Gå til innhold

Mine mannlige kunder som tidligere prostituert.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Lest og fulgt med på trådene om prostitusjon. Hva dere må mene om meg og mitt tidligere yrke er ikke interessant for meg. Jeg gjorde det helt av egen vilje, vi var to venninner og ingen skumle bakmenn. Hva jeg vil med dette, er å åpne øynene til de fordømmende i disse trådene.

Dere ser ned på kunder, mener de er kyniske og desperate.

Jeg kan si så mye at du kan se på partneren din i ti sekunder, og da ser du en typisk kunde. Se på kollegaen din og sjefen din Tenk på en politiker eller underholdningsartist du beundrer. De er typiske kunder.

Så hvorfor de kjøper sex: mange fordi de ikke vil skape noe følelselsmessig med andre. I de fleste tilfeller kom de på grunn av lite sex eller ulike ønsker. For mange er det å leve ut en fetisj nesten et must! Partnere vet sjelden om det, eller de ikke forstår eller misliker det. Noen ville bare ligge inntil. Store muskuløse menn som aldri fikk være nettopp myke. Det var faktisk det jeg hadde størst problemer med da det føltes litt for nært.

Dere ville også blitt veldig overrasket om hvor mange som ville snakke!! Ikke alle bare det selvsagg, men vi samtalte ofte før sex. Jeg jobbet som dette i åtte år, og med hånden på hjertet (jada jeg har ett), så kan jeg telle på en hånd de som snakket nedsettende om partneren sin. De snakket

iblant om problemer i forholdet, men påfallende ofte om jobb og interesser.

De var ingen svin, de hadde ikke noe forkvaklet syn på sex. Det var helt ordinære menn. Så jeg tror at den første tråden skulle hatt tittelen :-Ville du vært sammen med en som du VISSTE hadde kjøpt sex?

Vil til slutt si at selfølgelig fins det lugubre miljøer innen prostitusjon. Fortsett å engasjere dere i det! Mye vold mot jenter.

I dag lever jeg et helt vanlig liv. En del vet om mitt tidligere yrke. Mange ikke, men det er ikke sånt en kan si ut av det blå!

Ser ikke på meg selv som skadet på grunn

av dette, men når jeg vil ha et nytt forhold, vet jeg at mitt tidligere yrke i nittini prosent av tilfellene vil skape problemer. Det er en konsekvens. Jeg skjønner det!

Det er så mange jenter og kvinner som lager et bilde av mannen som ikke stemmer. De tviholder på det, så de fleste menn vil ALDRI fortelle om han har kjøpt seksuelle tjenester.

Innlegget her er ment til å ha fokus på kundene. Ikke la det spore ut i hets mot meg takk.

Anonymous poster hash: 6158f...5d9

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvor mye tok du for vanlig sex? Hvor møtte du kundene?



Anonymous poster hash: 72685...b82
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror også det er viktig å sette fokus på dette med menns seksualitet som ikke blir møtt av partner. Sex er dessverre alt for ofte noe som er til for henne. Det er hennes preferanser som skal ivaretas. Det er han som skal tilfredsstille henne osv. Det er også grunnen til at mange menn kjøper sex. MAnge menn er faktisk attraktive hunks som er akkurat det kvinner vil ha i senga. Dominante, sterke, utholdende, tøffe, men de har helt andre behov som partneren ikke vil være med på. Mange kvinner er rett og slett elendige i senga og innbiller seg at å slippe han til er nok. Prostitusjon er i høyeste et resultat av hvor lav status mannlig seksualitet har i samfunnet, og vil man ha bukt med det, starter det faktisk med at kvinner ønsker å gjøre noe for å bli gode i senga selv og lærer seg litt om menns seksualitet. Mer fokus på menns orgasmer og nytelse i seksualundervisningen blant annet.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har solgt sex selv og selv om jeg er enig i alt du sier så tror jeg ikke at kvinner flest tror de vet at en mann har betalt for sex, på samme vis som at ingen mann ville ant at jeg har solgt sex.

De svarer kun utifra om de hadde VISST at vedkommende hadde betalt for sex. Det er gitt utifra tittelen. De er nok ikke like naive som du tror.

Og ja, menn vil ha samtale, respekt, kos og sensualitet like mye som de vil ha sex.



