Gå til innhold

Kjæresten tar ikke kontakt


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg savner kjæresten min sånn! Vi har begge dratt på påskeferie, kommer ikke til å se han igjen før starten av mai! :( Har ikke sett han siden forrige tirsdag, og ikke hatt kontakt med han siden torsdag. Venter på at han skal ta kontakt med meg, men hittil har han ikke gjort det. Som ofteset er det jeg som tar initiativ til sms/ringe, så nå jeg vil gi han sjansen til å være først ute. VET at dette er utrolig teit, og at jeg burde snakke med han om det, men jeg hater å mase :S Og jeg SKJØNNER ikke hvorfor han ikke bare kan sende meg en sms! Det hadde gjort meg så glad.....

Argh, ble et lite sinnainnlegg dette her. Men er det noen som har forslag til hvordan jeg kan ta det opp med han uten å virke masete/klagete?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Han mente vel at ferie alene uten deg betyr ferie uten deg".

Egentlig så kan det vel være sunt å ta en fullstendig pause borte fra hverandre noen dager.

Men kanskje vil han ikke være den første til å ta kontakt da han ikke vil vise seg svak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det 5 dager siden sist jeg snakket med han, for alt jeg vet så kan han ha vært utsatt for en ulykke :S Vet at det er veldig usannsynlig, men det er jo en mulighet...han har ikke vært på face heller siden sist jeg så han :( Det er nesten alltid jeg som tar kontakt først, så det er jo jeg som er svak her. Ville ikke kalt han svak hvis han sendte meg en sms etter 3-4 dager, det ville jeg heller kalt normal oppførsel. Vi er i 20 årene, og har bare vært sammen i 2 mnd (kjent hverandre i 8). Når jeg leser rundt på forumet her ser jeg at mange av dere som ikke bor med kjæresten likevel har kontakt HVER eneste dag......er jeg da kravstor når jeg håper på en melding etter 5 dager?!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er ikke kravstor i det hele tatt!! jeg hadde også blitt lei meg om jeg ikke hørte fra kjæresten min på så lenge! Gutter kan jo være litt merkelige, og de tenker ikke alltid sånn som vi jenter gjør. men jeg hadde nok tatt det opp neste gang dere snakker sammen.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oki, nå begynner jeg seriøst å bli bekymra. Hørte ingen ting ila gårsdagen heller, så jeg sendte en melding kl 22. Har ennå ikke fått svar!! Han er ofte treig til å svare på meldinger, og det har skjedd før at han har glemt helt å svare, men likevel! Han har heller ikke vært på facebook siden forrige uke....tenk om det har skjedd noe?! :S

Føler ikke at jeg kan ringe ennå heller, vil jo ikke virke hysterisk, for mest sannsynlig så har han bare glemt å svare (det gjør vondt nok det altså, men det ville vært verre om det faktisk hadde skjedd noe). Hva skal jeg gjøre?? Jeg kjenner ingen av vennene hans der han bor (kjenner bare studievennene), så jeg kan ikke høre med de heller. Kan jeg ringe i kveld, eller blir det mas?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oki, nå begynner jeg seriøst å bli bekymra. Hørte ingen ting ila gårsdagen heller, så jeg sendte en melding kl 22. Har ennå ikke fått svar!! Han er ofte treig til å svare på meldinger, og det har skjedd før at han har glemt helt å svare, men likevel! Han har heller ikke vært på facebook siden forrige uke....tenk om det har skjedd noe?! :S

Føler ikke at jeg kan ringe ennå heller, vil jo ikke virke hysterisk, for mest sannsynlig så har han bare glemt å svare (det gjør vondt nok det altså, men det ville vært verre om det faktisk hadde skjedd noe). Hva skal jeg gjøre?? Jeg kjenner ingen av vennene hans der han bor (kjenner bare studievennene), så jeg kan ikke høre med de heller. Kan jeg ringe i kveld, eller blir det mas?

Nå må du slappe av litt - det er stor forskjell på å være en hysterisk kjæreste som ringer og sender meldinger hvert femte minutt, og det å sende en melding og ringe etter nesten en uke uten kontakt! Jeg synes du skal ringe han i kveld - med god samvittighet. Det er da ingenting hysterisk ved det :)

Kjenner meg forøvrig veldig igjen i din frykt for at det skal ha skjedd noe med kjæresten din - da tråler jeg alle nettavisene i dette skapte land opp og ned, og leter etter overskrifter som "Mann 24 brutalt kidnappet og bortført i hvit varebil" eller "Mann 24 tatt av ras - ingen spor etter overlevende" :fnise:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uff, han har ikke svart ennå. Nå er det 1 døgn siden jeg sendte meldigna, han må ha sett den (med mindre han har rota bort mobilen)...vet nesten ikke hva jeg skal si hvis jeg ringer heller: på den ene siden savner jeg han masse og har lyst til å snakke med han, men på den annen side er jeg sur på han fordi han ikke har tatt seg bryet med å sende meg en eneste sms på èn uke, ikke en gang når jeg sendte først. Føles som han ikke bryr seg om meg i det hele tatt:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ring han med ein gang, og spør kva i alle dagar det er han driver på med, som er så opptatt at han ikkje har "tid" til å senda ein SMS/ringa kjæresten sin på ei heil veke!!!

