Gå til innhold

Eks som oppfører seg sykt stygt.


ednul

Anbefalte innlegg

Gjest BettyBoop

Har hun gjort det slutt, så skylder hun deg faktisk ingenting annet en kommunikasjon om barnet som dere har sammen..

skylde? Må man skylde noen noe hele tiden nå til dags? Er det vanskelig å være medmenneske og vise respekt for andre ut av ren godhet?
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest BettyBoop

Hun oppforer seg ikke stygt. Du er bare saaret. Det er over og da holdes kontakten paa det minimale, kun ift. barnet. Aa vaere kald etter et brudd er normen, spesielt naar hun (med god grunn) ikke vil oppmuntre til noe mer da du trygler.

Det er dritt aa bli dumpet, spesielt naar partneren finner ny for en selv gjor det, men slik er det.

Og man drar da vitterlig ikke paa Valentines date med eksen naar man har ny kjaereste.

Og ja, jeg ville sagt det samme til en kvinne i din situasjon.

hun oppflrer seg stygt. Og ny kjøreste allerede? Mistenker henne for overlapping her.
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun burde sagt sannheten om at hun hadde funnet en ny, og hun burde ikke brukt de billettene på den nye kjæresten. Alle her mener tydeligvis at man ikke skylder den andre noe etter et brudd, men hva med mens man fortsatt er i et forhold? Det er vel en allmenn oppfatning at man er ærlig mot kjæresten sin, noe hun tydeligvis ikke har vært. Jeg mener uansett at man skylder eksen respekt også etter et brudd, spesielt hvis det er du som gjorde det slutt. Det er tross alt en du har vært glad i og som stolte på deg, hvordan kan man unne denne personen så vondt?

Jeg tror forresten hun blir kald fordi det kanskje er innerst inne er litt trist for henne også at det er slutt, at hun har mistet følelsene for faren til barnet sitt. Og tryglingen din gjør henne sannsynligvis enda mer "off", og da er det vanskelig å spille noe annet.

Det er veldig vondt å bli forlatt på den måten, håper ting blir bedre for deg snart. Heldigvis går det over. Til slutt kommer du nok til å føle at alt ordnet seg til det beste.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner at du blir lei deg, men eksen din oppfører seg ikke "sykt stygt".

Anonymous poster hash: d1142...834

Kanskje ikke, men i mine øyne har hun i hvertfall ikke vist meg så mye respekt. At hun finner en annen etter 3 uker er en sak, men det er det med billettene eg syns er så jævlig frekt. At hun lyver til meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff. Folk er så frekke og egoistiske og jævlige av og til. Ekstremt ufin oppførsel av henne

Takk skal du ha :)... heh begynte en stund å lure på om eg var helt urimelig, virker som alle støtter hennes oppførsel. Å oppføre seg som hun har gjort er så langt vekk fra mine personlighet at det virker fjernt at noen kan gjøre det i det hele tatt. Vi har tross alt et barn sammen, hadde vi ikke hatt det hadde det saken stilt seg i et annet lys.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er enig i at hun burde fortalt deg at hun har møtt en annen. Særlig da du foreslo parterapi. Da burde hun fortalt at det ikke var noen vits, siden hun har møtt en ny.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei TS, flertallet her inne har tydeligvis ikke vært i nærheten av en sånn situasjon, Jeg har selv blitt forlatt for en annen og kjenner smerten din. Du er absolutt ikke urimelig, hadde det vært meg skulle hun fått en real skyllebøtte, fy faen! Og han nye typen kan ikke ha mye moral, hvem faen aksepterer å gå på konsert med billetter eksen til dama som kom ut av et forhold for 1 mnd siden har kjøpt? patetisk.

Glem henne, du har prøvd ditt å kan ha god samvittighet.

Håper det ordner seg, god helg!



