Gå til innhold

Utfordringstråd for husarbeid på lavt nivå


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Idag skal jeg vaske badet.

Ditto! Jeg må vaske badet i dag så ikke dusjen renner over! :bond:

Anonymous poster hash: c6a10...166

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ok. Da er potetene på kok og ovnen snart klar til fiskegratenger. Lurer på om jeg skal diske opp med revet gulrot til...Må jo ikke overdrive! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Doen er vasket, alle skap er tømt og vasket, ryddet på plass alt i skapene, har vasket benken og vasken, har tørket støv på toppen av skapene, hat tørket støv bak vaskemaskinen, har tilogmed ryddet i sminkeskuffen... puuh.... Nå skal jeg vakse dusjen mens jeg selv dusjer! FRITAK for middagslaging i dag assa :lol: Også kan mannen få støvsuge og vakse gulvet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lavterskelhusmoren i meg mener det bør være mulig å få gått med søpla, vasket den strikketgenseren som har ligget neders i skittentøyskurven alt for lenge og laget middag før kvelden er omme. Latsiden min derimot vil helst bruke ledig tid på å lese bok...

- så også at noen hadde nevnt noe om tomflasker, og kom plutselig på at boden begynner å nå maxgrense mtp poser med tomgods. Men, det får bare ligge til helga... Eller neste helg. Eller noe sånt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I kveld skal jeg i hvert fall vaske klær. Hadde også planer om å kvitte meg med noe papp og tomflasker og rydde litt på kjøkkenet, men er så sliten. Vi får se hvor mye jeg orker...



Anonymous poster hash: 64c93...2bc
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ditto! Jeg må vaske badet i dag så ikke dusjen renner over! :bond:

Anonymous poster hash: c6a10...166

Jess! Badet skinner igjen! :D Klapp på skuldra til meg selv.

I morgen er planen å få vasket opp og ryddet kjøkkenet. Det skal holde hardt siden jeg har en avtale klokken 19 og ikke er hjemme igjen før sengetid. Tre timer mellom jobb og avtale forsvinner fort i ingenting.. :S

Anonymous poster hash: c6a10...166

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morgendagens plan/intensjon er å rydde tøyet til arvingen på dennes rom. Godt man har god tid den dagen...! For å si det sånn - det blir raskt synlige resultater...! :icon_lol::plystre::gullengel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I morgen må jeg vaske klær.........igjen!

Mistenker at jeg har et slags magisk klesmonster på vaskerommet. Hver gang jeg akkurat er ferdig og har pløyd meg igjennom vaskerommet, og klappet meg selv på skuldra, så eksploderer det og vaskerommet er nok engang bombandert med skittentøy :blink:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det ryddet opp etter frokost og skitne kopper og fat er satt inn i oppvaskmaskinen. Og jeg har satt i gang en vaskemaskin.

Stuegulvet er fullt av lego,men det får bare stå så lenge hun leker med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fikk jeg tatt storparten av kles-teppet på rommet til den håpefulle, og skiftet sengetøy og redd opp med de ørten antall puter vedkommende har anlagt samling av... :biggrin: Så nå har jeg satt på en oppvask og planlagt dagens middag, som blir omelett. Yey, ikke så verst hittil! ! :dagens-rose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy en tråd!!! :D

I dag;

Støvsuge (haater å støvsuge)

Vakse gulv

Kjøre på søpla med papp og søppel som har fyllt opp boden siden i sommer!!

Tiltak!!!

(For å fortelle litt om meg selv; jeg er født med total mangel på vaske-gen! Og hadde det ikke vært for at jeg har hund + allergisk mann tror jeg at jeg alltid hadde hatt en unnskyldning for ikke å vaske!!)

Anonymous poster hash: 69f64...3ab

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jess! Badet skinner igjen! :D Klapp på skuldra til meg selv.

I morgen er planen å få vasket opp og ryddet kjøkkenet. Det skal holde hardt siden jeg har en avtale klokken 19 og ikke er hjemme igjen før sengetid. Tre timer mellom jobb og avtale forsvinner fort i ingenting.. :S

Anonymous poster hash: c6a10...166

Neei, det gikk ikke. Mamma kom innom så det gjenstår å vaske opp to panner, tre kniver, tørke over bord og benk og ta ut av oppvaskmaskinen. Satser på å få gjort det i morgen.

Anonymous poster hash: c6a10...166

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Idag må jeg prøve å få ryddet og vasket badene før seinvakt... Ene badet er verst, for det bruker vi mest. Ligger alltid en kleshaug på badet også, pga ei lita frøken med kleskrise hver morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk aldri vasket den genseren gitt, men har fått vasket undertøy og håndklær. Kan slenge på at jeg har tatt søpla og dratt over kjøkkenet. Fornøyd med det. Kanskje jeg får ryddet opp i kleshaugen på soverommet innen helgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...