Gå til innhold

Det nye supermiddelet?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

I artikkelen i linken står det om bruksområder for talkum, bl.a.: "Fjern lukt fra gamle møbler"

Hva hjelper det å "fjerne lukten", om ikke årsaken til lukten blir fjernet?

http://www.klikk.no/kvinneguiden/mote/article923959.ece?page=2

http://www.klikk.no/kvinneguiden/mote/article923959.ece

Er talkumet det nye "supermiddelet" etter "eddik-middelet" som liksom skulle kunne brukes til "alt"?

Jeg sitter her med 2x 1/2 liter husholdningseddik som er ubrukelig for meg. Dessverre ble det kjøpt etter å ha lest om at eddik skulle kunne brukes til rengjøring i omtrent hele huset. Takk til dere som kom med korrekt informasjon om eddik! :blomst:

Noen som skal sylte agurker? Eddiken gies bort

Anonymous poster hash: 7e463...6c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er en av Eddikadvarerne. Prøv deg på finn.no/torget og Eddik gis bort!

Jeg har ikke begynt å lesemeg opp på talkum, og vet heller ikke hva talkum fremstilles av.

Jeg vil tro det er vel så smart å bruke potetmel som talkum. Potetmel mener jeg består av mye potetstivelse. Og sikkert billigere og.

Positivt med tenkende brukere som deg, ts!

Anonymous poster hash: a7912...b23

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er problemet med eddik? Jeg har brukt det for å bevare farger på tøy, og for å fjerne lukt.

Anonymous poster hash: b48d0...7aa

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en av Eddikadvarerne. Prøv deg på finn.no/torget og Eddik gis bort!

Jeg har ikke begynt å lesemeg opp på talkum, og vet heller ikke hva talkum fremstilles av.

Jeg vil tro det er vel så smart å bruke potetmel som talkum. Potetmel mener jeg består av mye potetstivelse. Og sikkert billigere og.

Positivt med tenkende brukere som deg, ts!Anonymous poster hash: a7912...b23

Hva er så j*kla galt med eddik da?

Anonymous poster hash: 3d832...12f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eddik skal ikke i vaskemaskinen.

Du evner ikke å skrive et noe mer utfyllende svar en "eddik skal ikke i vaskemaskinen"? Tror du folk hører på deg hvis du bare skriver det?

Renate: "Brød er ikke sunt"

Ole: "hvorfor det?"

Renate: "brød er ikke sunt!!!"

Ole: "???"

Anonymous poster hash: 3d832...12f

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du evner ikke å skrive et noe mer utfyllende svar en "eddik skal ikke i vaskemaskinen"? Tror du folk hører på deg hvis du bare skriver det?

Renate: "Brød er ikke sunt"

Ole: "hvorfor det?"

Renate: "brød er ikke sunt!!!"

Ole: "???"

Anonymous poster hash: 3d832...12f

Og du evner ikke å vise normal folkeskikk og gjemmer deg bak AB. Veit ikke hva som er verst jeg.

Eddik ødelegger vaskemaskinen og flere produsenter advarer mot bruk av eddik. Du får det ikke på garantien om maskinen ryker og du har brukt eddik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og du evner ikke å vise normal folkeskikk og gjemmer deg bak AB. Veit ikke hva som er verst jeg.

Eddik ødelegger vaskemaskinen og flere produsenter advarer mot bruk av eddik. Du får det ikke på garantien om maskinen ryker og du har brukt eddik.

Har du noen link å vise til med dine påstander? Stålet inne i maskinen ødelegges ikke av eddik, på veg ut i slangen er den så fortynnet av vann at det skader ikke. Eddik er mildere en vaskemiddel du bruke til maskinen. Eddik anbefales til rengjøring av maskiner. Flere produsenter skriver du, hvem da??????

Anonymous poster hash: 9399c...8bc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du noen link å vise til med dine påstander? Stålet inne i maskinen ødelegges ikke av eddik, på veg ut i slangen er den så fortynnet av vann at det skader ikke. Eddik er mildere en vaskemiddel du bruke til maskinen. Eddik anbefales til rengjøring av maskiner. Flere produsenter skriver du, hvem da??????

Anonymous poster hash: 9399c...8bc

Har hørt flere her inne som nevner det. Eddik er fint til andre ting, men skal ikke i maskinen. Er vist flere her inne som har fått ødelagt maskinen av eddik.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en av Eddikadvarerne. Prøv deg på finn.no/torget og Eddik gis bort!

Jeg har ikke begynt å lesemeg opp på talkum, og vet heller ikke hva talkum fremstilles av.

Jeg vil tro det er vel så smart å bruke potetmel som talkum. Potetmel mener jeg består av mye potetstivelse. Og sikkert billigere og.

Positivt med tenkende brukere som deg, ts!

Anonymous poster hash: a7912...b23

Takk for hyggelig tilbakemelding, og takk for at du kommer med vennlige advarsler! :blomst:

Det er omtenksomt og hyggelig av deg :)

Anonymous poster hash: a5660...331

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for hyggelig tilbakemelding, og takk for at du kommer med vennlige advarsler! :blomst:Det er omtenksomt og hyggelig av deg :)Anonymous poster hash: a5660...331

Selv takk! Dette ble jeg faktisk veldig glad for at du har skrevet.

Eddik er og forblir så surt at det tærer hull på bl.a. plastmaterialer. Uansett hvor fortynnet med vann Eddiken blir, så er den like sur, dette er kjemi!

Anonymous poster hash: a7912...b23

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...