Anonymous poster hash: abf5d...cfa
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei TS, flertallet her inne har tydeligvis ikke vært i nærheten av en sånn situasjon, Jeg har selv blitt forlatt for en annen og kjenner smerten din. Du er absolutt ikke urimelig, hadde det vært meg skulle hun fått en real skyllebøtte, fy faen! Og han nye typen kan ikke ha mye moral, hvem faen aksepterer å gå på konsert med billetter eksen til dama som kom ut av et forhold for 1 mnd siden har kjøpt? patetisk.

Glem henne, du har prøvd ditt å kan ha god samvittighet.

Håper det ordner seg, god helg!

Anonymous poster hash: abf5d...cfa

Takk skal du ha :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skylde? Må man skylde noen noe hele tiden nå til dags? Er det vanskelig å være medmenneske og vise respekt for andre ut av ren godhet?

Kunne ikke vært mer enig. Helt utrolig hvor kalde og empatiløse folk har blitt.

Ts: jeg har vært i akkurat samme situasjon, har et barn med eksen min som dumpet meg som lyn fra klar himmel på en skikkelig dårlig måte. Jeg ba om at han ikke kunne være med på parterapi osv osv, utrolig ydmykende i ettertid. Men jeg var knust og skjønte ikke hvorfor han gikk fra å si at han elsket meg dagen før til å slå opp dagen etter. Etterhvert kommer det jo frem at han hadde møtt en ny og bare noen få uker etterpå flyttet de sammen. Det gjorde veldig vondt for meg. En annen ting var at han begynte å prioritere dama, venner og å gå ut på byen og sånne ting over barnet, så han droppet den ene samværsavtalen etter den andre. Et mysterium for meg hvordan den nye dama kunne syntes det var greit å være i et forhold med en som driter i sitt eget barn, men det finnes jo mange av dem også. Tror det gjorde ekstra vondt at jeg etterhvert møtte en ny jeg også, men han dumpet meg altså etter kort tid fordi han ikke fikset det faktum at jeg hadde et barn (jeg hadde ikke latt han møte barnet enda heldigvis). Så nå blir det mange år til jeg tør å date igjen, mens eksen min lever livets glade dager med fest, dame og morro. Ofrer så vidt barnet en tanke. Det er ikke så enkelt, men man må bare heve seg over det og i mitt tilfelle håper jeg for barnets skyld at pappaen kan ta seg sammen.. :/

Anonymous poster hash: 79394...f09

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne ikke vært mer enig. Helt utrolig hvor kalde og empatiløse folk har blitt.

Ts: jeg har vært i akkurat samme situasjon, har et barn med eksen min som dumpet meg som lyn fra klar himmel på en skikkelig dårlig måte. Jeg ba om at han ikke kunne være med på parterapi osv osv, utrolig ydmykende i ettertid. Men jeg var knust og skjønte ikke hvorfor han gikk fra å si at han elsket meg dagen før til å slå opp dagen etter. Etterhvert kommer det jo frem at han hadde møtt en ny og bare noen få uker etterpå flyttet de sammen. Det gjorde veldig vondt for meg. En annen ting var at han begynte å prioritere dama, venner og å gå ut på byen og sånne ting over barnet, så han droppet den ene samværsavtalen etter den andre. Et mysterium for meg hvordan den nye dama kunne syntes det var greit å være i et forhold med en som driter i sitt eget barn, men det finnes jo mange av dem også. Tror det gjorde ekstra vondt at jeg etterhvert møtte en ny jeg også, men han dumpet meg altså etter kort tid fordi han ikke fikset det faktum at jeg hadde et barn (jeg hadde ikke latt han møte barnet enda heldigvis). Så nå blir det mange år til jeg tør å date igjen, mens eksen min lever livets glade dager med fest, dame og morro. Ofrer så vidt barnet en tanke. Det er ikke så enkelt, men man må bare heve seg over det og i mitt tilfelle håper jeg for barnets skyld at pappaen kan ta seg sammen.. :/

