Gå til innhold

10 millioner kroner i lån?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg lurer på hva man må ha i inntekt sånn ca for å ta opp et lån på 10 millioner kroner?

Jeg vet det er mye, men vi lever bare en gang, og hvis jeg får det til skal jeg og en annen ta opp lån og flytte til Los Angeles og kjøpe et stort hus.

Og forresten er det mulig å ta lån i Norge og kjøpe hus i Usa?

Takk på forhånd



Anonymous poster hash: 4389a...a5d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vil tro at du ikke får lån i en norsk bank for et hus i USA. Banken tar jo pant i boligen.

Hvordan har du tenkt å betjene lånet når du bor i USA, da? Du må jo ha inntekt som gjør at du kan betale alle renter og avdrag.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan tenker du at banken skal få tatt sikkerhet i den boligen? Må ha sikkerhet for 10 mill. i en annen eiendom i Norge da i så fall, men spørs om noen bank er med på det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil tro at du ikke får lån i en norsk bank for et hus i USA. Banken tar jo pant i boligen.

Hvordan har du tenkt å betjene lånet når du bor i USA, da? Du må jo ha inntekt som gjør at du kan betale alle renter og avdrag.

Takk for svar begge to. Men jeg har tenkt til å studere noen av studieårene mine i USA, som vil si at jeg kan jobbe internasjonalt. Og da har jeg jobb i USA. Men tror nok jeg trenger å ha det samme i inntekt for å ta opp lånet i USA. Ellers så kan jeg jo bo i Norge og leie ut huset i 2-3 år og da betaler jo husleia lånet, + at jeg betaler fra lønna mi.

Anonymous poster hash: 4389a...a5d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan tenker du at banken skal få tatt sikkerhet i den boligen? Må ha sikkerhet for 10 mill. i en annen eiendom i Norge da i så fall, men spørs om noen bank er med på det.

Da er jeg vel nødt til å ta opp lånet i USA, men jeg må vel ha det samme i inntekt der å da?

Anonymous poster hash: 4389a...a5d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da er jeg vel nødt til å ta opp lånet i USA, men jeg må vel ha det samme i inntekt der å da?

Anonymous poster hash: 4389a...a5d

Jeg vil tippe det ja, uten at jeg er kjent med å ta opp boliglån i USA.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil tippe det ja, uten at jeg er kjent med å ta opp boliglån i USA.

Ja, da får jeg bare håpe at jeg får det til.

Anonymous poster hash: 4389a...a5d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar begge to. Men jeg har tenkt til å studere noen av studieårene mine i USA, som vil si at jeg kan jobbe internasjonalt. Og da har jeg jobb i USA. Men tror nok jeg trenger å ha det samme i inntekt for å ta opp lånet i USA. Ellers så kan jeg jo bo i Norge og leie ut huset i 2-3 år og da betaler jo husleia lånet, + at jeg betaler fra lønna mi.

Anonymous poster hash: 4389a...a5d

Hei!

Jeg lurer på hva man må ha i inntekt sånn ca for å ta opp et lån på 10 millioner kroner?

Jeg vet det er mye, men vi lever bare en gang, og hvis jeg får det til skal jeg og en annen ta opp lån og flytte til Los Angeles og kjøpe et stort hus.

Og forresten er det mulig å ta lån i Norge og kjøpe hus i Usa?

Takk på forhånd

Anonymous poster hash: 4389a...a5d

Du vet at det vil koste deg over 50 000,- pr mnd i lånekostnader?

Anonymous poster hash: a8d7d...925

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dessuten er det dyrt og ha hus i USA. Har en bekjent som prøver og kvitte seg med sitt, er helt umulig å få en bra pris. Boligmarkedet i Amerika er veldig dårlig og vanskelig. Du må nok ha god inntek for og ha hus der. Dessuten har de dyre eiendomsskatter. Ikke beregn på utleie det kan være vanskelig.



Anonymous poster hash: 27884...57c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, hvordan i huleste kunne du tro det der er mulig??

Et lån på 10 mil i et annet land hvor de ikke har juridiksjon. Wow sier jeg bare...

Anonymous poster hash: 14c21...b47

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du vet at det vil koste deg over 50 000,- pr mnd i lånekostnader?

Anonymous poster hash: a8d7d...925

Ja, jeg eier noen leiligheter som jeg har leid ut nå, og når lånet er ferdig på de om 2-3 år, så får jeg inn rundt 50.00 per mnd fra de. Pluss at til da er jeg utdannet lege, og da vil jeg tjene rundt 60.000 i måneden. så jeg vil ha mye til overs ;)

Anonymous poster hash: 4389a...a5d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dessuten er det dyrt og ha hus i USA. Har en bekjent som prøver og kvitte seg med sitt, er helt umulig å få en bra pris. Boligmarkedet i Amerika er veldig dårlig og vanskelig. Du må nok ha god inntek for og ha hus der. Dessuten har de dyre eiendomsskatter. Ikke beregn på utleie det kan være vanskelig.

Anonymous poster hash: 27884...57c

Husene er mye billigere i USA. Spørs jo også hvor du skal bo. Huset jeg bor i nå her i norge, er 180 kvm og koster 4 millioner. Jeg sitter på nettet nå og det hus som er 600 kvm koster 3 millioner der. Det er mye billigere.

Anonymous poster hash: 4389a...a5d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.. Tullejente

Anonymous poster hash: 245b7...a08

Hva?

Anonymous poster hash: 4389a...a5d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, hvordan i huleste kunne du tro det der er mulig??

Et lån på 10 mil i et annet land hvor de ikke har juridiksjon. Wow sier jeg bare...

Anonymous poster hash: 14c21...b47

Det er lov til å håpe. Uansett om det blir vanskelig kan jeg jo ta opp lånet i Norge, kjøpe hus og når lånet er ferdig kan jeg selge huset og bruke pengene på å kjøpe hus der. Det er bra å tenke positivt, du kan få til alt.

Anonymous poster hash: 4389a...a5d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Takk for svar begge to. Men jeg har tenkt til å studere noen av studieårene mine i USA, som vil si at jeg kan jobbe internasjonalt. Og da har jeg jobb i USA. Men tror nok jeg trenger å ha det samme i inntekt for å ta opp lånet i USA. Ellers så kan jeg jo bo i Norge og leie ut huset i 2-3 år og da betaler jo husleia lånet, + at jeg betaler fra lønna mi.

Anonymous poster hash: 4389a...a5d

Du får ikke arbeidstillatelse på studievisum i USA.

Men gudd luck.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kødder du? Går du medisin eller troller du? Kjenner jeg mister helt troen på fremtiden her..

Anonymous poster hash: 75a05...058

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...