Gå til innhold

Utro mann og påvirkninger på ekteskap


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har et forhold til en gift mann, vi er begge i 40 årene, og både han og kona har vært gift før på hver sin kant. De har ikke barn sammen.

Han har slitt med å klare å nyte sex og slippe seg 100% fri, pga litt bagasje, men med meg klarer han dette, da jeg selv er veldig hemningsløs, så påvirker ham sikkert. Det finnes ifølge ham ingen som klarer å tenne ham som meg, og beste sex'en han har hatt ever.

Dette sier han ikke fordi han ønsker å skille seg, han mener bestemt at han kun søker spenning med vårt forhold, har nok også med at han ikke kan skille seg for n'te gang, av ulike grunner.

Jeg kunne nok heller aldri hatt et normalt forhold til ham, hadde hatt store problemer med å stole på ham.

Det som er litt snålt er at han sier at han oppfører seg normalt hjemme, men jeg vet at han ikke tenner på sex med kona da hun ikke finnes fri og hemningsløs, så han har mer eller mindre sluttet å ha sex med henne eller gjøre tilnærmelser. Mulig hun synes det er helt OK, men jeg tenker at om man slutter å ha sex i et ekteskap som kun har vart få år så må da mye av limet forsvinne? Kona vil vel også fatte mistanke, om hun ikke er helt "tett i pappen"?

Forstår ikke helt at han er så naiv at han tror at det ekkteskapet vil bestå, om han fortsetter slik...eller kanskje mange lever uten sex? Hadde ikke jeg klart ihvertfall.

Synes det er litt vanskelig å si noe om dette til ham, da han er så bestemt på å bli i ekteskapet. Kanskje han bare er sikker på at kona ikke vil gå fra ham fordi hun ikke liker sex, og siden han får dekket behovet sitt hos meg så er det greit liksom.

Jeg tenker ihvertfall at et ekteskap med dårlig/fraværende sex ikke kan vare i lengden, og tenker vel at han bare fortrenger realitetene. Virker ikke som han ser helt at jeg ikke kunne vært sammen med ham om han hadde skilt seg heller, pga det han gjør. Jeg har forsåvidt ikke noe med det, men er bare rart hvordan enkelte tenker.



Anonymous poster hash: 52a64...db5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

syns det hores merkelig ut ja, og ville nok tro at kona kommer til a faa mistanke. Sex og naerhet er vel noe av det aller viktigste i et forhold, har en ikke det fra starten av saa ser det daarlig ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har et forhold til en gift mann, vi er begge i 40 årene, og både han og kona har vært gift før på hver sin kant. De har ikke barn sammen.

Han har slitt med å klare å nyte sex og slippe seg 100% fri, pga litt bagasje, men med meg klarer han dette, da jeg selv er veldig hemningsløs, så påvirker ham sikkert. Det finnes ifølge ham ingen som klarer å tenne ham som meg, og beste sex'en han har hatt ever.

Dette sier han ikke fordi han ønsker å skille seg, han mener bestemt at han kun søker spenning med vårt forhold, har nok også med at han ikke kan skille seg for n'te gang, av ulike grunner.

Jeg kunne nok heller aldri hatt et normalt forhold til ham, hadde hatt store problemer med å stole på ham.

Det som er litt snålt er at han sier at han oppfører seg normalt hjemme, men jeg vet at han ikke tenner på sex med kona da hun ikke finnes fri og hemningsløs, så han har mer eller mindre sluttet å ha sex med henne eller gjøre tilnærmelser. Mulig hun synes det er helt OK, men jeg tenker at om man slutter å ha sex i et ekteskap som kun har vart få år så må da mye av limet forsvinne? Kona vil vel også fatte mistanke, om hun ikke er helt "tett i pappen"?

Forstår ikke helt at han er så naiv at han tror at det ekkteskapet vil bestå, om han fortsetter slik...eller kanskje mange lever uten sex? Hadde ikke jeg klart ihvertfall.

