Gå til innhold

Så dukket det opp en dame på døren og sa at min samboer har blitt pappa!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Og så var kvinnehatet igang igjen. Dette tydeliggjør bare at de verste kvinnehaterne ikke er anti-feminister men andre kvinner...

Anonymous poster hash: 14642...37b

Jeg hater da ikke kvinner, selv om jeg missliker dette kvinnemennesket sterkt! Det er jo ikke det at hun ble gravid som i utgangspunktet er problemet, men at hun valgte å ikke fortelle barnefaren en gang! Og så står på døren vår som en tornado og beskylder for det ene og det andre. Selvfølgelig skal min samboer ta sin del av ansvaret hvis det er hans. Det må da være lov til å reagrer på dårlig oppførsel uavhengig av kjønn?

TS

Anonymous poster hash: 96ff4...fd2

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Evans

Han visste virkelig ingenting, han ble oppriktig sjokkert. Tror hun regnet med at noen andre enn henne skulle informere han, (staten eller noe). Jeg tror jeg trenger tid på å fordøye dette ja, men jeg greier ikke for øyeblikket å se noen "happy ending" på dette. Nå tar vi DNA prøven først, og så får vi ta det derfra...

Anonymous poster hash: 96ff4...fd2

Det kan det jo oppriktig tenkes at hun også trodde. Selv om dette er litt merkelig og hun selvsagt selv burde informert han selv.

Ta en DNA test. Er det hans barn så får dere ta det der i fra som du skriver, men ha også i bakhodet at dette ikke trenger å bety undergangen for forholdet og deres liv sammen. En endring, men ikke en undergang altså.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heartbeat

Det er jo noe denne damen har bevisst holdt til bake i så mange mnd. da! Hun visste jo at hun var gravid hvorfor har hun ikke sagt noe????? Det er ikke "sånnt som bare skjer" det er en bevisst handling.

TS

Anonymous poster hash: 96ff4...fd2

Vanskelig det når kjæresten din ikke tar tlf når hun ringer!

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde alle visste at det er muligheter for å bli gravid om man har ubeskyttet sex.

Hvor gamle er dere?

Jeg skjønner godt at det er ett sjokk. Men det hjelper ikke å hate noen for det. Det første jeg råder dere til er å ta en farskapstest. Også tar dere det derfra.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du sier jo selv at hun har ringt han, men at han ikke har tatt tlf. Hun har jo da prøvd å komme i kontakt, å siste mulighet var å troppe opp på døra hans.

For alt du vet så kan det også hende at han har vist noe, men vil ikke innrømme det...

Anonymous poster hash: 51b0a...b20

Hun har bare ringt nå siste uken, hun hadde 9 lange måneder på å si noe, og så 2 eller 3 mnd. etter at barnet ble født på å ta kontakt. Jeg var selv til stede og SÅ hvor sjokkert ha ble. Hun også mente at han (på en eller annen måte) "burde ha fått beskjed" hun sa ingenting om at de hadde hatt kontakt, bare at hun syntes det var dårlig gjort å ikke ta telefonen... Jeg skjønner got at han ikke tok telefonen da de ikke hadde hatt kontakt på mange mnd. og han har ny kjæreste...

TS

Anonymous poster hash: 96ff4...fd2

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der hadde jeg nok ikke orket å forholde meg til. Blir noe helt annet å gå inn i et stabilt forhold med barn, enn å få en forbanna barsel-furie på døra.

Hun er vel sint fordi han ikke har svart når hun har prøvd å ta kontakt. Og kanskje tror hun han allerede har fått informasjon om farskap og barnebidrag, som du er inne på.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun trodde kanskje Onkel Stat skulle ta på seg jobben med å si fra, og ble sur da det viste seg at den jobben er hun nesten nødt til å ta sjøl.



Anonymous poster hash: ff114...96f
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

kanskje hun ikke visste sikkert hvem som var faren selv, og måtte sjekke babyens utseende først før hun tok kontakt. it could happen.

Tanken har faktisk slått meg, kanskje hun har brukt tiden frem til nå på å utelukke andre fedre...?

Anonymous poster hash: 96ff4...fd2

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har bare ringt nå siste uken, hun hadde 9 lange måneder på å si noe, og så 2 eller 3 mnd. etter at barnet ble født på å ta kontakt. Jeg var selv til stede og SÅ hvor sjokkert ha ble. Hun også mente at han (på en eller annen måte) "burde ha fått beskjed" hun sa ingenting om at de hadde hatt kontakt, bare at hun syntes det var dårlig gjort å ikke ta telefonen... Jeg skjønner got at han ikke tok telefonen da de ikke hadde hatt kontakt på mange mnd. og han har ny kjæreste...

TS

Anonymous poster hash: 96ff4...fd2

Så man skal liksom ikke svare X når de ringer etter lang tid? Hva hvis hun plutselig fant ut at hun hadde klamydia eller HIV. Synes ikke du at det hadde vært på sin plass å kontakte tidligere elskere å informere? Vet jo at det ikke er tema her, men vil bare poengtere at det kan være grunner til at X tar kontakt etter lang tid.