Anonymous poster hash: 29327...bcf
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

først og fremst er det jo inngrodde moralske holdninger som fører til avsky mot sexkjøp og salg,

Men jeg tror også kvinner av biologiske årsaker typisk legger noen følelser i dette med sex på sånn måte at dersom de skulle blitt betalt for sex så hadde de måtte blitt innagt på sinnsykehus e.l. pga traumen sexkjøpet hadde påført dem.

Så er vel sikkert både arv og miljø med inn i bildet.



Anonymous poster hash: 7436b...151
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvorfor i alle dager valgte du det livet? Det er virkelig trist at dine tidligere kunder ikke evner å skape relasjoner til kvinner uten å ty til å betale for det.

Forøvrig har jeg har ingen problemer med å leve alene fremfor å være med en som har kjøpt sex.

Endret av Tris
  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva med de kvinnene som sitter hjemme, kanskje med barn og full pakke, og som gjør alt de kan for å få forholdet til å fungere. Er det ikke synd på de når de blir bedratt så til de grader når partneren betaler ei villt fremmed ei for sex?



Anonymous poster hash: 61186...a1f
  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvorfor i alle dager valgte du dette livet? Det er virkelig trist at dine tidligere kunder ikke evner å skape relasjoner til kvinner uten å ty til å betale for det.

Forøvrig har jeg har ingen problemer med å leve alene fremfor å være med en som har kjøpt sex.

Jeg forsto det ikke sånn at problemet til disse mennene var å skape relasjoner til kvinner. Problemet var hva de får i relasjonene til kvinner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At menn kan være myke, like lange samtaler og kos og muligens utøve en fantasi er vell ikke noe nytt?



Anonymous poster hash: d475a...2b2
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forsto det ikke sånn at problemet til disse mennene var å skape relasjoner til kvinner. Problemet var hva de får i relasjonene til kvinner.

Og for å få noe må de være villige til å skape, ikke sant?

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mye tok du for vanlig sex? Hvor møtte du kundene?

Anonymous poster hash: 72685...b82

Nå skulle ikke fokus rettes mot meg.

Vi leide leilighete. Fra 500-2500. Pluss.

Anonymous poster hash: 6158f...5d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror også det er viktig å sette fokus på dette med menns seksualitet som ikke blir møtt av partner. Sex er dessverre alt for ofte noe som er til for henne. Det er hennes preferanser som skal ivaretas. Det er han som skal tilfredsstille henne osv. Det er også grunnen til at mange menn kjøper sex. MAnge menn er faktisk attraktive hunks som er akkurat det kvinner vil ha i senga. Dominante, sterke, utholdende, tøffe, men de har helt andre behov som partneren ikke vil være med på. Mange kvinner er rett og slett elendige i senga og innbiller seg at å slippe han til er nok. Prostitusjon er i høyeste et resultat av hvor lav status mannlig seksualitet har i samfunnet, og vil man ha bukt med det, starter det faktisk med at kvinner ønsker å gjøre noe for å bli gode i senga selv og lærer seg litt om menns seksualitet. Mer fokus på menns orgasmer og nytelse i seksualundervisningen blant annet.

Ah, du har så rett. Er jo trist å si det,men her har du et glimrende innlegg syns jeg.

Anonymous poster hash: 6158f...5d9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blomsterert

Jeg har solgt sex selv og selv om jeg er enig i alt du sier så tror jeg ikke at kvinner flest tror de vet at en mann har betalt for sex, på samme vis som at ingen mann ville ant at jeg har solgt sex.

De svarer kun utifra om de hadde VISST at vedkommende hadde betalt for sex. Det er gitt utifra tittelen. De er nok ikke like naive som du tror.

Og ja, menn vil ha samtale, respekt, kos og sensualitet like mye som de vil ha sex.

