesexy, men skulle ønske hans rollefigur var litt mer macho, og at det var han som fikk dama til slutt...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja' date=' alle snakker om Orlando Bloom, men jeg synes Depp var mye finere. :) [/quote']

helt enig.. (men ikke om det der med Jan Fredrik altså!!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...