Anonymous poster hash: 79394...f09

Fy faen for en drittsekk, er så jævlig mange egoister i verden. Får satse på at karma er en ekte greie :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok hun med den nye typen på Valentins billetter som du hadde invitert henne til ? så frekt ! og dårlig gjort, du forventet nok litt for mye fra henne, jeg vet ikke alt som er blitt sagt mellom dere, men hun virker å være i hevnmodus, aldri inviter henne på noe igjen, eller kanskje du skulle det, på en middag, og dukk opp med en dame ved din side, og la henne få smake på hvordan det føles, mulig hun gjennomskuer det med invitasjonen til middag men.



Anonymous poster hash: 49f58...829
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy faen for en frekk kjerring!



Anonymous poster hash: abf5d...cfa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tok hun med den nye typen på Valentins billetter som du hadde invitert henne til ? så frekt ! og dårlig gjort, du forventet nok litt for mye fra henne, jeg vet ikke alt som er blitt sagt mellom dere, men hun virker å være i hevnmodus, aldri inviter henne på noe igjen, eller kanskje du skulle det, på en middag, og dukk opp med en dame ved din side, og la henne få smake på hvordan det føles, mulig hun gjennomskuer det med invitasjonen til middag men.

Anonymous poster hash: 49f58...829

Ja det gjorde hun, sykt frekt. Hehe noe middag blir det hvertfall ikke :P.. Kan ikke fordra hun etter det hun har gjort

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Ja TS, dette var dårlig gjort og respektløst av henne, og jeg skjønner godt at du reagerer.

Ikke hør på alle de som sier at hun kan gjøre som hun vil, det handler ikke om det, men om å være et ok menneske og ta hensyn til andres følelser. Og det gjorde hun IKKE.

Jeg har vært i din situasjon, og jeg sliter med sviket enda, den uforståelige: hvorfor kunne han gjøre noe slikt mot meg, er jeg ikke verdt noenting!!!?? Det er vanskelig å komme over noe sånt, men det går bra til slutt, men det tar tid.

Prat ut med en god kompis eller vennine, som viser forståelse for at du har det vondt og som kan gi deg troen tilbake på deg selv? For det er din selvfølese hun har såret.

Stor klem fra meg :)



Anonymous poster hash: b889d...221
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Er det virkelig mulig?

Dette er noe av det frekkese eg har hørt om!... Hun inviterer ikke akkurat til godt samarbeid om barnet. Men for din egen del, ikke synk ned på hennes nivå, hev deg over det.

God Påske



Anonymous poster hash: 96d96...076
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Coolaid

Hei Ts. Jeg forstår at du syns dette er vanskelig. Jeg tror du kommer bedre ut av det med å manne deg litt opp, rette deg i ryggen og tenke at det er synd for henne som går glipp av en flott mann. Uansett hvor kjip eksen din er så kan hun ikke forandre deg om du ikke lar henne. Tenk at du nå er heldig for at hun viser hvem hun er, i stedet for om 12 år. Bruk energien din på å være verdens beste pappa, det står det respekt av. All dramatikk bør du vise null interesse for.

Dette klarer du. Stol på deg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Ts. Jeg forstår at du syns dette er vanskelig. Jeg tror du kommer bedre ut av det med å manne deg litt opp, rette deg i ryggen og tenke at det er synd for henne som går glipp av en flott mann. Uansett hvor kjip eksen din er så kan hun ikke forandre deg om du ikke lar henne. Tenk at du nå er heldig for at hun viser hvem hun er, i stedet for om 12 år. Bruk energien din på å være verdens beste pappa, det står det respekt av. All dramatikk bør du vise null interesse for.

Dette klarer du. Stol på deg selv.

Dette var kloke ord, ikke bry deg om henne, hun har vist at hun er en jævla egoist.... Så tenk på deg selv, å tilbring tid med barnet ditt :)

Anonymous poster hash: 96d96...076

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...