Gå til innhold

Vis oss dine kreasjoner!


Stueloff

Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

En venn: "Ønsker meg sånne brikker for å sette glass og kopper på. Noen rare."

Okei... :P

Ønsker meg sånne! Er ikke lenge til jeg har bursdag heller hinthinthinthinthinthint

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en sånn person som alltid må ha et eller annet prosjekt gående. JEg har en forkjærlighet for gjenbruk og redesign, men hekler også litt innimellom.

På bildene ser dere lysestaker montert sammen av gammelt nips, toalett og sminkevesker sydd av gamle duker, gardiner, sengetøy og broderi, en gulvmatte heklet på krok nr 12 og en gammel Mammutkrakk fra IKEA i ny drakt.

Om noen har lyst å se mer så ligger det på instagram her: http://instagram.com/avsusanne

post-71989-0-64697600-1410910757_thumb.j

post-71989-0-60012300-1410910767_thumb.j

post-71989-0-81713700-1410910777_thumb.j

post-71989-0-21800500-1410910872_thumb.j

post-71989-0-05612300-1410911058_thumb.j

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En venn: "Ønsker meg sånne brikker for å sette glass og kopper på. Noen rare."

Okei... :P

attachicon.gifDSC00945.JPG

De var morsomme, Håper (regner) med at venne ble fornøyd :)

Jeg synes hama perler er undervurdert, men kan få til ganske mye dekorativt med de :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ønsker meg sånne! Er ikke lenge til jeg har bursdag heller hinthinthinthinthinthint

Fått nok av perler for en stund :fnise: Men er ikke vanskelig å lage da, 15kr for en 1000-pakning perler på panduro:)

De var morsomme, Håper (regner) med at venne ble fornøyd :)

Jeg synes hama perler er undervurdert, men kan få til ganske mye dekorativt med de :)

Han har ikke fått den enda, men han fikk nettopp liv i sin gamle NES, så jeg hadde god timing! :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fått nok av perler for en stund :fnise: Men er ikke vanskelig å lage da, 15kr for en 1000-pakning perler på panduro:)

Han har ikke fått den enda, men han fikk nettopp liv i sin gamle NES, så jeg hadde god timing! :laugh:

Det var billig jo billig da! Er det alle slags farger på sånne perler? Hadde vært kult å lagd et stort bilde. Et portrett eller noe sånt, kanskje. Blir nok vanskelig, men tenk så kult det er å ha et perla selvportrett da.

Er det meg du spør? Jeg har lagd selve hylla, ja

Jah, glemte å sitere. Det blei veldig stilig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zeitgeist

Det var billig jo billig da! Er det alle slags farger på sånne perler? Hadde vært kult å lagd et stort bilde. Et portrett eller noe sånt, kanskje. Blir nok vanskelig, men tenk så kult det er å ha et perla selvportrett da.

Jah, glemte å sitere. Det blei veldig stilig!

Her har du en link til et firma som selger det du trenger til å lage slikt - software og perler:

http://www.photopearls.se/en/frontpage

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var billig jo billig da! Er det alle slags farger på sånne perler? Hadde vært kult å lagd et stort bilde. Et portrett eller noe sånt, kanskje. Blir nok vanskelig, men tenk så kult det er å ha et perla selvportrett da.

Jah, glemte å sitere. Det blei veldig stilig!

Får mange forskjellige farger ja, men er nok bedre utvalg i farger på Ebay enn panduro, men frakta ble så dyr på ebay:\

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her har du en link til et firma som selger det du trenger til å lage slikt - software og perler:

http://www.photopearls.se/en/FrontPage

Takk skal du ha! Jeg var forberedt på å måtte gjøre alt dette manuelt, så det her var jo helt supert <3

Får mange forskjellige farger ja, men er nok bedre utvalg i farger på Ebay enn panduro, men frakta ble så dyr på ebay:\

Hvor mye måtte du betale i frakt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

*snipp*

Hvor mye måtte du betale i frakt?

Ble ikke til at jeg kjøpte på Ebay nettopp fordi det var for dyrt, frakta ble 3 ganger det varene kostet:P Så ble panduro denne gang.

Endret av Zakuro
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 år senere...

Prøver meg på bamse-makeri:) Mitt første første så han ble litt skakk og skjev her og der :fnise: Men nå mangler han bare fyllet, armer og hale:) 

 IMG_20161212_125104.jpg

Anonymkode: d84ef...55b

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Prøver meg på bamse-makeri:) Mitt første første så han ble litt skakk og skjev her og der :fnise: Men nå mangler han bare fyllet, armer og hale:) 

 IMG_20161212_125104.jpg

Anonymkode: d84ef...55b

Omg, Totoro :D :hjerte: 

Har en stor bamse av ham selv som sitter oppå bokhylla mi, men din blir jo nesten enda søtere ^^,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Prøver meg på bamse-makeri:) Mitt første første så han ble litt skakk og skjev her og der :fnise: Men nå mangler han bare fyllet, armer og hale:) 

 IMG_20161212_125104.jpg

Anonymkode: d84ef...55b

Syntes skjevheter gjør den bare enda søtere <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...