Synes det er litt vanskelig å si noe om dette til ham, da han er så bestemt på å bli i ekteskapet. Kanskje han bare er sikker på at kona ikke vil gå fra ham fordi hun ikke liker sex, og siden han får dekket behovet sitt hos meg så er det greit liksom.

Jeg tenker ihvertfall at et ekteskap med dårlig/fraværende sex ikke kan vare i lengden, og tenker vel at han bare fortrenger realitetene. Virker ikke som han ser helt at jeg ikke kunne vært sammen med ham om han hadde skilt seg heller, pga det han gjør. Jeg har forsåvidt ikke noe med det, men er bare rart hvordan enkelte tenker.

Anonymous poster hash: 52a64...db5

Kjenner jeg ser så ned på deg at du ikke engang går i kategorien som menneske.

Anonymous poster hash: b556b...47b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

To lay your hands on a married man is about as low as a girl can get. Jeg ser ned på sånne som deg, TS. Håper karma kommer å biter deg i ræva senere, å at du ender opp med verdens verste samvittighet. Homewrecker!

Anonymous poster hash: cb839...7c2

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han og kona er ikke de eneste som er snåle her TS ;) hvorfor gjør du dette?

Jeg mistenker at du innerst inne håper han skal gå fra henne.



Anonymous poster hash: 3b4ec...e63
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

To lay your hands on a married man is about as low as a girl can get. Jeg ser ned på sånne som deg, TS. Håper karma kommer å biter deg i ræva senere, å at du ender opp med verdens verste samvittighet. Homewrecker!

Anonymous poster hash: cb839...7c2

Kjenner jeg ser så ned på deg at du ikke engang går i kategorien som menneske.

Anonymous poster hash: b556b...47b

Og hva med mannen? Det er faktisk han som er gift og odelegger for seg selv og kona.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Whitestripes

Og hva med mannen? Det er faktisk han som er gift og odelegger for seg selv og kona.

Enig i den, men om man har litt moral i kroppen, holder man seg for god til å pule på folk man vet er gift. Det finnes da så utrolig mange andre man kan ha sex med, hvorfor velge noen man vet er gift? Det har hendt mer enn en gang at mannfolk jeg vet er gift/i et forhold har prøvd seg på meg, men jeg sier konsekvent nei, da jeg ikke ønsker å bidra til utroskap.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

To lay your hands on a married man is about as low as a girl can get. Jeg ser ned på sånne som deg, TS. Håper karma kommer å biter deg i ræva senere, å at du ender opp med verdens verste samvittighet. Homewrecker!Anonymous poster hash: cb839...7c2

Stående applaus til deg!!!

Helt enig!

Anonymous poster hash: 5d502...bfb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Homewrecker!

Du og den nåværende gifte mannen fortjener hverandre. Så kan dere være utro med hverandre også resten av livet.

Way to go!

Derfor jeg ikke omgås folk uten moral.



Anonymous poster hash: 482a6...b10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venninnene dine må være stolte av deg. Eller er de av samme ulla selv?



Anonymous poster hash: 482a6...b10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest chisandra

Du aner sannsynligvis ikke hva som foregår hjemme hos han og kona, du vet kun det han sier. :icon_lol:

Han er en utro slubbert, men det vet du jo.

Skulle han mot formodning - noe han forsåvidt ikke gir deg noe håp om - velge å skille seg og bli sammen med deg, så vet du hvertfall hva slags mann du har å forholde deg til! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres forresten rimelig naiv ut du også TS.......

Det er klart han utroe tufsen må si til deg at han har et dårlig sexliv med kona...

Verdens eldste unnskyldning (og dårligste) er vel; min kone forstår meg ikke!

Anonymous poster hash: 5d502...bfb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har et forhold til en gift mann, vi er begge i 40 årene, og både han og kona har vært gift før på hver sin kant. De har ikke barn sammen.