Når det gjelder denne damen her, så kan det hende at hun ikke var sikker på hvem barnefar var. Kan også hende at hun har oppgitt din samboer som far hos Nav å regnet med at han har fått brev ang dette.

Anonymous poster hash: 51b0a...b20

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tanken har faktisk slått meg, kanskje hun har brukt tiden frem til nå på å utelukke andre fedre...?

Anonymous poster hash: 96ff4...fd2

Eller hun er ikke så interessert i å ha kontakt med faren. Men nå som barnet begynner å bli noen måneder, og pengesekken mindre, lurer hun på hvor bidraget blir av? Skulle han ikke fått krav om det allerede forresten?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Møkkakjærring og dem er det mange av.. Men skal du knulle ei skrukke en lørdagskveld så bruker du dong.. Skjer dette her så må jeg ærlig innrømme at jeg ler..

Handlinger har konsekvenser.

Trist at du blir blandet inn i dette marerittet men men..

YOLO.

Anonymous poster hash: 9d341...7eb

Anonymous poster hash: 9d341...7eb

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo litt rart at hun savner barnebidrag , på fødselattesten så må mann skrive opp fars navn osv...
Å komme med den uttalelsen så anntar jeg at dette "kvinnemenneske" vet at enn kan ikke betale for noe man ikke vet.

Tror du må ta deg ein lang prat med han å få fram sannheten , jeg mistenker han vet mer enn han forteller deg.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde alle visste at det er muligheter for å bli gravid om man har ubeskyttet sex.

Hvor gamle er dere?

Jeg skjønner godt at det er ett sjokk. Men det hjelper ikke å hate noen for det. Det første jeg råder dere til er å ta en farskapstest. Også tar dere det derfra.

Ja tror du jeg er sur for at han ikke brukte kondom eller!!!? Hvem gjør det liksom, han er snart 30 år og burde søren meg vite bedre enn å ikke beskytte seg!

TS

Anonymous poster hash: 96ff4...fd2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eller hun er ikke så interessert i å ha kontakt med faren. Men nå som barnet begynner å bli noen måneder, og pengesekken mindre, lurer hun på hvor bidraget blir av? Skulle han ikke fått krav om det allerede forresten?

Du kan da ikke få krav om bidrag hvis en dame bare navngir deg som far sånn uten videre?

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror at han har fått beskjed om dette for lenge siden, men har valgt å ignorere det. Nå er hun forbanna fordi hun ikke får barnebidrag OG han nekter å svare på telefon.



Anonymous poster hash: d34cc...222
  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo litt rart at hun savner barnebidrag , på fødselattesten så må mann skrive opp fars navn osv...

Å komme med den uttalelsen så anntar jeg at dette "kvinnemenneske" vet at enn kan ikke betale for noe man ikke vet.

Tror du må ta deg ein lang prat med han å få fram sannheten , jeg mistenker han vet mer enn han forteller deg.

Han visste ingenting, hun sa jo selv at hun ikke hadde fått kontakt med han, men at "dette burde du ha fått beskjed om"hun regnet nok med at staten, NAV, kommunene eller noe skulle sende et brev eller et eller annet... Og så er hun dritsur da fordi han ikke har betalt barnebidrag.

Anonymous poster hash: 96ff4...fd2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er jo litt rart at hun savner barnebidrag , på fødselattesten så må mann skrive opp fars navn osv...

Å komme med den uttalelsen så anntar jeg at dette "kvinnemenneske" vet at enn kan ikke betale for noe man ikke vet.

Tror du må ta deg ein lang prat med han å få fram sannheten , jeg mistenker han vet mer enn han forteller deg.

Enig. Jeg hadde ikke stolt på at det denne mannen forteller stemmer.

Anonymous poster hash: 51b0a...b20

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja tror du jeg er sur for at han ikke brukte kondom eller!!!? Hvem gjør det liksom, han er snart 30 år og burde søren meg vite bedre enn å ikke beskytte seg!

TS

Anonymous poster hash: 96ff4...fd2

Skjønner godt at du er sur jeg. Du får frese fra deg alle slags følelser her eller til en du er trygg på. Kanskje et familiemedlem? Bedre det enn å frese fra seg til den stakkars kjæresten din som nettopp har fått en bombe i hodet. Jeg hadde også blitt sint hvis jeg hadde vært i din situasjon. Rett og slett bare fordi at det er et stort sjokk og en stor endring for alle involverte.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror at han har fått beskjed om dette for lenge siden, men har valgt å ignorere det. Nå er hun forbanna fordi hun ikke får barnebidrag OG han nekter å svare på telefon.

Anonymous poster hash: d34cc...222

Det h*n sa.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner godt at du er sur jeg. Du får frese fra deg alle slags følelser her eller til en du er trygg på. Kanskje et familiemedlem? Bedre det enn å frese fra seg til den stakkars kjæresten din som nettopp har fått en bombe i hodet. Jeg hadde også blitt sint hvis jeg hadde vært i din situasjon. Rett og slett bare fordi at det er et stort sjokk og en stor endring for alle involverte.

Takk for gode ord!

Anonymous poster hash: 96ff4...fd2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...