Gå til innhold

Hvor ofte onanerer/ runker du?


fotografen76

Anbefalte innlegg

Ok jeg må si at jeg føler meg litt unormal når jeg sier dette, men min personlige rekord alene er 24 ganger/dagen.

Når jeg er med typen min så har vi vel orgasmer gjerne 15 ganger til dagen.

Min sexlyst er litt umettelig igrunn, til å være kvinne er vel 24 ganger per dag litt unormalt. Men jeg er jo ikke like andre kvinner i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Alt fra 3-4 ganger om dagen til et par ganger i året, avhengig av om jeg er i et forhold, hvor aktiv sexlysten tilfeldigvis er for tiden, årstiden og et utall andre faktorer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg nasker kjønn mellom én til tre ganger dagen. Hvis jeg er veldig opptatt hender det at jeg glemmer det.

Synes forøvrig det er deilig å bli kilt på nøttene av ei dame mens jeg koser kjønn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 9 måneder senere...
Gjest kar i forhold

runker når jeg gidder. annenhver dag, tredjehver dag, eller 5 ganger om dagen. litt avhengig av egen, og damas dagsform. har jeg sex daglig med dama, holder det for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest womenwomen
Ok jeg må si at jeg føler meg litt unormal når jeg sier dette, men min personlige rekord alene er 24 ganger/dagen.

Når jeg er med typen min så har vi vel orgasmer gjerne 15 ganger til dagen.

Min sexlyst er litt umettelig igrunn, til å være kvinne er vel 24 ganger per dag litt unormalt. Men jeg er jo ikke like andre kvinner i det hele tatt.

Syns ikke du er extrem på noen måte . 60 % av alle kvinnene er normalt født multiorgasmiske - ifølge en undersøkelse jeg leste - jeg er periodevis likedan . Helt vanlig at kvinner har så mange orgasmer .Så du er innenfor " normalen " .

Er jo ikke akkurat noe man går rundt å skryter høylytt av .. etterpå .he he - da ville jo alle tro du var klin gærn ? Ja vi jenter vi har det godt - når vi har det sånn ..he he

Deilig å være " gærn " - de gale har det godt ! Reine galskapen at det aldri slutter å komme orgasmer ... rart hjertet tåler dette .Er jo sykt slitsomt .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I perioder kan jeg gjøre det hver dag, så kan det faktisk gå en del dager uten. Men så tar jeg igjen så det holder.

Nå har det vært en periode med litt mer sex, og da følger det gjerne mer selv kos.

Sex avler onani, for meg :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...