Han har slitt med å klare å nyte sex og slippe seg 100% fri, pga litt bagasje, men med meg klarer han dette, da jeg selv er veldig hemningsløs, så påvirker ham sikkert. Det finnes ifølge ham ingen som klarer å tenne ham som meg, og beste sex'en han har hatt ever.

Dette sier han ikke fordi han ønsker å skille seg, han mener bestemt at han kun søker spenning med vårt forhold, har nok også med at han ikke kan skille seg for n'te gang, av ulike grunner.

Jeg kunne nok heller aldri hatt et normalt forhold til ham, hadde hatt store problemer med å stole på ham.

Det som er litt snålt er at han sier at han oppfører seg normalt hjemme, men jeg vet at han ikke tenner på sex med kona da hun ikke finnes fri og hemningsløs, så han har mer eller mindre sluttet å ha sex med henne eller gjøre tilnærmelser. Mulig hun synes det er helt OK, men jeg tenker at om man slutter å ha sex i et ekteskap som kun har vart få år så må da mye av limet forsvinne? Kona vil vel også fatte mistanke, om hun ikke er helt "tett i pappen"?

Forstår ikke helt at han er så naiv at han tror at det ekkteskapet vil bestå, om han fortsetter slik...eller kanskje mange lever uten sex? Hadde ikke jeg klart ihvertfall.

Synes det er litt vanskelig å si noe om dette til ham, da han er så bestemt på å bli i ekteskapet. Kanskje han bare er sikker på at kona ikke vil gå fra ham fordi hun ikke liker sex, og siden han får dekket behovet sitt hos meg så er det greit liksom.

Jeg tenker ihvertfall at et ekteskap med dårlig/fraværende sex ikke kan vare i lengden, og tenker vel at han bare fortrenger realitetene. Virker ikke som han ser helt at jeg ikke kunne vært sammen med ham om han hadde skilt seg heller, pga det han gjør. Jeg har forsåvidt ikke noe med det, men er bare rart hvordan enkelte tenker.

Anonymous poster hash: 52a64...db5

Eh...du vet han forteller deg akkurat det du trenger å høre så han får fortsette å bruke deg og bedra sin kone? Du har fallt for "elskerinne talen" og mannen ønsker kun å ha i pose og sekk. Antageligvis har ett strålende sexliv med konen også, de har det nok ikke så fryktelig sammen skal du se. Det er tross alt litt grunner til at folk gifter seg med hverandre i utgangspunktet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Og hva med mannen? Det er faktisk han som er gift og odelegger for seg selv og kona.

På hvilken måte betyr det at familieødeleggeren er uskyldig?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hva med mannen? Det er faktisk han som er gift og odelegger for seg selv og kona.

Mannen er jo a waste of space. Det finnes faktisk noen uskrevne regler, selv om man er singel å fri å "kan gjøre som man vil"! Men noen sto tydeligvis bakerst i køen da moralen og skamvettet ble utdelt. Å sånne har NULL OG NADA respekt hos meg. Om du bevisst ligger å vifter med dåsa for en gift mann, så er du rett og slett ei skjitkjærring:-)

Anonymous poster hash: cb839...7c2

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På hvilken måte betyr det at familieødeleggeren er uskyldig?

Syntes faktisk at de begge er like ille, men virker som kvinnen ofte blir tillagt mer ansvar enn mannen av KG brukere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen er jo a waste of space. Det finnes faktisk noen uskrevne regler, selv om man er singel å fri å "kan gjøre som man vil"! Men noen sto tydeligvis bakerst i køen da moralen og skamvettet ble utdelt. Å sånne har NULL OG NADA respekt hos meg. Om du bevisst ligger å vifter med dåsa for en gift mann, så er du rett og slett ei skjitkjærring:-)

Anonymous poster hash: cb839...7c2

Hvordan vet du at TS bevisst gikk inn for a forfore den gifte mannen? hva om det var omvendt? Uansett syns jeg at begge er like ille. Han har valgt a vare utro og hun har valgt a ha sex med en som er opptatt. De er begge like skyldige.

Endret av Tanuki
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...