Endret av Mirabella76
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, han har ikke svart ennå. Nå er det 1 døgn siden jeg sendte meldigna, han må ha sett den (med mindre han har rota bort mobilen)...vet nesten ikke hva jeg skal si hvis jeg ringer heller: på den ene siden savner jeg han masse og har lyst til å snakke med han, men på den annen side er jeg sur på han fordi han ikke har tatt seg bryet med å sende meg en eneste sms på èn uke, ikke en gang når jeg sendte først. Føles som han ikke bryr seg om meg i det hele tatt:(

Da synes jeg du skal ringe han! Hvorfor er du så "redd" for å ringe til kjæresten din? Ting skal skje på dine premisser også, og hvis du vil ringe han, så gjør du det. Hvis du er såret og skuffet, så si fra om det på en ordentlig og rolig måte. Hvorfor er det så farlig? Hvis han er glad i deg, respekterer han det og dere får snakket ordentlig ut om det :)

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er redd han ikke er glad i meg mer, og at han kommer til å gjøre det slutt. Vet at det bare er selvpining å utsette det, men vil ikke høre de ordene. Selv om jeg egentlig synes det er skikkelig respektløst av han å ikke kontakte meg, så er jeg glad i han og vil ikke miste han. Han er min første, hater tanken på å bli alene igjen. Men vet at jeg egentlig bør si til han at han enten må skjerpe seg og ta mer initiativ, eller så må det bli slutt. Men jeg er redd! Uff, tror jeg ringer snart...vil bare så inderlig at han skal sende meg en melding først i stedet, men må vel bare innse at det ikke kommer til å skje,..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er redd han ikke er glad i meg mer, og at han kommer til å gjøre det slutt. Vet at det bare er selvpining å utsette det, men vil ikke høre de ordene. Selv om jeg egentlig synes det er skikkelig respektløst av han å ikke kontakte meg, så er jeg glad i han og vil ikke miste han. Han er min første, hater tanken på å bli alene igjen. Men vet at jeg egentlig bør si til han at han enten må skjerpe seg og ta mer initiativ, eller så må det bli slutt. Men jeg er redd! Uff, tror jeg ringer snart...vil bare så inderlig at han skal sende meg en melding først i stedet, men må vel bare innse at det ikke kommer til å skje,..

Åh, som jeg kjenner meg igjen. Hvor lenge har dere vært sammen?

Kjæresten min er litt av samme ulla som din - når vi er borte fra hverandre er det som regel fordi vi er opptatte på hver vår kant, og da kan mobilen hans ligge i en iglo for hans del, for han tenker ikke på den. Dette betyr ikke at han ikke tenker på meg, men det betyr at det ofte er jeg som ringer for å småprate litt og oppdatere hverandre.

Når vi nettopp hadde blitt sammen, tok jeg alltid dette som et tegn på at nå, nå skulle han gjøre det slutt! Jeg kunne bli helt fra meg av redsel, og måtte ta meg sammen for å virke som en nevrotisk klovn når vi først snakket sammen.

Nå har vi vært sammen en stund, og jeg har lært at sånn er han. Det handler mye om å tilpasse seg hverandre, og å lære hverandre og hverandres vaner å kjenne.

Når det skal være sagt, er jeg helt enig i at det er rart, og litt respektløst å ikke ta kontakt med deg når det har gått så lang tid. Men vil fortsatt anbefale deg å ringe - mest sannsynlig er det ingen verdens ting, og du vil føle deg tusen ganger bedre enn du gjør nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har vært sammen i 2 mnd, men holdt på i 8. Og kjenner meg utrolig godt igjen i beskrivelsen din!!

Jeg ringte i stad, og han svarte! Han har vært syk de siste dagene, hadde egentlig tenkt å ringe meg i går men så var han så syk og lei så han orka ikke. Nå satt han å så film med en kompis, men han skal ringe meg når den er ferdig om en times tid:) Åh, så letta jeg ble!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også sammen med en som ikke har behov for å ha så mye kontakt når vi ikke er sammen og det er ikke noe god følese. Men noen er bare sånn, men etter 5 dager hadde jeg ringt han uten tvil og blitt veldig usikker på forholdet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så han er for syk til å ringe deg, men er frisk nok til å være med kompisenen sine? Herregud, at du gidder å finne deg i det? Dere er jo ikke 14 år!

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han var syk fram til tirsdag, han ringte meg jo i går etter at filmen var ferdig....men vet jo ikke om han hadde kommet til å ringe hvis ikke jeg hadde ringt først. Men uansett; jeg sa at jeg skulle ønske han hadde svaret på meldingen min, og da sa han unnskyld, og at han trengte et spark i baken. Hvis det skulle skje seinere, så skulle jeg bare sende "?" eller no sånt så ville han skjønne at han hadde tabba seg ut. Men han skulle prøve å ikke la det skje igjen. Jeg kjenner jhan jo såpass godt nå, at jeg er ganske sikker på at det bare er det at han er litt sånn som kjæresten til Muffin...sånn som lett går i fra mobilen, men at han tenker på meg for det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som han jeg styra meg i januar/februar... "Orka ikke... Er syk og dårlig"... Bare piss!! Er det viktig nok så ringer dem, sender meld! Hvis ikke så bryr dem seg ikke i det hele tatt! Det forholdet ditt er selvskading! Håper ikke det er samme person vi snakker om her.. Begynner navnet hans på H?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 år senere...
Annonse

[1] Category widget

Denne tråden tullet de fælt med på Misjonen på fredag.

😂

Anonymkode: 339e0...9c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Denne tråden tullet de fælt med på Misjonen på fredag.

😂

Anonymkode: 339e0...9c5

Kan du gi et lite sammendrag?:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Han er ikke død, men det forholdet er dødt" 😂

Anonymkode: c9cf4...577

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...