Gå til innhold

Spionere på kjæresten


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva med å sende en melding der du spør hva han driver med? Om han gjør noe han ikke burde, sier han kanskje at ham bare slapper av hjemme. Da er det viktig at du får frem at du er utilgjengelig nå, slik at han ikke frykter at du sjekker ipp i det. Kan det være en løsning?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg føler det blir så opplagt hvis jeg drar på overraskelsesbesøk? Vi gjør aldri det, vi planlegger alltid i forveien når vi skal møtes. Men jeg ser poenget, kan ikke beskyldes for å snike da.

Anonymous poster hash: bcc12...281

Jeg gjorde det med ex'n min. Det gikk utrolig fint. Han drev ikke med noe skummelt, og vi fikk en hyggelig uventet kveld sammen. Win Win :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, nå har jeg vært borte og gjort et ærend og dratt tilbake til huset hans. Han er fortsatt ikke hjemme, så jeg sendte han en sms og spurte når han er tilbake. Tror ikke denne kvelden får et positivt utfall.

Anonymous poster hash: bcc12...281

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg tror ikke han vil åpne hvis han har besøk av noen andre. Skulle han gjøre det, så tror jeg han kunne stoppet meg veldig raskt hvis jeg prøvde å gå inn.

Anonymous poster hash: bcc12...281

Hvis det hadde vært en mulighet overhodet for at kjæresten min hadde nektet å slippe meg inn i huset hans når jeg banket på, uansett hvem som var på besøk, så hadde han ikke vært kjæresten min.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du har null tillitt til fyren, synes jeg du bare skal droppe ham. Ikke gjør deg så liten at du må krype rundt i buskene og spionere.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du har null tillitt til fyren, synes jeg du bare skal droppe ham. Ikke gjør deg så liten at du må krype rundt i buskene og spionere.

Nå droppet jeg den planen da og sitter fullt synlig i bilen og venter på han i stedet.

Anonymous poster hash: bcc12...281

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oppdater!

Anonymous poster hash: 18697...ae6

Vanskelig, siden hun antakeligvis er choppa opp i biter i badekaret med stikksag og flusha ned i toalettet. ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har fortalt meg ting som jeg i etterkant har funnet ut er løgn. I tillegg dårlige unnskyldninger for hvorfor vi ikke kan gjøre ting sammen, og jeg skjønner egentlig ikke hvorfor han da skal være sammen med meg hvis han egentlig ikke vil. Han framstår som ærlig og pålitelig men når man kommer til bunns i hans personlighet så stemmer det overhodet ikke.

Anonymous poster hash: bcc12...281

Huff, slik var min eks også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Coolaid

Du kan jo "glemme" smarttelefonen din i bilen hans og aktiviserer trackingen. Da kan du sitte hjemme på pc og følge med hvor fyren kjører. Mist den under sete med lyden og vibrasjoner av. Og så kan du dukke opp uventet for å hente den. Da har du påskudd for overraskelsesbesøk også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanskelig, siden hun antakeligvis er choppa opp i biter i badekaret med stikksag og flusha ned i toalettet. ^^

Hehe, kunne fort skjedd det. Det ble ingen spionering, men jeg ventet utenfor hos han til han kom hjem. Han hadde en brukbar forklaring på hvor han hadde vært, så det var ingen grunn til å tvile på det. Nå lurer jeg derimot på om jeg skal stikke og spionere på han i kveld. JEg foreslo å møtes i kveld, men da hadde han ikke mindre enn to forskjellige unnskyldninger der ingen av de holder mål. Det vil si at han ville ikke si hva han egentlig skulle. Litt dumt og smålig og gå og mistenke han på denne måten, men hva er vitsen med å lyve hvis han ikke trenger det??

Anonymous poster hash: bcc12...281

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kanskje det var din mann jeg hadde sex med her om dagen:)



Anonymous poster hash: 566ab...689
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje det var din mann jeg hadde sex med her om dagen:)

Anonymous poster hash: 566ab...689

Det vil jeg nesten tro.

Anonymous poster hash: bcc12...281

Lenke til kommentar
Del på andre sider

noen tips eller anbefalinger om hva jeg burde gjøre?



Anonymous poster hash: bcc12...281
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

noen tips eller anbefalinger om hva jeg burde gjøre?

Anonymous poster hash: bcc12...281

Ja, ikke gjør det. Om det blir slutt mellom dere vil du alltid være den loony toon xn som gjemte seg i buskene. Vil du være en av de? Jeg har forøvrig en slik selv. (Det var heller null grunn til å busk-snike i mitt tilfelle.)

Anonymous poster hash: b7772...653

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, ikke gjør det. Om det blir slutt mellom dere vil du alltid være den loony toon xn som gjemte seg i buskene. Vil du være en av de? Jeg har forøvrig en slik selv. (Det var heller null grunn til å busk-snike i mitt tilfelle.) Anonymous poster hash: b7772...653

Godt tips men for sent. Nå har jeg kikket rundt huset hans men han var ikke hjemme . Stemmer dårlig med unnskyldningene han hadde. Det er SÅ irriterende at han ikke kan snakke sant til meg. Jeg lager ikke drama og aksepterer de fleste grunner til å ikke møtes, bortsett fra at han skal treffe andre damer da. Fjott!

Anonymous poster hash: bcc12...281

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men hva skal du egentlig oppnå?

denne gangen hadde en ok unnskyldning, som du sier, men hva med neste gang han skal noe og neste gang der?

skal du spionere på han sånn regelmessig eller, eller bare ca hver 14.dag, annenhver dag?

det er bedre ting å bruke tiden på for å si det sånn

dette er ikke et forhold, det er en farse, en vits



Anonymous poster hash: 1b033...99c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En av mine venninner spionerte på mannen sin i 3 mnd.. Sprøtt, ville jeg sagt, inntil hun fortalte meg hele historien.

Etter mer enn 20 års ekteskap, hvor hun visste at han hadde flere ONS, ante hun endringer. Når hun spurte benektet han at noe var galt.

Hun allierte seg med to venninner, som begge hadde bil. Først for å finne ut hvem han traff. Hun viste seg å være en 18 år yngre småbarnsmor.

En kveld fulgte den ene venninnen hans bil, og den andre hennes bil. Hennes bil ble parkert, og elskerinnen entret hans bil. Så kjørte de videre sammen. Det var kveld, og de kjørte til en kirkegård.

Min venninne krøp på alle fire de siste hundre metrene ra der bilen sto parkert, med bakdørene åpne. De var midt i seansen da hun reiste seg opp, og sa med hyggelig stemme: Nei, så koselig dere har det!

Så forlot hun, både stedet og ham.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...