Gå til innhold

Pirates of the Caribbean


Gjest Starya

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Guttungen var selvsagt også fornøyd. Kommentar etter filmen: "Tenk at de klarer å lage en film som er skikkelig skummel og kjempemorsom samtidig!" :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, det er jo en smakssak da. Men, hva slags film forventet du? Liker du filmer i denne sjangeren generelt?

Prøver ikke å arrestere deg på ditt synspunkt altså :lol:

Synes bare det er litt interessant å høre hva folk legger til grunn for å like/mislike en film, og siden jeg sjelden får kloa i de som kaster terninger i avisene, får jeg hive meg på kg-ere istedet. :wink:

Avkommet har forresten et ønske om å sette skuddpremie på den som satte terningkast èn på hulk-filmen.. :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KATTAstrofe

Den fenget aldri skikkelig, satt bare å ventet på slutten. De gangene jeg liker en film, så håper jeg at den aldri tar slutt, om du skjønner? Men dette er jo en smakssak, som du skriver. Men duverden, Johnny Depp og kanskje spesielt Orlando Bloom er jo verdt inngangspengene alene ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skal ses i kveld!

Og Starya, jeg tror vi har litt lik smak når det gjelder filmer, så jeg stoler fullt og fast på din bedømming av filmen. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En film som har både Johnny Depp og Orlando Bloom trenger strengt tatt ikke å handle om noe som helst. :sjarmor:

Nettopp... :rodme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Morsom? Joda

Kjekke pirater? Jadda

Spennende? Sånn midt på treet

Skummelt? Absolutt ikke

Forutsigbart? Definitivt

Tynn story? Ganske

Filmeffekter? I massevis

Underholdende? Veldig

Legg til en sukkersøt "heltinne" og politisk korrekt sammensatt piratmannskap, stereotype guvernører og teite soldater og du har trad. Disney familiefilm.

OK da, Johnny Depp og Orlando Bloom er fine å se på og det redda filmen for mitt vedkommende....................

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er det haier med? :D

En skatt? :D

Lange gunnere og sverd? :D

Ramsalte pirater? :D

En flott sjørøverskute med jolly roger øverst i masta? :D

Da er forventningene innfridd for mitt vedkommende... :P

En sjørøverfilm forventer jeg ikke noe mental utfordring av, det ER ment å være bare underholdning!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En film som har både Johnny Depp og Orlando Bloom trenger strengt tatt ikke å handle om noe som helst. :sjarmor:

Hear hear!

Men jeg synes hele filmen var bra og jeg. Kjempebra bonus at det er så schnasne typer med :briller:

Skjønner at smaken er som baken,- men liker man ikke eventyrfillmen og ser denne, så skjønner jeg at man blir litt skuffet.

Jeg digga`n i allefall :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Er det haier med?  :D

 

Nei

En skatt?  :D  

Ja

Lange gunnere og sverd?  :D  

Ja

Ramsalte pirater?  :D  

Pirater ja, ramsalte tja.......

En flott sjørøverskute med jolly roger øverst i masta?  :D  

Flotte skip ja

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...