Gå til innhold

Hvilke interiørdetaljer hater du?


Malum

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Riskjeks

Haha, 100% enig med deg :ler:

Nå er ikke jeg noen spesielt interiørinteressert person da, har i alle fall lite peiling på interiør, men jeg synes alt sånn "sukkersøtt" er fælt. Blonder, engler, hjerter osv. Synes også sånne ting som er nye, men ser gamle ut, hvis der skjønner hva jeg mener, er grusomt. Hvorfor kjøpe noe nytt hvis man egentlig vil ha noe gammelt? :klo: Gulvtepper liker jeg heller ikke - det er jo bare en diger støv/møkk- samler? Spisestuestoler med tøytrekk (ofte hvite har jeg sett), synes jeg også er merkelig... Hva er vitsen? :klo: Synes også spisestuestoler i "sofastoff" er fæle.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Inspirert av tråden "hvilke interiørdetaljer elsker du":

Jeg hater først og fremst veggord (tror jeg spyr neste gang jeg ser "carpe diem" malt på en vegg!), pyntebokstaver formet til f.eks ordene HOME og LOVE, pelspledd, vimpler, lysestaker i fattigmannssølv, paljettputer, gamle, slitte dører som sengegavler, pallebord, med eller uten digre hjul, madonnafigurer, pidestaller, englevinger (herregud, jeg så i en blogg at de hadde festet noen digre noen bak på hver eneste spisestuestol! :forvirret:), ugler, telysholdere med glassmosaikk, gamle, slitne, smårutete vinduer som pynt, og "slitte" malte tremøbler som er splitter nye, :jepp:

Puh, ingen av tingene på listen er å finne i vårt hus ;)

Anonymous poster hash: eb026...2c4

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Inspirert av tråden "hvilke interiørdetaljer elsker du":

Jeg hater først og fremst veggord (tror jeg spyr neste gang jeg ser "carpe diem" malt på en vegg!), pyntebokstaver formet til f.eks ordene HOME og LOVE, pelspledd, vimpler, lysestaker i fattigmannssølv, paljettputer, gamle, slitte dører som sengegavler, pallebord, med eller uten digre hjul, madonnafigurer, pidestaller, englevinger (herregud, jeg så i en blogg at de hadde festet noen digre noen bak på hver eneste spisestuestol! :forvirret:), ugler, telysholdere med glassmosaikk, gamle, slitne, smårutete vinduer som pynt, og "slitte" malte tremøbler som er splitter nye, :jepp:

Jeg er også enig, og det er jeg som laga den andre tråden ;)

Anonymous poster hash: c5799...430

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

veggord, bokstaver med ord som HOME, LOVE og FAMILY, englemotiv på puter, hvitmalte tremøbler, krystallknotter, hvitt og sølv, metallskilt med visdomsord, englevinger, furu med kvist...

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt som minner om scabby chick ( pun intended)

Anonymous poster hash: 65437...fed

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er ikke spesielt glad i dilldall og pyntegreier i de fleste former. Liker minimalisme, men ikke så mye at det blir sterilt, man skal se at noen bor et sted.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

veggord, bokstaver med ord som HOME, LOVE og FAMILY, englemotiv på puter, hvitmalte tremøbler, krystallknotter, hvitt og sølv, metallskilt med visdomsord, englevinger, furu med kvist...

Jeg elsker hvitmalte tremøbler, fordi de er mye enklere å holde rene og pene enn ubehandlet furu.

Anonymous poster hash: c5799...430

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gardinhemper. Ser så stygt ut.

Dere disser Lindevegen og villapaprika da? De er litt der, men ikke så mye bokstaver.

Jeg liker ikke gull, kobber og svart/hvitt. Hadde svart-hvitt stil i 2004, så aldri mer der!



Anonymous poster hash: 4c747...1d0
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hater stjerner! Og de er jo overalt, på puter, kopper, tepper, pledd, håndduker, og ikke minst på gensre! Folk tatoverer til og med stjerner inn på kroppen!! :haar:

  • Liker 36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Where should I start...

Gant/Lexington, lysestaker i sølv, engler, veggord, skilt med kloke sitater, TineK-skålene ALLE har, tapet i strikk, stjerner, Missoni Home (fatter ikke at folk betaler flere tusen for det der), hodeskaller (ser rimelig idotisk ut når voksne folk har det i hjemmet utenom Halloween), beige (fargen), ja, og i dag så jeg for første gang at noen hadde malt en vegg i rust-farger. Seriøst...



Anonymous poster hash: 04f31...aa8
  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow?! Tør ikke tenke på hvordan det ser ut hos dere. :P

Anonymous poster hash: 8d692...2f1

  • Liker 44
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvite nisser!

Det kommer til å vokse opp en generasjon barn som tror nissen går i hvite nisseklær!

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal aldri ha sånne bokstaver.. om jeg ikke har plass og råd til å skrive "Dra til helvete"

Hvitt interiør er bare trist. Den cottage/shabby chic stilen gjør meg deprimert.

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vi har hvitt tv-bord, sofabord, vitrineskap og konsollbord i samme serie, men det var kjøpt hvitt da. Og så har jeg også et par glitterputer og elsker de :) De er matt sølv/grå. Men sofaen er ikke full i puter altså. Vi har en ganske stor sofa så jeg føler jeg må ha et par puter i den. Har to puter i hver enda og to i hjørnet (hjørnesofa med chaiselong).

Ellers tror jeg at jeg har klart å unngå de verste fallgrubene som folk skriver om her.

Jeg liker ikke:

Alt som skal se så slitt ut. Jeg er virkelig ferdig med avflasset maling, drivved osv.

Sånne amerikanske stjerner type Lexington stil. Stars and stripes på puter, sengetøy osv.

Sånne metallskilt med morsomme/kloke ord.

Ikke noe glad i skinnfeller heller, det er pent i en barnevugge og sånt, men synes det blir for shabby chic.

Shabby chic generelt og type fransk landstil.

Sofaer som er overfylt av puter

Hodeskaller hos vosne folk ja..

Altfor romantiske ting

Skandinavisk stil



Anonymous poster hash: 29305...2ba
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...