Gå til innhold

Tok kontakt med eks'en hennes....nå er alt ødelagt.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ho er ikkeno uskyldig lita dokke. Ho har vært vanskelig. Ho elsker bland annet å kjøre silent treatment-stilen, og sender stygge sms.

Anonymous poster hash: 3069e...5f6

deeeer vettu kom litt frem. snart kan jeg skjønne hva som plager deg. sender stygge sms til hvem?

Anonymous poster hash: 059a0...09d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva skjer med ts-koden?

bytte fra tlf til mobil ellerno?

Anonymous poster hash: 059a0...09d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ho er ikkeno uskyldig lita dokke. Ho har vært vanskelig. Ho elsker bland annet å kjøre silent treatment-stilen, og sender stygge sms.

Anonymous poster hash: 3069e...5f6

Jeg foreslår at du utdyper problemet litt bedre dersom du vil ha et seriøst svar her på kg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

m

Javel, er du synsk? Der tar du feil :) Jøsses, mye paranoide mennesker her inne.

Det jeg vil frem til er at man er så rask til å dømme i negativ favør her inne, og det uten å vite grunnen.

Jeg syns synd på gutten, jeg har selv i tidligere forhold vært helt på randen og tatt kontakt med min kjæres eks. Absolutt mitt største lavmål, og jeg vet hvordan han har det nå.

Anonymous poster hash: 3069e...5f6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bytte fra tlf til mobil ellerno?

Anonymous poster hash: 059a0...09d

Nei, det vil vært samme hash nummer med samme bruker konto. Noen skriver med to ulike kontoer her.

Anonymous poster hash: e6b35...563

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å oppsøke en eks av sin partner er noe en kun gjør når det er på vei til å bli et brudd. Enten pga mistanker eller at en vil ha mer klarhet i hva som er sant. Uansett er de aller fleste negativt innstilt til at partneren til eksen sin oppsøker dem.

Jeg antar du ville vite hvordan hun var i forholdet med eksen? Og du burde gjøre mye mer enn bare å si unnskyld, kjøpe sjokolade osv dersom ting virkelig var iorden og hun ikke hadde gjort noe galt.

Men jeg tror toget ditt har gått.

Takk for godt svar. Det var derfor jeg gjorde det. Usikker på mange ting. Ho vil nok ikke mer nei:(

Anonymous poster hash: 3069e...5f6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes dere kritiserer litt vel mye. Kan faktisk være en god grunn til at han gjorde det, selv om han sikkert angrer i ettertid. Hvis ikke kjæresten min hadde svart på om han hadde unger med eksen (for å sette det veldig på spissen) så hadde jeg selvfølgelig spurt henne..

Nå spurte TS om hva han kunne gjøre nå, ikke høre på at dere kritiserer....

Ts: Kanskje hun trenger litt tid til å tenke. Hun vet at du angrer, nå er det opp til henne dessverre... du får nesten bare vente å se. =/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hyssingen

Javel, er du synsk? Der tar du feil :) Jøsses, mye paranoide mennesker her inne.

Det jeg vil frem til er at man er så rask til å dømme i negativ favør her inne, og det uten å vite grunnen.

Jeg syns synd på gutten, jeg har selv i tidligere forhold vært helt på randen og tatt kontakt med min kjæres eks. Absolutt mitt største lavmål, og jeg vet hvordan han har det nå.

Anonymous poster hash: 3069e...5f6

Takk for godt svar. Det var derfor jeg gjorde det. Usikker på mange ting. Ho vil nok ikke mer nei:(

Anonymous poster hash: 3069e...5f6

Trenger ikke være synsk for å se at du sitter og diskuterer med deg selv.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trenger ikke være synsk for å se at du sitter og diskuterer med deg selv.

Ouch, u got me! Damn, samme kode ja :)

Anonymous poster hash: 3069e...5f6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blomsterert

Hva du gjør nå?

Du tenker godt etter hva du har gjort.

Deretter skammer du deg grundig.

Det du gjorde var å dolke kjæresten din i ryggen!

Når du har innsett dette, forklarer du henne hva som gjorde at du innså det (ja, en forklaring må til så hun forstår at du skjønner), dernest be om unnskyldning.

Det er det du bør gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes dere kritiserer litt vel mye. Kan faktisk være en god grunn til at han gjorde det, selv om han sikkert angrer i ettertid. Hvis ikke kjæresten min hadde svart på om han hadde unger med eksen (for å sette det veldig på spissen) så hadde jeg selvfølgelig spurt henne..

Nå spurte TS om hva han kunne gjøre nå, ikke høre på at dere kritiserer....

Ts: Kanskje hun trenger litt tid til å tenke. Hun vet at du angrer, nå er det opp til henne dessverre... du får nesten bare vente å se. =/

Takk:)

Anonymous poster hash: 3069e...5f6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gud, er det mulig å være så dum...

Er det mulig å sitte der og rakke ned på en person på nettet? Er det virkelig mulig å bruke så mye energi på noe som kanskje ikke er reelt? Har du fritidsproblemer?

Anonymous poster hash: 3069e...5f6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klassiske, flotte KG-svar. TS har sagt fint lite om grunnen til hvorfor. Kanskje dama hans har oppført seg urimelig, kanskje det er ett destruktivt forhold? Hva vet dere egentlig? Anonymous poster hash: 3069e...5f6

Hva kan han forvente når han lager et emne men ikke forteller noe?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Hyssingen

Er det mulig å sitte der og rakke ned på en person på nettet? Er det virkelig mulig å bruke så mye energi på noe som kanskje ikke er reelt? Har du fritidsproblemer?

Anonymous poster hash: 3069e...5f6

Du spør meg om fritidsproblemer? Jeg er ikke den som lager en tråd på kg for så å sitte og diskutere med meg selv, som om jeg var forskjellige personer, i min egen tråd. Sorry ass, men det er faktisk dumt :ler:

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du spør meg om fritidsproblemer? Jeg er ikke den som lager en tråd på kg for så å sitte og diskutere med meg selv, som om jeg var forskjellige personer, i min egen tråd. Sorry ass, men det er faktisk dumt :ler:

Har nok skjedd en feil med kodene som du er så flink til å studere her. :)

Anonymous poster hash: 3069e...5f6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi. Slik gjør man bare ikke...!

Det er et svik og illojal oppførsel.

Du skal være rimelig sikker på at det er slutt allerede, før du tar sjansen på noe slikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...