Anonymous poster hash: 29327...bcf

Trodde ingen tidligere kollegaer ville/hadde lyst til å bidra her. Føles igrunnen litt godt å ikke være alene når en føler en kater seg ut til løvene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror også det er viktig å sette fokus på dette med menns seksualitet som ikke blir møtt av partner. Sex er dessverre alt for ofte noe som er til for henne. Det er hennes preferanser som skal ivaretas. Det er han som skal tilfredsstille henne osv. Det er også grunnen til at mange menn kjøper sex. MAnge menn er faktisk attraktive hunks som er akkurat det kvinner vil ha i senga. Dominante, sterke, utholdende, tøffe, men de har helt andre behov som partneren ikke vil være med på. Mange kvinner er rett og slett elendige i senga og innbiller seg at å slippe han til er nok. Prostitusjon er i høyeste et resultat av hvor lav status mannlig seksualitet har i samfunnet, og vil man ha bukt med det, starter det faktisk med at kvinner ønsker å gjøre noe for å bli gode i senga selv og lærer seg litt om menns seksualitet. Mer fokus på menns orgasmer og nytelse i seksualundervisningen blant annet.

Disse mennene har seg selv å takke når de velger å bli i forhold der de krasjer helt med partneren.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg er en mann som har betalt for sex brennmerket for evig og alltid. Jeg driter i hans grunner, nettopp fordi HAN tydeigvis driter i hva han stikker tissen i.

Det kan godt være du TS, ikke følte hverken tvang eller ubehag med denne "jobben" din, men det kan godt være kundene dine har kjøpt mindreårige traffikerte kvinner tidligere, i utlandet eller på gaten her. De er jo kun ute etter et hull og er villige til å betale for det. Kvinner som står fram i media og her på forumet som selvstendig næringsdrivende prostituerte er vel ikke akkurat normalen innen dette "yrket".

Så jeg vet ikke helt hva denne tråden handler om. Du skjønner sannsynligvis selv hvor komplisert det blir med prostitusjon på CVén, og uansett hva du skriver så kommer jeg aldri til å respektere en mann som kjøper sex. Han har et menneskesyn jeg helst ikke vil ha noe med å gjøre.



Anonymous poster hash: 61186...a1f
  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og for å få noe må de være villige til å skape, ikke sant?

Leser du i heletatt hva som blir skrevet? Problemet er ikke å skape relasjoner, problemet er begrensningene i relasjonene. Det er ikke sånn at flertallet av kvinner tenker særlig over hva de skal gjøre FOR mannen sin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Leser du i heletatt hva som blir skrevet? Problemet er ikke å skape relasjoner, problemet er begrensningene i relasjonene. Det er ikke sånn at flertallet av kvinner tenker særlig over hva de skal gjøre FOR mannen sin.

Du kjenner ikke kvinner, skjønner jeg. Kvinner gjør knapt annet enn å tenke over hva de kan gjøre for mannen sin. Men det nytter jo ikke, hvis han ikke er villig til å innse at han må bidra selv også!

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blomsterert

først og fremst er det jo inngrodde moralske holdninger som fører til avsky mot sexkjøp og salg,

Men jeg tror også kvinner av biologiske årsaker typisk legger noen følelser i dette med sex på sånn måte at dersom de skulle blitt betalt for sex så hadde de måtte blitt innagt på sinnsykehus e.l. pga traumen sexkjøpet hadde påført dem.

Så er vel sikkert både arv og miljø med inn i bildet.

Anonymous poster hash: 7436b...151

Du har helt rett! Det yrket er ikke, jeg gjentar ikke, for alle.

En skal ha selvinnsikt og erfaringer. Selv var jeg 25 da jeg begynte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvorfor i alle dager valgte du dette livet? Det er virkelig trist at dine tidligere kunder ikke evner å skape relasjoner til kvinner uten å ty til å betale for det.

Forøvrig har jeg har ingen problemer med å leve alene fremfor å være med en som har kjøpt sex.

DET livet. Jeg brukte pengene på reiser.

Så DET livet ga meg store muligheter til å kunne reise. Et helt greit valg da jeg elsker og oppleve andre land og kulturer. Ellers kjøpte jeg litt kunst. Syns du det lyder fælt å kunne ha mulighet til alt dette ved å ha selskap med menn utfra hva jeg skrev ovenfor?

Anonymous poster hash: 6158f...5d9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lincoln

Bra at du deler dine erfaringer. Men synd at de kvinnelige brukerne her inne kommer til å konkludere med at du er skada, har blitt utnytta og er fullstendig ødelagt som menneske.

(Og det er selvsagt de onde, onde mennene sin feil).

Endret av Lincoln
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...